Wat bedoelt ze?

21-01-2011 05:41 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,

Ik zal het proberen kort te houden voor zover dit mogelijk is. Ik woon nu een half jaar samen met een meid. We hebben geen relatie maar toch gebeurd er soms wat. Dit is al vaker toch onenigheid gekomen en steeds zeggen we dit doen we niet meer maar toch blijft het gebeuren. Zij geeft aan niets te voelen en geen relatie te willen. Dus ik neem ook geen stappen naar haar toe en hou me heel neutraal. Zij maakt altijd de moves om het zo maar te zeggen.

Als ik een andere meid mee na huis neem dan blijft zij weg terwijl ze zegt het helemaal niet erg te vinden. Ik heb een korte vakantie op de planning naar een vriendin in het buitenland en nu lag ik laatst in bed en komt ze erbij begint ze heel lief te doen en te zeggen dat ze niet wil dat ga etc. Ik ben er verder niet op ingegaan maar concludeer een beetje dat ze me voor haar wilt hebben ofzoiets ik weet het niet. Maar het mooie is de dag erna neemt zij iemand midden in de nacht mee na huis. Nou ik hoorde ze tot op mijn kamer.

Vanaf hier begrijp ik het niet. De dag ervoor zegt ze ik wil niet dat je gaat en de dag erna neemt ze iemand mee midden in de nacht. Ik snap er helemaal niets van. Kan iemand hier vertalen wat er gebeurd? Vragen zijn ook welkom.
Ze probeert je terug te pakken, door zelf iemand mee naar huis te nemen??

Ik weet het niet, vrouwen zijn nog wel eens moeilijk te doorgronden
wel de lusten, niet de lasten. Laat je niet claimen. Bepaal eerst wil ik haar wel of niet als partner. Daarna vertel je haar ik wil jou voor mij alleen of je laat haar echt links liggen. Als je wil samen wonen wordt het laatste nog een proleem.
Stop met het hebben van seks.

Samenwonen, seks hebben en geen relatie zorgt voor onduidelijkheid. Hou het 'clean', blijf uit elkaars broek en kies voor harmonieus kamergenootschap. Hopelijk werkt dat nu nog, na het gerotzooi in de koffer. Gewoon kappen met seks hebben dus, dat is stap een.
Je kan het er toch ook gewoon met haar over hebben?
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Got je klinkt als die date die ik ooit had met iemand die ook "samenwoonde" met een vriendin en het de hele avond over niets anders had dan haar

Vind je haar leuk? Waag dan een gokje. Wil ze niks met je dan is het verder aan jou. Ik zou me niet voor de seks laten gebruiken.
Tja... ze vindt vind je leuk, maar niet leuk genoeg voor een relatie, maar ze wil ook niet dat je iemand anders krijgt, want ze vindt het ook heel fijn dat jij haar de leukste vindt.....

Heel simpel.
Ik zou eens met haar gaan praten. Nadat ik zelf besloten had wat ik wilde!

Wil jij haar wel? Zo, ja: waag dan nog een kans. Wijst ze je af? Dan is het ook afgelopen met het gedonder in bed, want daar word je allebei niet blijer en gelukkiger van!

Veel succes!
Volg je hart. Dat klopt.
quote:swirly schreef op 21 januari 2011 @ 09:50:

Tja... ze vindt vind je leuk, maar niet leuk genoeg voor een relatie, maar ze wil ook niet dat je iemand anders krijgt, want ze vindt het ook heel fijn dat jij haar de leukste vindt.....

Heel simpel.Ja, dit denk ik ook. Laat je niet inpakken door haar. Ik denk dat het beste is dat jullie stoppen met seks hebben (enzo), dan is het voor allebei duidelijk.
Sjezus hoe oud ben jij???

Vraag het haar!
Vraag haar wat ze bedoelt met 'ik wil niet dat je op vakantie gaat'. Vrouwen zijn heel goed in het geven van vage hints en mannen zijn heel slecht in het begrijpen van die -in onze ogen :D- ontzettende duidelijke aanwijzingen.

Dus ja, misschien wil ze meer van je, maar durft ze dat niet te zeggen omdat jij haar in haar ogen 'niet wilt'.
En noem een vrouw of meisje geen meid, brrr.
quote:Letgo schreef op 21 januari 2011 @ 10:49:

En noem een vrouw of meisje geen meid, brrr.Idd. Klinkt erg neerbuigend.
quote:Pien252 schreef op 21 januari 2011 @ 11:05:

[...]

Idd. Klinkt erg neerbuigend.

ah joh, da's gewoon dommigheid

Je klinkt als een date die ik ooit gehad heb (foutje!). Die me het erg grappig vond dat hij een keer chlamydia had gehad.
she's just not that into you!!!!

wat al gezegd is eerder

zij wil je niet voor serieus maar een ander mag je ook niet hebben

stap eruit, voor je jezelf helemaal verliest........
We zijn toch meiden?

Hoezo is dat neerbuigend?

TO, vraag het haar. Zeg dat ze gewoon eerlijk moet zijn hierover. En wees zelf ook eerlijk over je gevoelens naar haar toe.
quote:ashley1983 schreef op 21 januari 2011 @ 11:50:

We zijn toch meiden?

Hoezo is dat neerbuigend?

Omdat het klinkt alsof ze zijn dienstmeid is.

Ik ben geen meid. Hij woont samen met een vrouw.
? Dat vind ik niet. Maar ieder zn mening.
Meid vind ik ook een normaal woord, niet neerbuigend. Misschien heeft het met dialect te maken?
Het gaat na mijn mening wel heel ver om te vallen over het woord meid. Snap echt totaal niet wat hier neerbuigend aan is. Ik ben in de twintig en voel me echt niet beledigd als iemand me jongen noemt ipv man. Maar goed dat terzijde daar gaat het hier niet om.

Ik ga haar inderdaad eens voor het blok zetten volgende week met wat ze nou echt wilt. Ja hoe oud ben je eigenlijk vraag het haar zegt ene maar dat ligt allemaal net wat gecompliceerder als je samenwoont. Ik ben paar dagen bij iemand anders zodat we allebei wat rust hebben. En als we er niet uitkomen dan vertrekt ik voordat ik idd mezelf verlies. Heel goed gezegd Bordie2. Iedereen bedankt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven