Wat doen ?
maandag 13 augustus 2018 om 06:27
Hoi allemaal.
Ik zal het proberen kort te maken.
Een hele tijd geleden iemand leren kennen waar ik totaal geen intresse in had. Na een aantal tijd toch besloten deze man een kans te geven.
Hij was best onduidelijk, we maakten soms een afspraak en hij zei het vaak af (hij is een persoon die het vaak druk heeft) en kan een tijd niks van zichzelf laten horen.
Ik heb hem daarom een keer gevraagd of hij mij nog wou spreken en hij vondt het raar dat ik dat vroeg ‘tuurlijk wil je nog spreken’
We hebben een paar keer afgesproken en na een tijdje hebben we seks gehad. Achteraf gezien niet de beste keus geweest. Ik denk dat ik verliefd ben
Ik heb hem nu in het weekend een appje gestuurd met de vraag wanneer ik hem zie en meneer heeft nog niet geantwoord.
Ik weet eigenlijk niet wat ik hiermee wil. Een beetje van me afschrijven. Sorry als dit lang was
Hebben jullie tips of ervaringen ?
Alvast bedankt.
Ik zal het proberen kort te maken.
Een hele tijd geleden iemand leren kennen waar ik totaal geen intresse in had. Na een aantal tijd toch besloten deze man een kans te geven.
Hij was best onduidelijk, we maakten soms een afspraak en hij zei het vaak af (hij is een persoon die het vaak druk heeft) en kan een tijd niks van zichzelf laten horen.
Ik heb hem daarom een keer gevraagd of hij mij nog wou spreken en hij vondt het raar dat ik dat vroeg ‘tuurlijk wil je nog spreken’
We hebben een paar keer afgesproken en na een tijdje hebben we seks gehad. Achteraf gezien niet de beste keus geweest. Ik denk dat ik verliefd ben
Ik heb hem nu in het weekend een appje gestuurd met de vraag wanneer ik hem zie en meneer heeft nog niet geantwoord.
Ik weet eigenlijk niet wat ik hiermee wil. Een beetje van me afschrijven. Sorry als dit lang was
Hebben jullie tips of ervaringen ?
Alvast bedankt.
maandag 13 augustus 2018 om 06:44
En intresse en een aantal tijd, is niet echt.Summerdance schreef: ↑13-08-2018 06:42Vondt?
Echt????
Verder, waar ben je precies verliefd op dan?
Zo leuk klinkt hij namelijk niet!
hihahoehoeha
maandag 13 augustus 2018 om 06:54
Nouja, over het algemeen maakt iemans tijd voor je als hij/zij je leuk vindt.
maandag 13 augustus 2018 om 07:15
maandag 13 augustus 2018 om 07:18
karina96 schreef: ↑13-08-2018 07:15Bedankt voor de reacties. (Sorry voor de typfouten)
Ik heb mijzelf nooit zo snel goed gevoeld bij iemand. Hij was zorgzaam heeft wel tijd voor me gemaakt toen het goed ging, heeft een goede baan en is stabiel.
Misschien ben ik gewoon naïef en mag ik het geen verliefdheid noemen.
Je voelt wat je voelt. Als jij je verliefd voelt zal je wel verliefd zijn. Dat heeft niks met naïef te maken.
Ik ben alleen van mening dat deze man jou niet leuk genoeg vindt om tijd voor vrij te maken, om sneller te reageren op jouw appjes en om zijn best voor jou te doen.
maandag 13 augustus 2018 om 08:02
maandag 13 augustus 2018 om 08:11
Er zijn echt wel meer mannen op de wereld waar je verliefd op kan worden. Dat je deze man leuk vindt betekend nog niet dat hij voldoende is voor een duurzame relatie.karina96 schreef: ↑13-08-2018 07:15Bedankt voor de reacties. (Sorry voor de typfouten)
Ik heb mijzelf nooit zo snel goed gevoeld bij iemand. Hij was zorgzaam heeft wel tijd voor me gemaakt toen het goed ging, heeft een goede baan en is stabiel.
Misschien ben ik gewoon naïef en mag ik het geen verliefdheid noemen.
Misschien is hij nog niet toe aan een relatie in zn leven en of vindt hij je gewoon niet leuk genoeg/ dan wel bij je passen.
Laat hem maar voor wat het is. En mocht je elkaar op een later tijdsstip toch weer treffen dan merk je dan wel weer wat te doen.
maandag 13 augustus 2018 om 09:05
Eerste, mee eens.Jake99 schreef: ↑13-08-2018 07:18Je voelt wat je voelt. Als jij je verliefd voelt zal je wel verliefd zijn. Dat heeft niks met naïef te maken.
Ik ben alleen van mening dat deze man jou niet leuk genoeg vindt om tijd voor vrij te maken, om sneller te reageren op jouw appjes en om zijn best voor jou te doen.
Tweede hoeft niet geval te zijn, al is het lastig voor te stellen als je zelf totaal anders in elkaar zit. Kunnen allerlei reden liggen achter zijn gedrag en zolang hij daar niet open over is of lijkt te zijn, blijft het gissen.
Beste is uitgaan van wat je zelf wil zien bij een man. Geen enkele man zal daar geheel op kunnen aansluiten waarschijnlijk, maar ergens ligt een grens en die is voor ieder weer anders.
maandag 13 augustus 2018 om 10:24
Niet waar, je had niet eens interesse in hem. Uiteindelijk besloot je hem een kans te geven.
Dus: had naar je eerste gevoel geluisterd, je wilde helemaal niks met hem. Hij wil ook niks serieus met jou, dus gewoon mee stoppen. App hem niet meer en hoop niet op een bericht van hem. Het was toch al niks!
Such fun!1
maandag 13 augustus 2018 om 14:06
Ik vind dat sommigen hier wel erg negatief reageren :') Ik ken hem natuurlijk niet.. dus ik kan niet zeggen of hij je wel of niet leuk vindt. Als hij echt zo druk is als je zegt dan kan het natuurlijk zijn dat hij op dit moment simpelweg geen tijd heeft (of tijd wil maken) voor een relatie. Dat is iets waar je wellicht rekening mee moet houden. Daarnaast bestaat natuurlijk de kans dat jij hem leuker vindt dan hij jou.
Dus... wat heb je te verliezen? Je zou eerlijk kunnen zeggen dat je hem een leuke man vindt, dat je erg hebt genoten van jullie afspraakjes, en dat je hem heel graag snel weer zou zien. Maar als hij geen tijd heeft, of er anders over denkt dat je dat jammer zou vinden maar accepteert en verder gaat.
Is natuurlijk heel eng... maar het schept wel duidelijkheid. Daarnaast toon je aan dat je niet als een mak lammetje gaat zitten wachten tot hij tijd voor je vrijmaakt. Dat schept namelijk ook geen goede basis voor een sterke relatie.
Ik zou niet te overdreven veel contact zoeken want dat kan sommige mannen erg afschrikken. Als hij je niet leuk vindt is dat heel pijnlijk, daar mag je dan even goed ziek van zijn, maar probeer het dan wel van je af te zetten en op zoek te gaan naar een andere leuke vent.
Succes!
Dus... wat heb je te verliezen? Je zou eerlijk kunnen zeggen dat je hem een leuke man vindt, dat je erg hebt genoten van jullie afspraakjes, en dat je hem heel graag snel weer zou zien. Maar als hij geen tijd heeft, of er anders over denkt dat je dat jammer zou vinden maar accepteert en verder gaat.
Is natuurlijk heel eng... maar het schept wel duidelijkheid. Daarnaast toon je aan dat je niet als een mak lammetje gaat zitten wachten tot hij tijd voor je vrijmaakt. Dat schept namelijk ook geen goede basis voor een sterke relatie.
Ik zou niet te overdreven veel contact zoeken want dat kan sommige mannen erg afschrikken. Als hij je niet leuk vindt is dat heel pijnlijk, daar mag je dan even goed ziek van zijn, maar probeer het dan wel van je af te zetten en op zoek te gaan naar een andere leuke vent.
Succes!
dinsdag 14 augustus 2018 om 11:40
Ja hoor ! Bedankt
Ik heb geen hem niet meer geappt.
Dit is dus al eerder gebeurd en we hebben elkaar toen een maand niet gesproken totdat ik iets van mezelf heb laten horen.
Ik zal het nu zo laten en kijken wat er wel of niet gebeurd
dinsdag 14 augustus 2018 om 11:41
dinsdag 14 augustus 2018 om 15:10
Ja het liefst wel.shift.delete schreef: ↑14-08-2018 14:04Mwah dan klinkt het als not that into you, niet willen binden, gezelligheid op afroep of wat dan ook.
Lijkt mij in elk geval geen serieus relatiemateriaal. Want dat wil je uiteindelijk neem ik aan?
dinsdag 14 augustus 2018 om 22:23
Ik zou deze man echt loslaten, zoals velen hier al zeggen: als hij niet bereidt is tijd voor jou te maken dan vindt hij je kennelijk niet leuk genoeg.
Als jij op zoek bent naar een serieuze en langdurige relatie, is dit gewoon niet de juiste man daarvoor. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat jij alleen maar belangrijk bent op het moment dat hij daar zin tijd en gelegenheid voor heeft want zo werkt een relatie niet.
Mocht je hem nog spreken zou ik dat ook.echt eerlijk tegen hem zeggen.
Als jij op zoek bent naar een serieuze en langdurige relatie, is dit gewoon niet de juiste man daarvoor. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat jij alleen maar belangrijk bent op het moment dat hij daar zin tijd en gelegenheid voor heeft want zo werkt een relatie niet.
Mocht je hem nog spreken zou ik dat ook.echt eerlijk tegen hem zeggen.
woensdag 15 augustus 2018 om 08:34
Waar heb je die wijsheid opgedaan, op het Vivaforum zeker?
Such fun!1