Wat doen?

27-08-2012 20:43 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen..

Ik heb een leuke jongen leren kennen op een internetsite.. heb een date met hem gehad was heel gezellig en er hing zeker een spanning. niet gezoend alleen een kusje op de mond gegeven en ben weggelopen. vervolgens wilde hij die aankomende vrijdag voor mij koken bij hem thuis was ook heel leuk en top. vervolgens ook weer naar huis gegaan. volgende dag smsde hij mij dat hij het heel leuk en gezellig vond. en of we misschien de volgende dag ( zaterdag ) weer wat konden doen.. ik dacht waarom niet. was ook top en leuk ben bij hem blijven slapen.. geen sex gehad alleen wat handwerk, volgende dag wakker geworden en samen beetje gehangen op de bank.. vrienden belde op van mij en hij zei zelfs van mij mogen ze langskomen.. had trouwens ook zijn ouders al verteld over de date. Die zondag was hij erg moe maar wel chill. had 6 dagen gewerkt dus was natuurlijk een relax dagje voor hem toch wel plannen gehad om wat te gaan doen deze week met zijn 2en maar niet concreet gezegd, ben weggegaan heb toen gesmsd dat ik het gezellig vond, waarop hij zei dat hij het ook heel gezellig vond.. dat was gister rond 4 uur.. nu laat ik mij niet kennen en zal ik hem niet meer smsen maar toch vraag ik mij nu al af waarom die niks stuurt.. blijkbaar vind ik hem toch wel leuk maar aan de andere kant er is een land vol met jongens.. Misschien een irritante vraag maar ga ik hem smsen of zal ik afwachten, of wat betekend dit?
Bel hem op. Weet je meteen waar je aan toe bent.
Lieve meid, het is slechts 24 uur geleden dat je heb hebt gesproken. Doe rustig aan, geef hem en jezelf wat tijd. Je zegt zelf dat die jongen 6 dagen achter elkaar gewerkt heeft. Ik zou dan ook gewoon een dag voor mezelf en mijn pyjama willen.

Het hoeft niets te betekenen, wacht gewoon even af
daarom
Probeer in ieder geval tijdens het schrijven af en toe eens de enter-toets en hoofdletters te gebruiken, dat maakt je OP al een stuk beter leesbaar.

Wat dat sms-en betreft: misschien zit hij zich nu ook wel af te vragen waarom JIJ niks stuurt. Hij heeft immers het laatste sms-bericht gestuurd als ik het goed begrepen heb.

Als je nu al gaat zitten turven wie hoeveel berichtjes waarover heeft gestuurd, en gaat zitten uitrekenen wie er aan de beurt is, dan biedt dat weinig hoop op een soepel verloop. Laat het wat meer los, ga af op wat hij daadwerkelijk zegt of schrijft en niet op wat jij dènkt dat hij misschien bedoelt door iets niet te zeggen of te schrijven.

Wat wil je nu van hem? Iets afspreken weer? Sms hem dat dan. Of, doe eens gek, bel hem op!
lang leve de uitvinder van de SMS
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wat een leukerd dat hij ook al gelijk zijn deur openzet voor jouw vrienden!

Zeker weten dat hij je ziet zitten hoor..bel/sms/whatapp/fax/stuur een telegram whatever..Komt helemaal goed!
Stoute schoenen aantrekken, want ook mannen zijn weleens onzeker..of er is een misverstand. Dat had ik dus, en het is goed gekomen. Dus gewoon een duidelijke sms sturen met wat jij wil! Weet hij ook waar hij aan toe is. Reageert hij niet, weet jij dat ook weer.
Lees ik je OP verkeerd of is het pas sinds 16.00 uur gisteren dat je niks van hem hebt gehoord?

In dat geval lijkt het mij niets om mij druk over te maken.

Hoe oud zijn jullie?
quote:Julus schreef op 27 augustus 2012 @ 23:06:

Stoute schoenen aantrekken, want ook mannen zijn weleens onzeker..of er is een misverstand. Dat had ik dus, en het is goed gekomen. Dus gewoon een duidelijke sms sturen met wat jij wil! Weet hij ook waar hij aan toe is. Reageert hij niet, weet jij dat ook weer.

Offtopic; Dat vind ik leuk voor je!!

Ik geloof dat ik in jouw topic wat negatief was daarover..?

Maar geniet ervan! Het is je gegund!
Brandy, geeft niks! En dank je wel! Blame it on the provider, in dit geval..dus dat kan ook nog.
Je hebt em in korte tijd veel gezien, hij wacht waarschijnlijk even, zal ook wel toe zijn aan een beetje rust.

Na even lucht gewoon volgende date fixen. Ik zou vooral iets luchtigers gaan doen dan alleen maar bij elkaar thuis hangen en wachten tot er geneukt wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven