Waarom steekt dit?
woensdag 1 september 2021 om 14:20
Hallo allemaal,
Ik heb mijn laatste date gedag gezegd omdat het toch niet matchte
Nu inmiddels al zeker een maandje even niks, samen met mijn zoontje op vakantie geweest, en vooral heerlijk genoten.
Gewoon alleen hij en ik, en het is wel even prima zo
Maar.. ik heb begin van het jaar 4/5 maanden met iemand gedate.
4 jaar jonger, en het matchte totaal niet, maar ik gaf het toch een kans.
Want, het echte leven was super..
Maar tegens waren
- jonger, had nog totaal geen plan voor het leven, woonde thuis, wilde wel 10 verschillende opleidingen doen
- Zag geen "vaderfiguur" ik hem, nou hoeft dat ook niet zo zeer maar ik zag hem niet samen met mijn zoontje.
- super laks, afspraakjes kwamen vanaf mii, hij cancelde vaak last minute
- deed totaal geen moeite
- regelmatig misverstanden via whats app, maar hij wilde ook niet bellen of afspreken dan
- als we woorden hadden, was alles mijn schuld.. als ik geïrriteerd was dat ik 3 opties geef af te spreken en hij eerst zei vrij te zijn, en dan toch plannen maakt.. zeur ik.
Alles lag aan mij..
- geen vertrouwen! Vaak appjes van andere binnen, ik was gek en zag dingen.
Tijdens her daten heb ik 3 x gezegd, ik stop ermee, ik ben er klaar mee en hoe je me behandeld kan niet.
Na een week kwam die dan toch weer met excuses etc en gaf ik hem een kans, want ja als we bij elkaar waren was alles geweldig, ik kwam natuurlijk pas na een tijdje achter al her bovenstaande, had tijd nodig om te ontdekken wie die was.
Dus toen ik de laatste keer met hem atsprak, hij af zei, was ik het zat.. ik zei dat het niet ging werken en het niet meer wilde. Daarnaast was het vertrouwen conpleet 0, ik mocht hem niet meer volgen op insta, telefoon ging op lock etc. Hij loog over waar en met wie die was etc
Nu heeft iemand mij behandeld, en verteld dat hij inderdaad met iemand anders bezig was ten tijde, en zij hebben nu ook een "relatie", ik kreeg heel mooi war foto's doorgestuurd..
Diegene vond dat ik moest weten dat ik goed was weggekomen en dat ik dit niet zo verdiend had. ( dit kwam van zijn zusje...)
En ondanks dat ik deze jongen/man niet meer wil, steekt het toch. Waarom kan die voor haar wel goed zijn? En waarom loog die zo tegen mij? Waar heb ik deze behandeling aan verdient?
Zij maakt nu alles openbaar op instagram schijnbaar, en nu ik dat gehoord heb..steekt het, het doet zeer.
Was ik minder waard dan haar?
Ik wilde eigenlijk vooral even van mij afschrijven, want ik heb deze man allang overal geblokkeerd en hoef ik ook nooit meer te spreken. Maar het doet zeer deze uitvinding.
Dar zijn zusje dit stuurde waardeer ik ten zeerste, dit omdat ze niet wilde dat ik het viavia zou horen omdat zij het openbaar maakt op instagram. Dus ik vind het tof van haar.
Ik heb mijn laatste date gedag gezegd omdat het toch niet matchte
Nu inmiddels al zeker een maandje even niks, samen met mijn zoontje op vakantie geweest, en vooral heerlijk genoten.
Gewoon alleen hij en ik, en het is wel even prima zo
Maar.. ik heb begin van het jaar 4/5 maanden met iemand gedate.
4 jaar jonger, en het matchte totaal niet, maar ik gaf het toch een kans.
Want, het echte leven was super..
Maar tegens waren
- jonger, had nog totaal geen plan voor het leven, woonde thuis, wilde wel 10 verschillende opleidingen doen
- Zag geen "vaderfiguur" ik hem, nou hoeft dat ook niet zo zeer maar ik zag hem niet samen met mijn zoontje.
- super laks, afspraakjes kwamen vanaf mii, hij cancelde vaak last minute
- deed totaal geen moeite
- regelmatig misverstanden via whats app, maar hij wilde ook niet bellen of afspreken dan
- als we woorden hadden, was alles mijn schuld.. als ik geïrriteerd was dat ik 3 opties geef af te spreken en hij eerst zei vrij te zijn, en dan toch plannen maakt.. zeur ik.
Alles lag aan mij..
- geen vertrouwen! Vaak appjes van andere binnen, ik was gek en zag dingen.
Tijdens her daten heb ik 3 x gezegd, ik stop ermee, ik ben er klaar mee en hoe je me behandeld kan niet.
Na een week kwam die dan toch weer met excuses etc en gaf ik hem een kans, want ja als we bij elkaar waren was alles geweldig, ik kwam natuurlijk pas na een tijdje achter al her bovenstaande, had tijd nodig om te ontdekken wie die was.
Dus toen ik de laatste keer met hem atsprak, hij af zei, was ik het zat.. ik zei dat het niet ging werken en het niet meer wilde. Daarnaast was het vertrouwen conpleet 0, ik mocht hem niet meer volgen op insta, telefoon ging op lock etc. Hij loog over waar en met wie die was etc
Nu heeft iemand mij behandeld, en verteld dat hij inderdaad met iemand anders bezig was ten tijde, en zij hebben nu ook een "relatie", ik kreeg heel mooi war foto's doorgestuurd..
Diegene vond dat ik moest weten dat ik goed was weggekomen en dat ik dit niet zo verdiend had. ( dit kwam van zijn zusje...)
En ondanks dat ik deze jongen/man niet meer wil, steekt het toch. Waarom kan die voor haar wel goed zijn? En waarom loog die zo tegen mij? Waar heb ik deze behandeling aan verdient?
Zij maakt nu alles openbaar op instagram schijnbaar, en nu ik dat gehoord heb..steekt het, het doet zeer.
Was ik minder waard dan haar?
Ik wilde eigenlijk vooral even van mij afschrijven, want ik heb deze man allang overal geblokkeerd en hoef ik ook nooit meer te spreken. Maar het doet zeer deze uitvinding.
Dar zijn zusje dit stuurde waardeer ik ten zeerste, dit omdat ze niet wilde dat ik het viavia zou horen omdat zij het openbaar maakt op instagram. Dus ik vind het tof van haar.
woensdag 1 september 2021 om 15:54
Wat hierboven al paar keer staat
Dat iemand niet bij jou past (ook al trok jij er heel hard aan lijkt het voor je inzag dat het hem niet was) maakt niet iemand ongeschikt voor iemand anders. Is gewoon ego ding voor jou want jij wil de moeite waard zijn dat iemand ook zijn best voor jou doet.
Mogelijk was het idee van jou wel leuk maar bleek dat inderdaad alleen het idee te zijn en past een meer gelijk persoon beter bij hem en uiteindelijk ook bij jou.
Dat iemand niet bij jou past (ook al trok jij er heel hard aan lijkt het voor je inzag dat het hem niet was) maakt niet iemand ongeschikt voor iemand anders. Is gewoon ego ding voor jou want jij wil de moeite waard zijn dat iemand ook zijn best voor jou doet.
Mogelijk was het idee van jou wel leuk maar bleek dat inderdaad alleen het idee te zijn en past een meer gelijk persoon beter bij hem en uiteindelijk ook bij jou.
woensdag 1 september 2021 om 16:23
Ik snap je gevoelens, maar dit heeft meer te maken met compatibiliteit. Sommige puzzelstukjes passen in elkaar en andere puzzelstukjes horen op een ander plekje. Jij hoort op een ander plekje, waar je je uiteindelijk zelf ook beter gaat voelen. Ik weet hoe weinig je hiermee kan op dit moment, maar: er is nu ruimte in je leven voor iemand die veel beter is voor jou, die beter bij je past.
Als ik dit zo lees, lijkt het meer alsof je zelfvertrouwen gekrenkt is, dan dat je hem mist. En als je diep in jezelf kijkt, weet je ook dat je zelf veel beter kan krijgen.
Als ik dit zo lees, lijkt het meer alsof je zelfvertrouwen gekrenkt is, dan dat je hem mist. En als je diep in jezelf kijkt, weet je ook dat je zelf veel beter kan krijgen.
woensdag 1 september 2021 om 17:29
Ik snap je ook wel. Mijn ex had een affaire en verliet mij uiteindelijk voor een ander.
In het begon dacht ik ook zoals jou. Waarom ik, verdien ik het niet om geliefd te zijn, is zij knapper, leuker, slimmer,...
Tegenwoordig denk ik er helemaal anders over en van mij mag ze hem volledig hebben. In onze relatie is het achteraf gezien altijd een respectloze zak hooi geweest en ik kan me niet echt voorstellen dat hij nu volledig verandert zou zijn, of misschien wel, maar dat doet er eigenlijk niet meer toe. Hij voldoet niet aan mijn standaard en geeft me niet wat ik belangrijk vind in een relatie (eerlijkheid en betrouwbaarheid bvb)
In het begon dacht ik ook zoals jou. Waarom ik, verdien ik het niet om geliefd te zijn, is zij knapper, leuker, slimmer,...
Tegenwoordig denk ik er helemaal anders over en van mij mag ze hem volledig hebben. In onze relatie is het achteraf gezien altijd een respectloze zak hooi geweest en ik kan me niet echt voorstellen dat hij nu volledig verandert zou zijn, of misschien wel, maar dat doet er eigenlijk niet meer toe. Hij voldoet niet aan mijn standaard en geeft me niet wat ik belangrijk vind in een relatie (eerlijkheid en betrouwbaarheid bvb)
proetel wijzigde dit bericht op 01-09-2021 17:30
1.08% gewijzigd
woensdag 1 september 2021 om 17:29
Proetel schreef: ↑01-09-2021 17:29Ik snap je ook wel. Mijn ex had een affaire en verliet mij uiteindelijk voor een ander.
woensdag 1 september 2021 om 18:56
*Hijvoetbalmeisje schreef: ↑01-09-2021 15:11
Dus ik zei niet dat het niet werkte om ervoor te zorgen dat die moeite deed of aandacht of iets, maar omdat ik dat ook daadwerkelijk vond. En als die dan weer teruf kwam, hadden we lange goede gesprekken, spraken we af en keken we wat er mis ging.. en leek hij even toch wel anders, dus daarom gaf ik het dan nog een kans
Wat de reden ook was: jullie waren geen match en zij blijkbaar wel.
Kan toch? Heeft toch niks te maken met dat jij minder zou zijn ofzo.
woensdag 1 september 2021 om 19:56
woensdag 1 september 2021 om 20:09
Het steekt, omdat hij nu iets lijkt te hebben... wat jij niet hebt (en toch graag wilde hebben) nl een relatie.
Maar je moet accepteren dat een relatie altijd een chemie tussen twee mensen. Dus met een andere vrouw, zal hij zich ook anders opstellen. Met jou boterde het niet. Dat ligt niet zozeer aan jou, maar aan de combinatie. En je moet ook nog maar afwachten of het langdurig okey zal gaan tussen die twee.
Maar je moet accepteren dat een relatie altijd een chemie tussen twee mensen. Dus met een andere vrouw, zal hij zich ook anders opstellen. Met jou boterde het niet. Dat ligt niet zozeer aan jou, maar aan de combinatie. En je moet ook nog maar afwachten of het langdurig okey zal gaan tussen die twee.
woensdag 1 september 2021 om 20:10
Je vraagt je af:
Waarom hij voor haar wel goed kan zijn?
Dit is een aanname, misschien pikt zij gewoon meer.
Waarom loog die zo tegen mij?
Dat doet ie misschien ook bij haar en wie weet, bij iedereen.
Waar heb ik deze behandeling aan verdient?
Dat heb je niet. Je hebt het enkel een tijdje getolereerd en dat moet je niet meer doen.
Wat hij doet zegt iets over hem en wat jij doet zegt iets over jou.
Stop met het acepteren van shitgedrag. Leer jezelf en jouw kind om gezonde grenzen te stellen. En dan stel je deze vragen nooit meer.
Waarom hij voor haar wel goed kan zijn?
Dit is een aanname, misschien pikt zij gewoon meer.
Waarom loog die zo tegen mij?
Dat doet ie misschien ook bij haar en wie weet, bij iedereen.
Waar heb ik deze behandeling aan verdient?
Dat heb je niet. Je hebt het enkel een tijdje getolereerd en dat moet je niet meer doen.
Wat hij doet zegt iets over hem en wat jij doet zegt iets over jou.
Stop met het acepteren van shitgedrag. Leer jezelf en jouw kind om gezonde grenzen te stellen. En dan stel je deze vragen nooit meer.
woensdag 1 september 2021 om 20:11
Zij wilde een relatie maar niet met deze man, wel met de man die hij had moeten worden was het veranderproject gelukt. To kan beter iets doen aan haar standaard en keuzes dan aan het verbolgen zijn over zijn nieuwe relatie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 1 september 2021 om 20:53
Ja, dit. Alleen lukt het veranderproject nooit en is de clue om een man uit te weten kiezen die bij je past en die van zichzelf al ok is.viva-amber schreef: ↑01-09-2021 20:11Zij wilde een relatie maar niet met deze man, wel met de man die hij had moeten worden was het veranderproject gelukt. To kan beter iets doen aan haar standaard en keuzes dan aan het verbolgen zijn over zijn nieuwe relatie.
woensdag 1 september 2021 om 20:54
Bedankt voor alle reacties!
Dat het tussen hun beter zou gaan zijn inderdaad aannames, en nergens op gebaseerd.. het kan inderdaad zo zijn dat die nog steeds een hork is.
Het is ook niet zo zeer dat wij niet matchen wat het probleem is, want dat is inderdaad iets wat kan gebeuren.
Wel zijn gedrag, maar vooral de leugens, het stiekeme gedoe en alles naar mij draaien.
Ik heb het inderdaad misschien wat te lang gepikt, en uiteindelijk won het verstand het van de gevoelens, en was dit het gewoon echt niet.
En precies, er is nu ruimte voor iets wat wel beter past
.
@viva-amber.. ga je lekker? Ik ga op dit soort onzinnige dingen niet eens in
Verder iedereen bedankt coor de reacties, het was een eerste schok denk ik, het gaat allemaal al wel weer beter!
De vader van mijn zoontje heeft inmiddels een heel nieuw gezin, wat super voor hem is hoor
, maar als ik dat heb kunnen overleven, ik kan heel veel meer aan..maar soms steken dingen gewoon wel eens
En ja het is ook ergens in mijn zelfvertrouwen gaan knagen..
Dat het tussen hun beter zou gaan zijn inderdaad aannames, en nergens op gebaseerd.. het kan inderdaad zo zijn dat die nog steeds een hork is.
Het is ook niet zo zeer dat wij niet matchen wat het probleem is, want dat is inderdaad iets wat kan gebeuren.
Wel zijn gedrag, maar vooral de leugens, het stiekeme gedoe en alles naar mij draaien.
Ik heb het inderdaad misschien wat te lang gepikt, en uiteindelijk won het verstand het van de gevoelens, en was dit het gewoon echt niet.
En precies, er is nu ruimte voor iets wat wel beter past
@viva-amber.. ga je lekker? Ik ga op dit soort onzinnige dingen niet eens in
Verder iedereen bedankt coor de reacties, het was een eerste schok denk ik, het gaat allemaal al wel weer beter!
De vader van mijn zoontje heeft inmiddels een heel nieuw gezin, wat super voor hem is hoor
En ja het is ook ergens in mijn zelfvertrouwen gaan knagen..
woensdag 1 september 2021 om 21:44
Ik kan me wel voorstellen dat het je steekt maar waarschijnlijk was jij met je levenservaring niet zo snel te vangen met een leugentje en is de meid waar hij nu mee is meer naïef. Als ze het al zo 'in the open' gooit op Instagram en haar geluk niet op kan heeft ze schijnbaar nog niet in de gaten welke 'parel' ze in haar leven heeft gesloten
Jij bent ook nog jong dus de kans dat je iemand tegenkomt die heel wat beter bij je past dan die puber van 26 is best groot.
Jij bent ook nog jong dus de kans dat je iemand tegenkomt die heel wat beter bij je past dan die puber van 26 is best groot.