Wat geef jij HEM op Valentijnsdag?

09-02-2010 19:55 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel spreekt voor zich.

Zelf vind ik het een commercieel gezeur, maar vriendlief heeft wat leuks voor me gekocht, dus wil ik hem ook wat geven.

Wat geven jullie je lief op 14 februari?
Een pilsje (we zijn dan carnaval aan het vieren,geen tijd voor romantisch gedoe )
quote:biebelie schreef op 09 februari 2010 @ 19:57:

Een pilsje (we zijn dan carnaval aan het vieren,geen tijd voor romantisch gedoe )Idem
Een lekker luchtje en een veronica magazine met een foto van ons er op (geintje, want we houden helemaal niet van klef gedoe en dit is zoooo fout )
Niets.. We hebben het te druk, misschien gezellig (uit) eten samen. (geen carnaval hier)
hihi ik heb zon fout verkade hart besteld....had er totaal niet overna gedacht dat valentijnsdag op zondag valt...dus hij krijgt het maandag 15 feb. hopelijk op zijn werk geleverd....

gewoon voor de gein....we doen er dus niks aan....
een plestik roos en een megakaart met een beertje erop, die 'i lof joe' zegt.
Only dead fish go with the flow
Helemaal niets.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Niks. Hij vindt Valentijnsdag commerciële kul. En ik ook.
Een nacht met mij...

(niks dus..)
Perfectionisme is niet perfect...
Niks.
Niks. Ik ben niet zo van 'als jij mij wat geeft, moet ik jou dus ook wat geven'. En al heulemaal niet met die valentijnonzin.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hetzelfde als iedere andere dag
Ook al had ik een hem dan kreeg ie nog niks.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Niks, vind het leuker om spontaan een cadeautje te geven. Zomaar, en niet omdat het moet.
een kaartje en .. nog ff iets kleins bedenken misschien
Niks. Hij krijgt wel wat van onze dochter. Die is wat in elkaar aan het knutselen op het kdv.
quote:nouschi schreef op 09 februari 2010 @ 20:10:

Ook al had ik een hem dan kreeg ie nog niks.En met die instelling krijg je nooit een hem nouschi
Niets. Verjaardagen hebben we ook al afgeschaft
niks
Ik heb toevallig net zo'n melig Verkade hart besteld. Ik laat het in de postbus van ons bedrijf bezorgen, dan vindt hij een keer wat gezelligs in plaats van alleen maar facturen.
Ik ook een Verkade hart... Je kon trouwens aanklikken wanneer die bezorgd moest worden, maar op zondag de 14e gaat inderdaad niet lukken.

Ik vond het wel leuk dat je er ook een zelf geschreven (getypt) briefje bij kon doen. En dat voor een tientje. Veel plezier toch.

Zoiets als Merci zou ik echter noooooooit geven. alleen die reclames zijn al zum kotzen.
quote:biebelie schreef op 09 februari 2010 @ 20:14:

[...]

En met die instelling krijg je nooit een hem nouschi Oh zou dat het zijn?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 09 februari 2010 @ 20:26:

[...]

Oh zou dat het zijn? Yep,eerst lokken met spiegeltjes,kraaltjes en chocolade.... (wat je dan daarna doet/afschaft maakt niet uit)
Ik denk dat ik zijn kerstkado weer inpak.
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven