wat bedoeld hij precies?

22-07-2021 18:08 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi!

ik heb sinds een paar weken weer contact met een oude scharrel en dat loopt heel lekker. Ik voel langzaam iets voor hem en hij volgens mij ook voor mij.
Nu zei hij laatst dat hij al snel toen we elkaar leerden kennen supergek op me was en dat nu nog steeds is.
Wat kan ik daar aan hangen? betekent het dat hij verliefd is of juist nog niet? Wanneer zouden jullie deze woorden gebruiken?
S-Groot schreef:
22-07-2021 20:13
Nu zei hij laatst dat hij al snel toen we elkaar leerden kennen supergek op me was en dat nu nog steeds

Ik heb wat meer informatie nodig. Wanneer was 'laatst' en wat waren jullie toen aan het doen (of hadden jullie net daarvoor gedaan)? Wanneer leerden jullie elkaar kennen? Hoe leerden jullie elkaar kennen/waar kennen jullie elkaar van? Gebruikt hij vaker het woord 'supergek' en waarvoor? Gebruikt hij veel superlatieven? Heeft hij een goed tijdsbesef?
Geweldig!
Of zou het cheweldich moeten zijn?
Nu begin ik ook al te tweifelen.
mammezel schreef:
22-07-2021 21:57
Geweldig!
Of zou het cheweldich moeten zijn?
Nu begin ik ook al te tweifelen.
Ik weet nog goed dat ik een keer zo faliekant op mijn donder heb gehad van jou, toen ik op deze zelfde manier met de spelfouten van een andere TO spotte.

TO, waarom ben je zo onzeker? Ben je nog erg jong misschien?
Saivash schreef:
22-07-2021 22:04
Ik weet nog goed dat ik een keer zo faliekant op mijn donder heb gehad van jou, toen ik op deze zelfde manier met de spelfouten van een andere TO spotte.

TO, waarom ben je zo onzeker? Ben je nog erg jong misschien?
Sta me toe hier de grootste twijfel over te hebben dat ik dat was!
Ik ben superallergisch voor taalfouten, moet mij dikwijls inhouden om niet mensen erop te wijzen (hier dus niet gelukt) ondanks dat ze er door omstandigheden misschien niet aan kunnen doen. Dus, ik kan echt moeilijk geloven dat, als iemand anders dat in mijn plaats zou doen, ik die persoon zou gaan terechtwijzen.

Dus graag bewijzen zodat ik mijn ongelijk kan toegeven en uw gelijk bevestigen.
mammezel schreef:
22-07-2021 22:23
Sta me toe hier de grootste twijfel over te hebben dat ik dat was!
Ik ben superallergisch voor taalfouten, moet mij dikwijls inhouden om niet mensen erop te wijzen (hier dus niet gelukt) ondanks dat ze er door omstandigheden misschien niet aan kunnen doen. Dus, ik kan echt moeilijk geloven dat, als iemand anders dat in mijn plaats zou doen, ik die persoon zou gaan terechtwijzen.

Dus graag bewijzen zodat ik mijn ongelijk kan toegeven en uw gelijk bevestigen.
Dat is al ruim een jaar geleden. Ik weet zeker dat jij het was. Maakt ook verder niet uit hoor. Het viel me alleen direct op ;-D
OohBoy schreef:
22-07-2021 18:54
Jahaa, maar er staat al bedoeld in de titel, dus moet ze de mods dan even om een e vragen. :hyper:
Ligt er aan of ze wil weten of hij dat nog steeds bedoelt.
Totdat hij je verkering heeft gevraagd, moet je alles wat hij zegt met een korreltje zout nemen :P
Attraverso schreef:
22-07-2021 21:08
Wat is zijn nr? Ik vraag het hem wel.
Wat lief!
Moiren schreef:
22-07-2021 23:21
Ligt er aan of ze wil weten of hij dat nog steeds bedoelt.

Ja dat is een beetje de kern en het mysterie van het topic. Wat bedoelde hij, en bedoelt hij dat nog steeds.. :jump:
En het mysterie van: over welke man van de eerdere topics van TO gaat dit? Of is deze man nog niet eerder aan bod gekomen hier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven