Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann

06-03-2018 17:36 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?

Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen. :facepalm:
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Maar Cynicus.. merk je nou niet dat wanneer jij jezelf wat open stelt (wat je deed toen je aangaf naar autisme gezocht te hebben ) je meer sympathieke/ invoelende reacties kreeg dan in die rare vrouwenhatende topics die je hebt opgestart? Vind je het niet prettig om met de mensen hier over "normale" dingen te praten op een "normale" manier?
Een forum als dit lijkt me bij uitstek een manier voor jou om te oefenen met sociale interactie en blijkbaar staan mensen hier daar best open voor, mits je dat op een open en eerlijke manier doet zonder al die manserige, macho en onsympathieke posts over vrouwen en seks.
Ik snap dat dit topic daarvoor niet bedoeld was, maar zo lopen dit soort topics vaak op een natuurlijke manier.
Ga hier gewoon eens meelezen, toets wat jij denkt aan wat je hier allemaal kan lezen en leren.

Ik denk dat jij daar best wat kunt uithalen voor jezelf als je daar met een open vizier ingaat.
De_Freule schreef:
15-03-2018 15:39
r/incels is niet geband vanwege "extreem rechts" hoor, maar vanwege verregaande misogynie (vrouwenhaat dus). Als je dat bedoelt met extreem rechts, oke....nogal aparte interpretatie van extreem rechts.
r/niceguys is geen misogyne haatgroep. Er worden daar voorbeelden gedeeld van het soort mannen dat zich afvraagt waarom vrouwen toch altijd voor de vlotte jongens gaan (en voor de snelle seks enzo) en nooit voor types als zijzelf. Ik zie in jouw posts nogal wat van de karaktertrekken van die zogeheten niceguys. Wellicht een mooie spiegel, maar zo te lezen ken je de subreddit al.
Mensen die erop zitten zijn extreem rechts, ik had de betekenis opgezocht van incel. En zo kwam ik terecht bij de Reddit sub forum.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
De_Cynicus schreef:
15-03-2018 16:24
Mensen die erop zitten zijn extreem rechts, ik had de betekenis opgezocht van incel. En zo kwam ik terecht bij de Reddit sub forum.
Hm...heeeeel aparte google heb jij dan. Ik vind namelijk eerst de Urban Dictionary die een uitstekende uitleg geeft. Als ik dan even scroll langs de reddit discussies over waarom deze sub geband is kom ik uiteindelijk uit bij het wiki artikel over incels. Ik quote even

A subreddit founded for "involuntary celibates", /r/incels' members often expressed misogynistic views and blamed women for their lack of romantic success. This led to many members condoning, downplaying, or advocating sexual assault, rape, and violence against women, who the users referred to as "femoids" and "sluts". Notable posts included "reasons why women are the embodiment of evil" and "proof that girls are nothing but trash that use men".[64][65] Women who attempted to discuss their issues, or people supporting them, were banned.[65] The subreddit's users also targeted "normies" and "Chads" who were perceived to be protecting them, while admiring murderers such as Elliot Rodger, perpetrator of the 2014 Isla Vista shootings, who identified as an "incel".[66][67][68]

In the northern summer of 2017, a petition on Change.org called for /r/incels to be banned for inciting violence against women.[69] Following the October implementation of a new Reddit policy that prohibited the incitement of violence, the subreddit was banned on November 7, 2017.[70] At the time of its banning, /r/incels had around 40,000 subscribers.[64]

Ik zie nog steeds niks over extreem rechts. Dus je eerste zin heeft niks met je tweede te maken.
Maar volgens mij is dat toch ook niet het belangrijkste leerpunt van mijn post? Herken je jezelf er een beetje in?
Mooie post Queen Arachnia, hopelijk reageert Cynicus er niet defensief op, of denkt er tenminste over na. Goh, zou het kunnen dat menigeen hier wel het beste voorheeft met hem? Zou mooi zijn als dat lichtje bij hem opsteekt.
Hey Cynicus, we zijn misschien wat hard, soms sarcastisch maar gemeen zijn de meesten hier niet, ik ook niet. :couple:
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
Javier schreef:
15-03-2018 16:45
Mooie post Queen Arachnia, hopelijk reageert Cynicus er niet defensief op, of denkt er tenminste over na. Goh, zou het kunnen dat menigeen hier wel het beste voorheeft met hem? Zou mooi zijn als dat lichtje bij hem opsteekt.
Hey Cynicus, we zijn misschien wat hard, soms sarcastisch maar gemeen zijn de meesten hier niet, ik ook niet. :couple:
IIk verwacht ook geen reactie eigenlijk maar ik hoop dat hij het heeft gelezen, de goede bedoeling erachter ziet en misschien dat het hem doet bedenken dat hij niet alleen anderen tekortschiet maar vooral ook zichzelf een hoop ontzegt.
QueenArachnia schreef:
15-03-2018 15:58
Maar Cynicus.. merk je nou niet dat wanneer jij jezelf wat open stelt (wat je deed toen je aangaf naar autisme gezocht te hebben ) je meer sympathieke/ invoelende reacties kreeg dan in die rare vrouwenhatende topics die je hebt opgestart? Vind je het niet prettig om met de mensen hier over "normale" dingen te praten op een "normale" manier?
Een forum als dit lijkt me bij uitstek een manier voor jou om te oefenen met sociale interactie en blijkbaar staan mensen hier daar best open voor, mits je dat op een open en eerlijke manier doet zonder al die manserige, macho en onsympathieke posts over vrouwen en seks.
Ik snap dat dit topic daarvoor niet bedoeld was, maar zo lopen dit soort topics vaak op een natuurlijke manier.
Ga hier gewoon eens meelezen, toets wat jij denkt aan wat je hier allemaal kan lezen en leren.

Ik denk dat jij daar best wat kunt uithalen voor jezelf als je daar met een open vizier ingaat.
Ik had mij ingeschreven op dit forum, omdat ik met vragen zat. Niet voor de gezelligheid.
De_Cynicus schreef:
15-03-2018 18:19
Ik had mij ingeschreven op dit forum, omdat ik met vragen zat. Niet voor de gezelligheid.

Man, man, man. En dan je nog afvragen waarom het niet lukt met de vrouwen :frusty:
Jee, net een enquête ingevuld over datingsites en -apps. Er zijn er wel heel erg veel! Ik kende meer dan de helft niet.

Dus cynicus: als je de ene site maar niks vindt, dan is er altijd nog wel een andere.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
'Ik had mij ingeschreven op dit forum, omdat ik met vragen zat. Niet voor de gezelligheid.' En dat is de enige reactie die je op haar post kan geven!?
En verder reageer je ook niet?
Met de antwoorden op je vragen doe je niks. Al maanden niet. Nooit, kennelijk je hele leven al niet.
Wat wil je nou eigenlijk? Je bent pas 30 en al zo doods. En je wilt dat blijkbaar niet anders. Heerlijk zwelgen en heerlijk haten en zwelgen...En het ligt allemaal aan de rest van de wereld, vooral aan vrouwen, ALLEMAAL, ALLE VROUWEN!!! En NOOIT en te nimmer aan jou...vooral niks aan jezelf veranderen, laat staan ook maar iets doen eraan om het leven wat leuker te maken. NIKS is leuk in Cynicus' leven... en dat is allemaal de schuld van andere mensen en vooral vrouwen...
Damn, je bent eng, heel eng... Ga je de rest van je leven als griezel doorbrengen of zou je misschien es wat hebben aan professionele hulp in je nu nog jonge leven (30 is nog jong!) en misschien toch nog een fijn leven hebben? Want gelukkig ben je nu niet. En m.i. in staat om erg jaloers te zijn op het geluk van anderen...
Down on Jubilee Street
De_Cynicus schreef:
En, wat ben je nu wijzer geworden?
doemijdiemaardan schreef:
15-03-2018 19:02
En, wat ben je nu wijzer geworden?
Ja, dat mensen hier komen om azijn te pissen op andere. Want ik vrijwel elke topic waar om hulp wordt gevraagd, zijn mensen onbehulpzaam en genieten ze van leedvermaak.
De_Cynicus schreef:
15-03-2018 19:26
Ja, dat mensen hier komen om azijn te pissen op andere. Want ik vrijwel elke topic waar om hulp wordt gevraagd, zijn mensen onbehulpzaam en genieten ze van leedvermaak.
Misschien ook wel om een spiegel voor te houden? Bovendien zijn er zat mensen die je wel degelijk van nuttig advies hebben voorzien, maar het is niet helemaal duidelijk wat je daarmee doet. Daarnaast: veel mensen voelen zichzelf heel erg zielig en daar kunnen andere mensen vrij weinig mee.
De_Cynicus schreef:
Na zo'n mooie, lieve post reageer je zo.
En dan nog zeuren dat mensen soms niet lief tegen je zijn.

Maar totaal niet in zien dat jijzelf de schuld bent van al je problemen.
De_Cynicus schreef:
:woa: :frusty: Oh...my...fucking....god....Lees je de reacties op je topic eigenlijk ? Zo ja, waarom reageer je niet op wat je wordt aangereikt door mensen die niet zo zijn hier? Ja, er schrijven zat azijnpissers en ramptoeristen, maar kan je niet een beetje schiften daarin?
De reacties op deze topic zijn er m.i. vooral om je vooruit te helpen en ja, hier en daar om je onder je kont te schoppen maar zeker niet rot bedoeld, integendeel. Haal de vooroordeelwortels eens uit je ogen en je hoofd joh! :whut: :jump:
Down on Jubilee Street
De_Cynicus schreef:
Je begrijpt niet dat deze reactie van je eigenlijk gewoon bijzonder onaardig is?
Het is een mooie post, waar duidelijk veel moeite in is gestoken, maar zelfs dat lijkt compleet aan je voorbij te gaan.

Op een forum krijg je geen maatwerk antwoorden. Zoveel mensen, zoveel meningen en ruimte voor discussie.
Als je dat niet kunt verteren, is dit (ook) niet het juiste medium voor je.

Enige zelfreflectie zou je geen kwaad doen. Niet de hele wereld is tegen je, je maakt het vooral jezelf belachelijk moeilijk.
doemijdiemaardan schreef:
15-03-2018 19:56
Je begrijpt niet dat deze reactie van je eigenlijk gewoon bijzonder onaardig is?
Het is een mooie post, waar duidelijk veel moeite in is gestoken, maar zelfs dat lijkt compleet aan je voorbij te gaan.

Op een forum krijg je geen maatwerk antwoorden. Zoveel mensen, zoveel meningen en ruimte voor discussie.
Als je dat niet kunt verteren, is dit (ook) niet het juiste medium voor je.

Enige zelfreflectie zou je geen kwaad doen. Niet de hele wereld is tegen je, je maakt het vooral jezelf belachelijk moeilijk.
Nee, de mensen in dit topic zijn allemaal heel behulpzaam geweest en vol met inlevingsvermogen natuurlijk.

En waar geef ik de wereld de schuld? Ik zei toch al dat ik lelijk was.
De_Cynicus schreef:
15-03-2018 20:34
Nee, de mensen in dit topic zijn allemaal heel behulpzaam geweest en vol met inlevingsvermogen natuurlijk.

Jij snapt niet eens dat vrouwen verschillende personen zijn, en zit voortdurend vrouwen te beledigen.
Maar dan wel zeuren over inlevingsvermogen.

Iets moois uit de Bijbel:
De splinter in andermans oog wel zien, maar niet de balk in het eigen
paarsebloem wijzigde dit bericht op 15-03-2018 20:43
14.63% gewijzigd
De_Cynicus schreef:
Hemeltje lief! Ja, er zijn onaardige reacties op dit forum en op jou, maar veel mensen zijn ook erg meedenkend en komen met allerlei tips en hulp. Al die reacties daar lees jij overheen of zo?
De_Cynicus schreef:
15-03-2018 20:34

"Pretty women are walking with gorilla's down my street..."
https://www.youtube.com/watch?v=XjfH9mtasgQ

Stephen Hawking is ook 2 x getrouwd geweest. Lelijkheid is maar een zeer betrekkelijk gegeven.
anoniem_366318 wijzigde dit bericht op 15-03-2018 20:55
11.76% gewijzigd
QueenArachnia schreef:
15-03-2018 15:58

:heart:

Cynicus, ik hoop dat je deze en de andere berichten met advies ooit kan lezen zoals ze bedoeld zijn. Er zijn enorm veel tips en waardevolle spiegels voor je opgeschreven, en dit zijn alleen nog maar forummers die jou niet persoonlijk kennen en die keer op keer door jou negatief benaderd worden. Kun je nagaan wat er aan potentieel contact en verbinding is in de echte wereld.

Maar zolang je zoekt naar bevestiging van je huidige denkbeelden, zal dat zijn wat je vindt.
This is an unacceptable timeline
Cynicus, waarom reageer je niet inhoudelijk op de reacties die goedbedoeld zijn? Ben je zo stijfkoppig in het gelijk willen hebben van je levenslange ongelukkig zijn? Tja...
Dan kan ik je niet meer wensen dan 'Veel ongeluk, in de rest van je leven'. Om tot in den treure over te jammeren, tot aan je oude dag aan toe... En dan ben je pas 30 hè...Nog wat, 50 jaar te gaan als je pech hebt? Is de Levenseinde Kliniek wat voor je? Nope. Ook zij zullen je verwijzen naar een GOEDE psycholoog.
Last but not least: zoek ook maar geen contact met vrouwen....laat de vrouwen die je al zou leren kennen, ver op afstand...Arme vrouwen die jou leren kennen, laat staan dat ze gevoelens voor je hebben...Jij bent in staat om ze wat aan te doen. Je bent een griezel. Doe er wat aan. Of niet en blijf een griezel in staat tot...
Je bent gelukkig een hele unieke man. Godzijdank zijn er daar maar weinig van....Hemeltje lief, je zou zo'n figuur als jij op je pad treffen....Die niks anders kan dan de naarling uithangen en niks anders dan dat, nooit en niks van een ander aanneemt.....Brrrrrrrr.....
Down on Jubilee Street
[url][https://www.google.nl/search?q=pleurop+ ... wcJJM:/url]
Down on Jubilee Street
De_Cynicus schreef:
.
Ik ben bang dat je zo ook reageert op vrouwen. "Ik heb een date met je omdat ik op zoek ben naar een vrouw voor een seksloze relatie, niet voor de gezelligheid.

En dan dankt zo'n vrouw.. 'neuh..'

Want hier reageer je bijna elke keer zo, dat kan toch haast niet anders dan de normale jij zijn? Echt.. doe dáár eens wat aan.
Later is nu
Bombus-Sylvarum schreef:
15-03-2018 20:51
Stephen Hawking is ook 2 x getrouwd geweest. Lelijkheid is maar een zeer betrekkelijk gegeven.
Maar zat bij meneer Hawking aan de buitenkant.

Van De_Cynicus heb ik de indruk dat hij een erg naar persoon is. Misschien is hij in het dagelijkse en echte leven een stuk leuker, maar hier op het forum vind ik zijn reacties veelal onplezierig, onaardig en naar.
Dreamer schreef:
16-03-2018 00:15
.
Ik ben bang dat je zo ook reageert op vrouwen. "Ik heb een date met je omdat ik op zoek ben naar een vrouw voor een seksloze relatie, niet voor de gezelligheid.

En dan dankt zo'n vrouw.. 'neuh..'

Want hier reageer je bijna elke keer zo, dat kan toch haast niet anders dan de normale jij zijn? Echt.. doe dáár eens wat aan.
Ja, klopt. Want ik ben niet in staat om een normaal gesprek te voeren natuurlijk. En ik hou sowieso niet echt van daten. Want je hebt ook vrouwen die daten omdat ze dan lekker gratis uit eten kunnen. Zou me meer op mijn gemak voelen als een date bij haar of bij mij thuis plaatsvond. Maar dat zal niet gebeuren.

Of misschien enkel een drankje doen, praatje maken en dan een oordeel maken. Kan ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven