Wanneer introduceer je je nieuwe partner aan de kinderen ?

08-11-2018 15:54 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze middag vertelde een collega dat hij dit weekend de kinderen van zijn vriendin ontmoet. Ze zijn een grote maand samen. Zijn vriendin is net voor de zomer weggegaan bij de vader van haar kinderen.
Ik vind het vlug, ik deel hun mening dat je niet traag hoeft te gaan als je het gevoel hebt dat alles goed zit maar ik vind het te vlug naar haar kinderen toe. Ze zijn 10 en 14 trouwens.
Zelf heb ik heel lang gewacht. Mijn kinderen waren wel jonger en het klikte niet met de nieuwe partner van hun vader.
Er bestaat geen eensluidende regel, dat weet ik, maar wat vinden jullie? Ik ga me er niet mee bemoeien trouwens maar vind het hier wel een vraag waard :)
Alle reacties Link kopieren
Ik spreek meestal buitenshuis af met vrienden dus hier geen optie. En de kinderen wonen voltijds bij mij.
Maar goed, ik heb toch geen beginnende relatie, maar kan hier dan wel nog eens herlezen als het ooit wel nog eens zou gebeuren :)
Nina1974 schreef:
15-11-2018 12:51
Ik spreek meestal buitenshuis af met vrienden dus hier geen optie. En de kinderen wonen voltijds bij mij.
Maar goed, ik heb toch geen beginnende relatie, maar kan hier dan wel nog eens herlezen als het ooit wel nog eens zou gebeuren :)
Bij komen er sowieso veel mensen over de vloer, ook veel mannen. Maar mijn kinderen zijn op de leertijd waarop je ze niet heel lang voor de gek houdt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven