Wat denken jullie hiervan?

30-08-2012 23:32 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, ik zou jullie advies kunnen gebruiken!

Een paar weekjes geleden ben ik met een vriendin op vakantie geweest. Een vriend van haar was in de buurt en is een paar dagen bij ons langs geweest. Hij en ik kennen ook al jaren, maar bij het is altijd gebleven bij: 'hoi, hoe gaat het'.

Op vakantie klikte het onmiddellijk tussen ons. We hebben een super leuke tijd gehad, gezoend, gelachen, gekletst.. Mijn vriendin en ik zijn inmiddels al een paar weken terug van vakantie en hij en ik hebben veel contact gehad, helemaal leuk. We wonen in dezelfde stad en ik zou het leuk vinden om hem weer te zien en hij mij ook dacht ik. So far so good!

Nu vertelde mijn vriendin dat hij ook weer terug is van vakantie sinds een paar dagen, maar ik heb niks van hem gehoord! Hij heeft geen telefoon momenteel, maar toen hij op vakantie was dat ook geen probleem. Ik heb hem het laatst gecontact, dus vind eigenlijk dat hij aan zet is.. Gevalletje: He's just not that into me? Of stel ik me aan en zal ik hem weer berichten of afwachten?

Mijn dank is groot!
Ja we hebben wel gezegd dat we elkaar weer zouden zien als we thuis waren. Misschien was het meer in de trant van: Joh, shine; we komen elkaar wel weer eens tegen thuis... Maar dat idee had ik niet..

Wel grappig trouwens, hij vertelde dat hij me jaren leuk heeft gevonden zo'n 10 jaar geleden. Toen deed het leeftijdsverschil er nog wel toe, zeg maar..
shine86 wijzigde dit bericht op 31-08-2012 12:53
Reden: spelfoutje!
% gewijzigd
Okee, okee, heb hem een berichtje gestuurd... Afwachten maar! Duimen jullie met me mee?
Ik duim!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven