“Wat ik nu toch heb gehoord...”

31-03-2021 16:19 1415 berichten
Naar aanleiding van het au-pair topic over echtgenoten die met de au-pair een baby maken.

Wat is het ergste verhaal dat je hebt gehoord in de categorie ‘wat ik nu toch heb gehoord....’?

Dus: werd de bruid op haar bruiloft betrapt met de beste vriend van de gom, etc. Verhalen die de Privé nog niet uit hun duim zou kunnen zuigen omdat het té ongeloofwaardig is.

Ik ben benieuwd :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
29-05-2021 16:53
Dus partnerruil was doodnormaal, maar een simpele huisruil niet?
De overgebleven man en vrouw deden wel mee met de partnerruil maar zagen geen been in verdieping van de relatie :-D

Mijn buurman is aardig, maar partnerruil......brrrr....
En alleen al het idee dat mijn man het doet met de buurvrouw aan de andere kant van de muur :twisted:
Had ik in het begin al verteld, maar ik had een collega die ook in de buurt woonde en die vertelde, met zijn vrouw ernaast en kind van 6 in de buurt dat de ruil zo goed bevallen was dat ze gewisseld waren. Alsof je een brood koopt, niks raars aan om te vertellen. Het gesprek begon ermee dat het huis verkocht werd na vrij korte tijd. Ze gingen dus scheiden omdat ze na een avondje swingen alle 4 wilden wisselen.
Alle reacties Link kopieren
AngeleyedEvil schreef:
26-05-2021 12:48
Ik woon in een gezellig oud buurtje, echt 'ons kent ons'.
Kort geleden stonden 2 woningen naast elkaar leeg en dat viel op. Er woonden doorsnee types, de gewone Henk & Gerda types die op zaterdag de auto wassen en op woensdag gehakt eten.

Totdat ik hoorde waarom allebei de huizen leeg staan en verkocht worden...
Blijkbaar deden de echtparen aan partnerruil, met de andere buren, en dat is niet helemaal goed gegaan want de man van de één, is nu vandoor met de vrouw van de ander :rofl:
Oh maar dat is hier in de straat ook zo gegaan!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga eens nadenken over een bijdrage, maar oh wat een topic. Ik weet niet wat ik lees. O_O
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
25-05-2021 14:07
Een mooi verhaal in Spoorloos gisteren. Dochters ruimen huis van moeder leeg na haar overlijden. Vinden fotolijstje met 3 babyfoto's uit de jaren40. Ondertussen weten ze dat hun moeder voor haar trouwen een kindje heeft gekregen.
Nu zijn ze er naar op zoek. Geen enkel idee waar het kind gebleven is.
Mooi is niet het goede woord in deze.
Eerder tragisch
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
25-05-2021 14:07
Een mooi verhaal in Spoorloos gisteren. Dochters ruimen huis van moeder leeg na haar overlijden. Vinden fotolijstje met 3 babyfoto's uit de jaren40. Ondertussen weten ze dat hun moeder voor haar trouwen een kindje heeft gekregen.
Nu zijn ze er naar op zoek. Geen enkel idee waar het kind gebleven is.
Mooi is niet het goede woord in deze.
Eerder tragisch
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik ken een man die in " man bijt hond " is geweest, liet hij een tatoeage zetten als herinnering aan zijn overleden dochter, tranen in de ogen. Diezelfde man is ook te zien in een aflevering van " Spoorloos ". Zijn dochter blijkt niet overleden te zijn en was op zoek.

Hoe kan het zou je denken, maar de man zat in de gevangenis en was zwaar aan de drank. Sinds zijn zesde trouwens omdat zijn moeder in de prostitutie zat en hem opsloot in zijn kamer als ze klanten kreeg. Met alcohol om hem rustig te houden. De man heeft ook een boek geschreven. Hij is nu heel gelukkig met de liefde van zijn leven die hem overtuigde om toch geen zelfmoord te plegen terwijl hij al op de rails liep. Een laatste telefoontje naar een vriendin die het goed oppakte.
Alle reacties Link kopieren
Mijn oma is ook een kind kwijt geraakt. Ze was in de oorlog alleenstaande moeder in Duitsland en had problemen met het gezag omdat ze een Nederlandse vriend had. Voor de veiligheid heeft ze het kindje naar een opvang gebracht en toen ze het later kwam halen, bleek het naar het buitenland te zijn gebracht waar de biologische vader woonde. Nooit meer terug gezien. Mijn zwager heeft hem gevonden (heeft als hobby stamboomonderzoek), maar geen van de broers en zussen van mijn moeder heeft behoefte aan contact met de verloren broer.
Wat een hoop leed ook moet er zijn als je sommige verhalen leest. Wat onmenselijk soms.
Alle reacties Link kopieren
Snouth schreef:
24-05-2021 21:32
Dat op de kraamzaal gelegd worden doen ze in sommige ziekenhuizen nog steeds. Ik had in 2012 een miskraam waarbij ik na de curettage gezellig tussen alle ooievaars en moeders en vaders met pasgeboren baby’s werd geplaatst. Echt... de horror.
Doen ze inderdaad nog steeds. Mijn kind heeft wekenlang op de ic gelegen, onduidelijk of het overleven zou worden, na bizarre bevalling van dagenlang meteen weggehaald. Wouden ze me op een kamer met 2 andere net bevallen vrouwen plaatsen, die hun gezonde kindjes bij zich konden houden. Enige keer dat ik in een ziekenhuis echt tegen het personeel in ben gegaan. Is gelukkig allemaal goed gekomen maar toch.

Ik weet soms niet wat ik lees hier.
Alle reacties Link kopieren
frettie schreef:
30-05-2021 21:55
Doen ze inderdaad nog steeds. Mijn kind heeft wekenlang op de ic gelegen, onduidelijk of het overleven zou worden, na bizarre bevalling van dagenlang meteen weggehaald. Wouden ze me op een kamer met 2 andere net bevallen vrouwen plaatsen, die hun gezonde kindjes bij zich konden houden. Enige keer dat ik in een ziekenhuis echt tegen het personeel in ben gegaan. Is gelukkig allemaal goed gekomen maar toch.

Ik weet soms niet wat ik lees hier.
Wat erg! Ze hebben mij jaren geleden na een dramatische bevalling wel alleen op een kamer gelegd. Uiteindelijk moest ik daar weg om plaats te maken voor iemand die haar kindje verloren had. Toen werd ik op een kamer gelegd met twee dames waarvan de kinderen ook op de kinderafdeling lagen. Supergoed geregeld.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
Ex zwager had al een vermoeden dat zijn vrouw vreemd ging maar kon er geen vinger achter krijgen. Nadat zij een nieuwe iphone kreeg installeerde hij de hele boel voor haar. Ook find my iphone linkte aan zijn telefoon. Enige tijd later, nadat zij vertelde dat zij een weekend met vriendinnen in Utrecht zou verblijven peilde haar telefoon uit in Parijs. Tijdens het weekend Utrecht belde hij haar op en vroeg hij haar of ze het naar naar zin had in Utrecht en nadat ze vertelde dat het zo gezellig was, kwam de vraag wat die blauwe stip van haar telefoon dan in Parijs deed. Einde huwelijk.
Alle reacties Link kopieren
Mokum75 schreef:
03-06-2021 03:26
Ex zwager had al een vermoeden dat zijn vrouw vreemd ging maar kon er geen vinger achter krijgen. Nadat zij een nieuwe iphone kreeg installeerde hij de hele boel voor haar. Ook find my iphone linkte aan zijn telefoon. Enige tijd later, nadat zij vertelde dat zij een weekend met vriendinnen in Utrecht zou verblijven peilde haar telefoon uit in Parijs. Tijdens het weekend Utrecht belde hij haar op en vroeg hij haar of ze het naar naar zin had in Utrecht en nadat ze vertelde dat het zo gezellig was, kwam de vraag wat die blauwe stip van haar telefoon dan in Parijs deed. Einde huwelijk.
Tjeeee.... wat een doos. :facepalm:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
03-06-2021 08:53
Tjeeee.... wat een doos. :facepalm:
Er is natuurlijk al van alles mis in een huwelijk als één van beide al dan niet terecht zoveel wantrouwen koestert tegen de ander.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
Hexopbezemsteel schreef:
03-06-2021 09:18
Er is natuurlijk al van alles mis in een huwelijk als één van beide al dan niet terecht zoveel wantrouwen koestert tegen de ander.
Absoluut, maar ik heb toch wel vaak het idee dat veel vreemdgangers het gewoon niet zo slim aanpakken. Denk dan ook gewoon vaak, wil je betrapt worden of zo?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven