Wanner hou je van ?

19-10-2009 15:28 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe snel zei jij tegen je vriendje dat je van hem houdt? Ik bedoel hier echt houden van mee, niet 'I love yous'.

Dus, wanneer zei je: Ik hou van je.

En welke reactie verwachtte je en kreeg je?

Ben benieuwd!
Na ongeveer 8 maanden.

Ik leerde hem kennen en 5 maanden later ging hij naar Oostenrijk voor het wintersportseizoen.

De eerste keer dat ik naar hem toeging lagen we in bed de eerste avond, zo intens gelukkig en toen flapte ik het er zo uit.

Hij was even stil, pakte me toen stevig vast, was nog langer stil en net toen ik begon te denken dat ie in slaap gevallen was;-) zei hij het terug.

Inmiddels zijn we weer 8 maanden verder en verwachten we in maart ons eerste kindje.
Zat in het zelfde dillemma als puccini...heb na 4 wk maar na een pesterijtje gezegd...stiekum hou ik wel een beetje van je...

We zaten toen in de auto en op 100% NL draaide dat nr van Gordon, ik hou van....legt zn hand op mijn hand en begint heel zachtjes mee te zingen...ik hou van jou...alleen van jou...terwijl die mn hand zachtjes streelde.

Kan er nog bij wegdromen

LLB

X
Hij zei het eerst tegen mij, al vrij snel naar mijn idee. Ik kon het toen nog niet 'gemeend' terugzeggen vanuit mijn hart, dus deed ik dat ook niet. Toen het voor mij ook goed voelde, zei ik het wel terug tegen hem.

Het begon eerst in sms'jes en dat soort dingen, later zeiden we het ook in het echt. Dan wordt het toch al wel wat officiëler.

Volgende maand zijn we twee jaar bij elkaar.
Wat is het verschil tussen Ik hou van je en I love you?
quote:Suy schreef op 20 oktober 2009 @ 10:38:

Inmiddels zijn we weer 8 maanden verder en verwachten we in maart ons eerste kindje.

Wow Suy ben je zwanger? Gefeliciteerd!

Ik heb toentertijd heel erg meegeleefd met jouw topic: 'Geweldige man gevonden en nu gaat hij voor paar maanden weg...' Echt geweldig leuk om te lezen dat jullie nog steeds happy couple zijn!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Zodra ik wist dat ik van hem hield (enkele maanden nadat we elkaar hebben ontmoet), heb ik hem dat snel even medegedeeld. ;) En nee, ik weet niet meer wie het het eerst zei.

Ik vraag me sowieso af waarom dat zo belangrijk is. Als je geen bevestiging krijgt, zeg je het niet, of zo? Maakt 'afwijzing' of alles wat nog niet 100% bevestiging is jouw (in algemene zin) gevoel opeens anders dan? Onzekerheid overschaduwt de waarheid? Waarom?...
De dag dat we wat met elkaar kregen. Dag 1 dus. Ik ga geen relatie aan met iemand waar ik niet van hou.
Ongeveer na 2 maanden. Vrij snel voor mijn gevoel, maar als ik het zo lees ben ik niet de enige. Maar het voelde zo als de werkelijkheid, ik zeg het iedere keer weer diep vanuit mijn hart met veel gevoel. Ook hij zegt het vol overgave. Ik krijg een warm gevoel van binnen als ik het uitspreek of als ik een: ik hou van je, ontvang. Hij is het gewoon. Alle puzzelstukjes vallen in elkaar. Ik wil de rest van mijn leven bij hem blijven, dus de: ik hou van je is hij meer dan waard!
Op de avond dat ik voor het eerst met mijn man zoende zei hij bij de viskraam (het was kermis) al "Ik hou van je" tegen me... Ik wist zo snel niet wat ik terug moest zeggen en mompelde iets van "ik vind jou ook best leuk" terug. We kenden elkaar al wel langer, maar het was echt binnen 3 uur na de eerste zoen!

En we zijn inmiddels al dik 4 jaar samen! (+kind rijker)...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven