Waarom nou?

24-05-2012 18:51 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet meer actueel
anoniem_17437 wijzigde dit bericht op 15-09-2012 18:42
Reden: Niet meer actueel
% gewijzigd
Klinkt niet leuk, je zou nog op een roze wolk moeten zitten. Jullie zijn nog geen 4 maanden onderweg. Ik zou er nog maar eens ove rnadenken als ik ju was. Hoe goed ken je die man nu eigenlijk al?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het is ook niet leuk zo!!

Die roze wolk was snel voorbij.
Zeg het hem dan en ga lekker verder met je eigen leven zonder dat je gespannen wordt en op je tenen moet gaan lopen om hem tevreden te houden. Kom nou.
Daar heb je gelijk in en dat ga ik ook doen.

Ben alleen verdrietig, omdat ik weer 'een relatie' naar de knoppen zie gaan. Heb na mijn scheiding twee keer eerder een vriend gehad, maar ook dat was het niet. Ik kan me prima alleen redden, heb vrienden en vriendinnen, maar ik baal gewoon.
Deze man heeft andere verwachtingen van de relatie dan jij.

Hij is claimerig, daar heb je overduidelijk geen zin in.

Als hij nu al zo is, hoe bezitterig is hij in een later stadium? Is het een type dat je gaat verbieden met eigen vrienden iets te doen?

Blijf maar lekker vrijgezel, er komt vast een man langs die je meer ruimte geeft. Dit werkt te benauwend.
Klinkt als een beklemmende man. Stel je je kinderen vaker zo snel voor?
Stien schreef op 24 mei 2012 @ 19:04:

Daar heb je gelijk in en dat ga ik ook doen.

Ben alleen verdrietig, omdat ik weer 'een relatie' naar de knoppen zie gaan. Heb na mijn scheiding twee keer eerder een vriend gehad, maar ook dat was het niet. Ik kan me prima alleen redden, heb vrienden en vriendinnen, maar ik baal gewoon.
Misschien ben je nog niet echt klaar voor een nieuwe relatie :-]
VotesforLeo schreef op 24 mei 2012 @ 19:07:

Klinkt als een beklemmende man. Stel je je kinderen vaker zo snel voor?

Nee, dit is de eerste keer dat ik dat gedaan heb.

Ben 4 jaar geleden gescheiden.
Balen, zeg. Ik kan me voorstellen dat het een teleurstelling is :(
Stien schreef op 24 mei 2012 @ 19:08:

[...]

Nee, dit is de eerste keer dat ik dat gedaan heb.

Ben 4 jaar geleden gescheiden.
Dan is het helemaal zuur. Maar die nervositeit s niet goed. Denk je dat hij tot gekke dingen in staat is?
Stien schreef op 24 mei 2012 @ 18:51:

Ik ga zo maar een vriendin opzoeken, even ontspannen, hoop ik.

Wilde dit even van me afschrijven...zomaar....weet het niet.

Ik denk dat hij een ander type vrouw moet "zoeken" en jij niet bij hem past.

Als je na 3 maanden al zulke problemen hebt, hoe is het over

3 jaar.

Je hebt prima gehandeld door aan te geven dat je lucht nodig hebt.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
VotesforLeo schreef op 24 mei 2012 @ 19:10:

[...]

Dan is het helemaal zuur. Maar die nervositeit s niet goed. Denk je dat hij tot gekke dingen in staat is?
Nee, ik denk het niet. Hij is wel emotioneel van nature.
Stien schreef op 24 mei 2012 @ 19:12:

[...]

Nee, ik denk het niet. Hij is wel emotioneel van nature.
Niets van aantrekken. En dit is niet een mislukte relatie, want je was hem nog beter aan het leren kennen en kwam toen wat minpuntjes tegen. X-D
Haha...Fame....:-)

Ik ga nu even een borrel doen met vriendin in stad...X
Ja, jammer joh. Je denkt dat je na een scheiding (vaak niet de leukste periode) wel wat geluk hebt verdiend. En dan helemaal na een jaar of vier alleen zijn. Je hebt leuke vrienden, lieve kinderen, veel te geven. Wat een afknapper dat je dan, ondanks je verliefde gevoelens, toch te maken krijgt met zo'n man die alleen maar aan zichzelf denkt en aan zijn eigen denkwijze. Kortom; het is een teleurstelling!

Was je nou maar niet verliefd, dan was het allemaal wat makkelijker. Maar probeer die verliefdheid weg te denken, wat rest je dan nog? Een hele vervelende vent. Heel veel sterkte.
Zow, dat gedrag van die vriend van je zou mij ook benauwen zeg heey.

Dat klinkt mij heel jaloers in de oren. Je voelt je duidelijk niet op je gemak nu en dat komt puur door zijn gedrag. Als je je nu al zo voelt, dan heb je al helemaal geen vrolijk leven als je eenmaal met hem samen woont. Hij kan je dan helemaal gaan claimen.
Heb zo'n vriend gehad, heel verstikkend. Wordt ook steeds erger en erger, en nadat ik het helemaal zat was, heeft hij me nog een jaar gestalkd. Dus ik zeg, goed bezig en volhouden, dit is geen leuke man.
Dank allemaal voor de reacties. Dat stalken, Caviahaar...dat moet ontzettend vervelend geweest zijn. Ben je daar nu helemaal vanaf?

Ik denk, ik denk...niet dat hij me zal gaan stalken. Eerder zich terugtrekken in een hoekje. Maar zeg nooit, nooit....
Deze man deed zich misschien in het begin leuk voor, maar hij blijkt hebberig, bezitterig en helemaal niet leuk. Als ik dit zo lees knap ik al van hem af en jij laat het allemaal over je heen komen.

Wees een sterke, onafhankelijke vrouw en laat die man lekker links liggen!
Ik denk dat jij zijn aandacht en liefde fijn vond.

Achteraf blijkt echter dat hij niet echt verliefd op je was als persoon, maar meer op het idee van een relatie, een gezin vormen, het samenzijn?

Nu jij dat niet fijn vindt, trekt hij zijn liefde en aandacht bij je weg. Jij begrijpt niet waarom. Volgens mij komt dat omdat hij jou als persoon dus niet echt heeft zien staan.
Je verdient beter!
Creepy man, de alarmbellen zijn al meerdere keren afgegaan, hoop dat je ernaar luistert!
Klinkt als mijn ex.. die kwam toevallig in december weer op de markt... dezelfde misschien :-)

Ik gok nesteldrang, scheutje verlatingsangst en een klap van de molen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven