wat is 'jullie liedje'?

20-12-2009 17:15 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik luister nu radio 3fm en zou best een plaatje voor mn vriend aan willen vragen. Maar ik weet zo goed welke want wij hebben geen 'liedje wat van ons is'!

Dat brengt mij bij de volgende vraag..

Hebben jullie een liedje?

Gewoon uit nieuwsgierigheid omdat ik op deze besneeuwde zondag niet kan doen wat ik eigenlijk zou moeten doen en dus tijd heb voor onzinnige dingen als dit;)
Wij hebben geen liedje...

Ik had wel een liedje toen mijn ex het uit had gemaakt en toen bleek dat hij me meer dingen had geflikt dan ik wist: "Ik leef niet meer voor jou" van Marco Borsato (Ben helemaal niet zo'n grote Marco-fan, maar dat liedje heb ik toch heel erg vaak uit heel erg volle borst meegezongen, gewoon vanuit mijn tenen!!)
Mijn ex en ik hadden een liedje. Of is het nou nog steeds hebben, aangezien dit liedje niet gedeeld wordt met andere partners?

In ieder geval dit nummer wordt al jaren met volle borst door ons meegezongen (vooral als we in Zwitserland waren, waar het nummer ontelbaar keer wordt afgespeeld op de radio) soms maakten we een eigen ervan

Marianne Rosenberg - Ich bin wie du
Stop de tijd... Marco Borsato.
I'm here without you - 3 Doors Down. In het begin van onze relatie wilde ik het rustiger opbouwen dan hij, hij wilde het liefst elke dag bij me zijn. Dus zong hij dat aan de telefoon en typte het op msn..sindsdien is het ons liedje haha.
Wij hebben ook niet echt een liedje

Ik weet wel dat hij voor mij een liedje van Robbie Williams zou aanvragen als hij iets zou willen aanvragen, maar wat ik voor hem zou aanvragen. Geen idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven