Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann
dinsdag 6 maart 2018 om 17:36
Hallo,
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.

Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/

vrijdag 16 maart 2018 om 14:11
Richardo_112 schreef: ↑16-03-2018 14:05Je snapt mij wel.
We kunnen echt overal een discussie van maken.
Nee ik snap je niet. Dit soort discussies wordt altijd zo in het absurde getrokken.
Alsof alle rijke succesvolle mannen direct ook fout zijn, en je slecht behandelen.
vrijdag 16 maart 2018 om 14:24
De meeste wel, aangezien de machtsverhouding nogal scheef is. Volledig in het voordeel van de rijke man. Aangezien zij hem meer nodig heeft, dan hij haar.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/

vrijdag 16 maart 2018 om 14:27
De_Cynicus schreef: ↑16-03-2018 14:24De meeste wel, aangezien de machtsverhouding nogal scheef is. Volledig in het voordeel van de rijke man. Aangezien zij hem meer nodig heeft, dan hij haar.
Weleens gehoord van het begrip liefde?
Een relatie bestaat niet uit elkaar gebruiken, macht en geld.
Als je van elkaar houdt wil je bij elkaar zijn omdát je van elkaar houdt. Al die andere redenen zijn niet belangrijk.
En ja, ook rijke mannen zijn in staat om van iemand te houden.
vrijdag 16 maart 2018 om 14:29
Ehm, waarvoor heeft zij hem zo nodig dan?De_Cynicus schreef: ↑16-03-2018 14:24De meeste wel, aangezien de machtsverhouding nogal scheef is. Volledig in het voordeel van de rijke man. Aangezien zij hem meer nodig heeft, dan hij haar.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

vrijdag 16 maart 2018 om 14:29
Voor mensen werkten het zo in de tijd van holbewoners, echter bestaat er zoiets als evolutie. En dat gegeven maakt dat niet meer zo simpel te stellen is als bij apenRichardo_112 schreef: ↑16-03-2018 13:59Bij mensen werkt het ook zo.
Dit voorbeeld had ik ook met holbewoners kunnen beschrijven.
anoniem_344137 wijzigde dit bericht op 16-03-2018 14:37
0.15% gewijzigd
vrijdag 16 maart 2018 om 14:34
Nee, nooit van gehoord, wat is "liefde"?YouWish schreef: ↑16-03-2018 14:27Weleens gehoord van het begrip liefde?
Een relatie bestaat niet uit elkaar gebruiken, macht en geld.
Als je van elkaar houdt wil je bij elkaar zijn omdát je van elkaar houdt. Al die andere redenen zijn niet belangrijk.
En ja, ook rijke mannen zijn in staat om van iemand te houden.
Oh, echt? Tamelijk naïeve opvatting. Al die voetbalvrouwtjes zijn er dus uit pure liefde? Als hun de betreffende voetballer een bouwvakker was, schoonmaker of iets dergelijks, dan was ze ook bij hem?
vrijdag 16 maart 2018 om 14:35
Het geld? Het luxe leventje? Nooit zorgen te hoeven maken om het geld(zolang de relatie duurt uiteraard).
vrijdag 16 maart 2018 om 14:51
Waarom ga jij dan daten? Jij hebt toch geen geld en knappe kop te bieden? En zelfs geen seks te bieden.De_Cynicus schreef: ↑16-03-2018 14:35Het geld? Het luxe leventje? Nooit zorgen te hoeven maken om het geld(zolang de relatie duurt uiteraard).
Beetje zinloos dus...
vrijdag 16 maart 2018 om 14:57
O ja, natuurlijk, dat was ik vergeten, dat is het enige waar het om gaat.De_Cynicus schreef: ↑16-03-2018 14:35Het geld? Het luxe leventje? Nooit zorgen te hoeven maken om het geld(zolang de relatie duurt uiteraard).

Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
vrijdag 16 maart 2018 om 15:10
Niet rijk zijn staat niet gelijk aan geen geld hebben. Maar je bent dan ook een trol.lifeissweet schreef: ↑16-03-2018 14:51Waarom ga jij dan daten? Jij hebt toch geen geld en knappe kop te bieden? En zelfs geen seks te bieden.
Beetje zinloos dus...
vrijdag 16 maart 2018 om 15:33
Richardo_112 schreef: ↑16-03-2018 13:38Ik zeg ook niet voor niets sterk met aanhalingstekens.
Wat voor jou als zwak bestempeld wordt, kan voor een ander sterk zijn.
Ik bedoel gewoon dat er een groot deel bestaat, dat valt op het mannetje die bovenuit steekt.
Puur om een soort veiligheid te creeren voor haar toekomstige kind.
Of dat nou een voetballer is of een rapper, of een hele lange gespierde man, dat is voor iedereen weer anders.
Ah, wat een eyeopener. En aan welke criteria moet een vrouw voldoen om boven de andere vrouwen uit te steken?
Creativity is intelligence having fun

vrijdag 16 maart 2018 om 15:44
Nee maar dat bedoel ik dus ook niet.
Maar vaak heb je het een en niet het ander.
Niemand heeft altijd alles, dat bestaat niet.
En als je toch mocht kiezen, dan kiest iedereen liefde boven geld. (uiteindelijk)
vrijdag 16 maart 2018 om 15:46
vrijdag 16 maart 2018 om 15:52
Ik een trol? Iets met een pot en een ketel... Ik heb je voor je ban een paar oprechte, serieuze vragen gesteld waar ik geen reactie op heb gekregen. Jij weet de ene hersenkronkel na de andere te plaatsen en serieuze vragen ontwijk je. Zoals: wat heb je te bieden? Blijkbaar een beetje geld... Maar wat nog meer? Of is dat beetje geld wel genoeg denk je?De_Cynicus schreef: ↑16-03-2018 15:10Niet rijk zijn staat niet gelijk aan geen geld hebben. Maar je bent dan ook een trol.
Je hebt het over een open relatie. Mag ze het dan met jan en alleman doen, of moet ze er eentje uitkiezen?

vrijdag 16 maart 2018 om 15:52
1. Wat een onzinRichardo_112 schreef: ↑16-03-2018 15:44Nee maar dat bedoel ik dus ook niet.
Maar vaak heb je het een en niet het ander.
Niemand heeft altijd alles, dat bestaat niet.
En als je toch mocht kiezen, dan kiest iedereen liefde boven geld. (uiteindelijk)
2. Dat bedoel je dus wel

vrijdag 16 maart 2018 om 16:06
Het principe van zoeken naar een geschikte partner zit in vrijwel iedereen, tot zover ben ik met je eens.Richardo_112 schreef: ↑16-03-2018 15:46Het zit er nog steeds in.
Maar hier zijn wij helemaal niet bewust van.
Alleen het zoeken naar een geschikte partner ten behoeve van voortplanting en onder de voorwaarden van geld, status en uiterlijk? Nee zo simpel is het niet meer te stellen. Emancipatie en andere ontwikkelingen maken dat selectieproces minder noodzakkelijk.
Als je kijkt naar de theorie van Maslow, dan geldt in onze samenleving dat vrouwen lang niet allemaal nog afhankelijk zijn van een man om te voorzien in bijvoorbeeld voedsel, onderdak en veiligheid

vrijdag 16 maart 2018 om 16:17
Je bent waarschijnlijk jaloers op de levensstijl van de rijkere medemens. Je verkondigd dit soort onzin om je beter te voelen over jezelf.
Het is niet het een of het ander, genoeg mensen hebben het wel degelijk allebei.

vrijdag 16 maart 2018 om 16:19
Het gebeurt ook onbewust.Framberry schreef: ↑16-03-2018 16:06Het principe van zoeken naar een geschikte partner zit in vrijwel iedereen, tot zover ben ik met je eens.
Alleen het zoeken naar een geschikte partner ten behoeve van voortplanting en onder de voorwaarden van geld, status en uiterlijk? Nee zo simpel is het niet meer te stellen. Emancipatie en andere ontwikkelingen maken dat selectieproces minder noodzakkelijk.
Als je kijkt naar de theorie van Maslow, dan geldt in onze samenleving dat vrouwen lang niet allemaal nog afhankelijk zijn van een man om te voorzien in bijvoorbeeld voedsel, onderdak en veiligheid
En er zijn net zoveel vrouwen die een man status wil hebben dan vrouwen die er niets om geven.
vrijdag 16 maart 2018 om 16:20