wat is 'jullie liedje'?
zondag 20 december 2009 om 17:15
Ik luister nu radio 3fm en zou best een plaatje voor mn vriend aan willen vragen. Maar ik weet zo goed welke want wij hebben geen 'liedje wat van ons is'!
Dat brengt mij bij de volgende vraag..
Hebben jullie een liedje?
Gewoon uit nieuwsgierigheid omdat ik op deze besneeuwde zondag niet kan doen wat ik eigenlijk zou moeten doen en dus tijd heb voor onzinnige dingen als dit;)
Dat brengt mij bij de volgende vraag..
Hebben jullie een liedje?
Gewoon uit nieuwsgierigheid omdat ik op deze besneeuwde zondag niet kan doen wat ik eigenlijk zou moeten doen en dus tijd heb voor onzinnige dingen als dit;)
woensdag 23 december 2009 om 09:24
Wij hebben geen liedje...
Ik had wel een liedje toen mijn ex het uit had gemaakt en toen bleek dat hij me meer dingen had geflikt dan ik wist: "Ik leef niet meer voor jou" van Marco Borsato (Ben helemaal niet zo'n grote Marco-fan, maar dat liedje heb ik toch heel erg vaak uit heel erg volle borst meegezongen, gewoon vanuit mijn tenen!!)
Ik had wel een liedje toen mijn ex het uit had gemaakt en toen bleek dat hij me meer dingen had geflikt dan ik wist: "Ik leef niet meer voor jou" van Marco Borsato (Ben helemaal niet zo'n grote Marco-fan, maar dat liedje heb ik toch heel erg vaak uit heel erg volle borst meegezongen, gewoon vanuit mijn tenen!!)
woensdag 23 december 2009 om 13:58
Mijn ex en ik hadden een liedje. Of is het nou nog steeds hebben, aangezien dit liedje niet gedeeld wordt met andere partners?
In ieder geval dit nummer wordt al jaren met volle borst door ons meegezongen (vooral als we in Zwitserland waren, waar het nummer ontelbaar keer wordt afgespeeld op de radio) soms maakten we een eigen ervan
Marianne Rosenberg - Ich bin wie du
In ieder geval dit nummer wordt al jaren met volle borst door ons meegezongen (vooral als we in Zwitserland waren, waar het nummer ontelbaar keer wordt afgespeeld op de radio) soms maakten we een eigen ervan
Marianne Rosenberg - Ich bin wie du
woensdag 23 december 2009 om 14:29