Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann

06-03-2018 17:36 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?

Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen. :facepalm:
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
De_Cynicus schreef:
08-03-2018 19:54
Grappig, dat je er automatisch vanuit gaat dat ik nooit naar een sportschool ben geweest of een vechtsport heb beoefend. Ik was meerdere jaren naar de sportschool gegaan, en een jaar op kickboksen. Beide heeft mij niets opgeleverd, nog aantrekkelijker gemaakt in de ogen van vrouwen.

Ten tweede, ik wil enkel vrouwen neuken? Waar heb ik dat gezegd? Ik heb al meerdere malen gezegd dat ik er geen interesse meer in heb, vanwege mijn leeftijd.
Dat denk ik omdat je totaal niet praat over wat jij hebt gedaan om jezelf te verbeteren.
Vind het raar dat het je niets oplevert, want bij de meeste mensen levert sporten een beter lichaam en gezondheid op. Gecombineerd met enigzins normaal gedrag (en het niet haten van de groep waarmee je een relatie/seks wilt) helpt dat wel degelijk om je aantrekkelijk te maken.

Je wilde geen vriendschap met vrouwen, terwijl dat juist een goede manier is om met meerdere mensen in contact te komen (heb ik eerder ook al wat over geschreven). Maar als je geen interesse meer hebt, dan is er toch geen probleem? Snap dan niet wat je hier eigenlijk komt doen met klagen over vrouwen. Als je geen vrouw meer wilt, dan kan je je energie in je hobbies en interesses steken.
Ik heb wel vrouwen die interesse hadden trouwens. Dat waren dan vrouwen die kinderen hadden, oftewel. Die zochten een vader voor hun kinderen, en financiële onderhouding.

Ik ken ook vrouwen die eerst enkel op "buitenlanders" vielen, en door hun slecht werden behandeld en enkel voor seks werden gebruikt. En daarna dus de overstap wilde maken naar Nederlanders. Maar die waren blijkbaar nogal getraumatiseerd door hun ervaringen, waardoor je eerst door een hele selectieperiode heen moet, om te bewijzen dat je niet enkel seks wilt.

En zoals ik al zei, ik heb daar geen interesse in. Aangezien hun een rijk seksueel verleden hebben. Zijn genoeg andere die wel bij hun passen.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
YouWish schreef:
08-03-2018 19:57
Waarom open je dit topic dan? Jij hebt geen interesse in vrouwen en vrouwen hebben geen interesse in jou... prima dan toch??
Waarom blijf jij reageren in dit topic? Je verveelt je erg he?
De_Cynicus schreef:
08-03-2018 20:12
Waarom blijf jij reageren in dit topic? Je verveelt je erg he?

Waarom geef je geen antwoord op die vraag? Ik snap oprecht je probleem niet.
Paarsebloem schreef:
08-03-2018 20:04
Dat denk ik omdat je totaal niet praat over wat jij hebt gedaan om jezelf te verbeteren.
Vind het raar dat het je niets oplevert, want bij de meeste mensen levert sporten een beter lichaam en gezondheid op. Gecombineerd met enigzins normaal gedrag (en het niet haten van de groep waarmee je een relatie/seks wilt) helpt dat wel degelijk om je aantrekkelijk te maken.

Je wilde geen vriendschap met vrouwen, terwijl dat juist een goede manier is om met meerdere mensen in contact te komen (heb ik eerder ook al wat over geschreven). Maar als je geen interesse meer hebt, dan is er toch geen probleem? Snap dan niet wat je hier eigenlijk komt doen met klagen over vrouwen. Als je geen vrouw meer wilt, dan kan je je energie in je hobbies en interesses steken.
Mijn conditie was ook wel verbeterd ja. Maar het levert niet echt veel op, als elke vrouw enkel vriendschap wilt, en het elke keer doorschuiven naar een ander. Oftewel, "voor mij ben je niet goed genoeg, voor een ander misschien wel", dat hoor ik nu al zo'n 10 jaar. Dan komt het na een tijdje wel een beetje de strot uit, om constant gefriendzoned te worden.

En ik zou wel openstaan om een relatie te nemen, zelfs met iemand die veel seksueel ervaring heeft. Maar dan zal het wel een seksloze relatie worden, denk niet dat ze dat willen.
De_Cynicus schreef:
08-03-2018 20:14
Mijn conditie was ook wel verbeterd ja. Maar het levert niet echt veel op, als elke vrouw enkel vriendschap wilt, en het elke keer doorschuiven naar een ander. Oftewel, "voor mij ben je niet goed genoeg, voor een ander misschien wel", dat hoor ik nu al zo'n 10 jaar. Dan komt het na een tijdje wel een beetje de strot uit, om constant gefriendzoned te worden.

En ik zou wel openstaan om een relatie te nemen, zelfs met iemand die veel seksueel ervaring heeft. Maar dan zal het wel een seksloze relatie worden, denk niet dat ze dat willen.
Waarom dan seksloos?
YouWish schreef:
08-03-2018 20:14
Waarom geef je geen antwoord op die vraag? Ik snap oprecht je probleem niet.
Hij wil wel een vrouw, anders was dit geen probleem. Maar waarom hij dat niet toe durft te geven..
Framberry schreef:
08-03-2018 20:17
Waarom dan seksloos?
Waarom niet?
Framberry schreef:
08-03-2018 20:17
Waarom dan seksloos?
Omdat hij geen seks wenst met iemand die al andere sekspartners had vóór hem.
Na het lezen van dit topic is het toch een geruststellend idee dat TO geen seks zal hebben en dus geen nageslacht zal maken... mennn.

Is een aseksueel niet wat voor jou? Dan heb je dat gezeur rondom seks niet, zij zal het niet erg vinden als je nog geen seks hebt gehad. Wel nadat je dmv therapie aan je mensbeeld en je zelfbeeld hebt gewerkt natuurlijk.

Ik snap oprecht niet waarom je je wel druk maakt om vrouwen en seks terwijl je er zelf niks meer mee te maken wilt hebben en ook niet aan jezelf lijkt te willen werken om het wel mogelijk te maken (althans, ik lees het nergens terug). Je maakt het jezelf zo moeilijk. Pak leuke dingen op waar je wel gelukkig van wordt, als je toch niet aan dit probleem wil werken. Scheelt je een hoop negatieve energie.
De_Cynicus schreef:
08-03-2018 20:21
Waarom niet?
Omdat je iemand blijkbaar interessant genoeg vindt om een relatie mee te hebben. Dat zal dus betekenen dat je haar aantrekkelijk vindt en ze niet onder de categorie valt die je verafschuwt.
Dus nogmaals de vraag, waarom seksloos?
doemijdiemaardan schreef:
08-03-2018 20:22
Omdat hij geen seks wenst met iemand die al andere sekspartners had vóór hem.
Want ze kan dan partners hebben gehad die beter in bed waren.
Framberry schreef:
08-03-2018 20:25
Omdat je iemand blijkbaar interessant genoeg vindt om een relatie mee te hebben. Dat zal dus betekenen dat je haar aantrekkelijk vindt en ze niet onder de categorie valt die je verafschuwt.
Dus nogmaals de vraag, waarom seksloos?
Ik doe het liever solo. Als seks zo belangrijk is voor vrouwen, dan zijn er genoeg alternatieven voor hun he. Is ook nooit goed he? Zeg ik dat ik er open voor sta, dan is het weer niet goed.
De_Cynicus schreef:
08-03-2018 20:27
Ik doe het liever solo. Als seks zo belangrijk is voor vrouwen, dan zijn er genoeg alternatieven voor hun he. Is ook nooit goed he? Zeg ik dat ik er open voor sta, dan is het weer niet goed.
Je laat je nu beïnvloeden door de reacties van anderen. Ik ben gewoon nieuwsgierig naar je denkwijze.
Voornamelijk omdat je dus wel een relatie zonder seks zou aangaan óf een one-night-stand zonder uitzicht op een relatie
De_Cynicus schreef:
08-03-2018 20:27
Je bent je er toch wel van bewust dat je jezelf continu tegenspreekt hè?
Dus je leeft in het land van de 72 maagden maar je hebt zelf een hekel aan buitenlanders. Je hebt maag d13 er inmiddels er door heen gejaagd maar een vrouw mag niet seksueel (erg) actief zijn geweest.....maar je bent niet hypocriet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Framberry schreef:
08-03-2018 20:29
Je laat je nu beïnvloeden door de reacties van anderen. Ik ben gewoon nieuwsgierig naar je denkwijze.
Voornamelijk omdat je dus wel een relatie zonder seks zou aangaan óf een one-night-stand zonder uitzicht op een relatie
Nee, ik heb geen interesse in een one night stand, heb ik al meerdere keren aangegeven. Toen ik jong was wel ja, nu hoeft het niet meer.

In een relatie zijn er toch wel meer dingen belangrijk dan seks? Dan gaat het toch om er voor elkaar zijn, samen een leven opbouwen etc? Als zij daar niet tevreden mee is, en perse seks wilt. Dan zoekt ze lekker een ander. Ze mag blij zijn dat ik haar accepteer, met haar seksuele verleden. Leven gaat om geven of nemen, wat jij zegt is dus dat ik alles moet doen voor haar, en alles moet doen om haar tevreden te maken.
Framberry schreef:
08-03-2018 20:29
Hij heeft in een ander topic letterlijk gezegd dat hij het niet eerlijk vind als zij meer seksuele ervaring heeft gehad.

En dat hij vreest dat ze betere bed partners heeft gehad, en hij niet eens in de top 3 zou staan.
viva-amber schreef:
08-03-2018 20:30
Dus je leeft in het land van de 72 maagden maar je hebt zelf een hekel aan buitenlanders. Je hebt maag d13 er inmiddels er door heen gejaagd maar een vrouw mag niet seksueel (erg) actief zijn geweest.....maar je bent niet hypocriet.
Waar heb ik gezegd een hekel te hebben aan buitenlanders? Heb je uberhaupt moeite genomen om het topic te lezen? Krijg de indruk van niet.
Dreamer schreef:
08-03-2018 18:54
.
Maar dat is toch óók zielig, dat je jezelf als nog geen dertiger al uitgerangeerd hebt?

Man.. je bent als het goed is nog niet eens op de helft. En die eerste helft van je leven was je te jong voor een relatie. Je begint net!
Je bent je eigen grootste probleem. Echt.
het begint nu net man.
je bent misschien qua smaak blijven hangen in je puberteit, er zijn weinig dames van jouw leeftijd een onbeschreven blad en degenen die dat wel zijn heb je vast wat op aan te merken.
Maar jij bent loslopend wild, en helemaal niet te oud. Reset jezelf, ga in therapie.
En bedenk je ook dat ieder zijn of haar eigen pad volgt en dat de door jou ervaren beledigingen niet tegen jou persoonlijk bedoeld waren en je waarschijnlijk voor veel verdere ellende hebben behoed.
Iedereen is weleens op een minder leuke manier gedumpt, en we leven allemaal nog.
De_Cynicus schreef:
08-03-2018 20:32
Nee, ik heb geen interesse in een one night stand, heb ik al meerdere keren aangegeven. Toen ik jong was wel ja, nu hoeft het niet meer.

In een relatie zijn er toch wel meer dingen belangrijk dan seks? Dan gaat het toch om er voor elkaar zijn, samen een leven opbouwen etc? Als zij daar niet tevreden mee is, en perse seks wilt. Dan zoekt ze lekker een ander. Ze mag blij zijn dat ik haar accepteer, met haar seksuele verleden. Leven gaat om geven of nemen, wat jij zegt is dus dat ik alles moet doen voor haar, en alles moet doen om haar tevreden te maken.

:bonk:
:nut:
:facepalm:
ik ben je echt helemaal kwijt nu
Het-groepje schreef:
08-03-2018 20:42
het begint nu net man.
je bent misschien qua smaak blijven hangen in je puberteit, er zijn weinig dames van jouw leeftijd een onbeschreven blad en degenen die dat wel zijn heb je vast wat op aan te merken.
Maar jij bent loslopend wild, en helemaal niet te oud. Reset jezelf, ga in therapie.
En bedenk je ook dat ieder zijn of haar eigen pad volgt en dat de door jou ervaren beledigingen niet tegen jou persoonlijk bedoeld waren en je waarschijnlijk voor veel verdere ellende hebben behoed.
Iedereen is weleens op een minder leuke manier gedumpt, en we leven allemaal nog.
Het is dan ook een mening. Dat jij vind dat mijn leven net begint, dat vind jij. Hoe ik erover denk is inmiddels wel duidelijk. Relaties, seks, one night stands zijn allemaal dingen die je vanaf je tienerjaren hebben ervaren. Is te laat om op deze leeftijd er pas mee te beginnen, aangezien je dan een enorme achterstand hebt.

En daarom zeg ik ook, ik zou er wel open voor staan om met iemand een relatie te nemen, die wel de nodige ervaringen heeft opgedaan. Maar dat zal wel een seksloze relatie worden. Heb binnenkort ook een afspraak voor de mogelijkheid van chemische castratie, dus dat zal dan zijn opgelost. Dan heb ik hopelijk totaal geen libido meer.
Haha chemische castratie, tuurliik joh. Ik haak af. Fake as fuck.
YouWish schreef:
08-03-2018 20:56
Haha chemische castratie, tuurliik joh. Ik haak af. Fake as fuck.
Hoezo zou dat niet kunnen? Maar ben in ieder geval wel blij dat jij wegblijft. Aangezien jij tot nu toe niks nuttigs heb bijgedragen, en alleen afzeikt. Doei.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven