Wat is de reactie van jou date ... snel / langzaam

26-09-2011 11:20 12 berichten
Hoi allen,

Ik ben lees hier al een tijdje mee en heel veel onder ons twijfelen aan hoe te reageren op de date.

Zelf reageren of juist wachten op date. Wel niet smsen/ bellen / mailen....

Misschien word je wel overspoeld met reacties of misschien zou je wel wat meer willen.

Ik heb momenteel een date gehad met een man die heeeel veel van zichzelf laat horen en als het dan even stil is mis ik het alweer....

Ben super benieuwd naar jullie reacties.....
Alle reacties Link kopieren
De laatste keer had ik een dag later gemaild dat het leuk was.

Ik ken dat missen wel maar kijk uit dat je niet teveel contact gaat krijgen, had ik ook en dat liep mis op "elkaar zat worden"
Herken het wel. Je wilt niet op berichtjes wachten, maar stiekum doe je het toch. Moet soms écht op mijn vingers gaan zitten om niet te mailen oid. Wil ook weer niet te wanhopig overkomen.
Oja, over wanhopig overkomen...

volgens mij is dat nooit het geval hoor, als het goed zit.

Als man zijnde (mijn date iig) vond het leuk om meteen wat van me te horen...
Toen ik nog aan het daten was en ik had een hele leuke date gehad, dan smste ik hem vaak gelijk de volgende dag. Gewoon even een smsje: bedankt voor de mooie avond! Dat vonden ze altijd heel leuk en attent. Meestal kwam er na dat smsje wel iets terug van: ik vond het ook tof, snel weer eens?

Zo makkelijk kan het zijn
quote:ailien schreef op 26 september 2011 @ 11:39:

Toen ik nog aan het daten was en ik had een hele leuke date gehad, dan smste ik hem vaak gelijk de volgende dag. Gewoon even een smsje: bedankt voor de mooie avond! Dat vonden ze altijd heel leuk en attent. Meestal kwam er na dat smsje wel iets terug van: ik vond het ook tof, snel weer eens?

Zo makkelijk kan het zijnPrecies! Als een man denkt dat ik wanhopig ben omdat ik meteen laat blijken het leuk gehad te hebben... da's dan zijn probleem
quote:peertje81 schreef op 26 september 2011 @ 11:36:

Oja, over wanhopig overkomen...

volgens mij is dat nooit het geval hoor, als het goed zit.

Als man zijnde (mijn date iig) vond het leuk om meteen wat van me te horen...Maar mannen houden niet altijd van dat claimerige, is mijn ervaring. Te veel en te vaak is écht niet goed hoor! Je jaagt ze alleen maar weg
quote:wifra98 schreef op 26 september 2011 @ 11:59:

[...]

Maar mannen houden niet altijd van dat claimerige, is mijn ervaring. Te veel en te vaak is écht niet goed hoor! Je jaagt ze alleen maar weg

Nou en? Als hij mij niet kan handelen, dan niet hoor...

Ik ben totaal niet wanhopig, maar als ik als een kleutertje moet wachten tot het hem belieft me wat te laten weten... nee dank je wel.

Je kunt ook denken: Ik wil wat laten weten, en als dat zonder gedoe kan, dan kan ik mezelf zijn bij hem.
Waarom is het niet mogelijk te genieten van het moment? Waarom moet alles geanalyseerd worden? Daar maak jezelf toch gek mee?
quote:vogelbekdier schreef op 26 september 2011 @ 12:05:

Waarom is het niet mogelijk te genieten van het moment? Waarom moet alles geanalyseerd worden? Daar maak jezelf toch gek mee?

idd... ik doe niet mee aan spelletjes als: hard to get en niet als eerste smssen want dat komt wanhopig over...

was het leuk, dan mag hij dat van mij horen en ga ik niet zitten wachten tot ....

Maar oke, dat is ook de aard van het beestje denk ik
quote:Je kunt ook denken: Ik wil wat laten weten, en als dat zonder gedoe kan, dan kan ik mezelf zijn bij hem.Mee eens. De eerste keer dat ik met een man dat gedoe over wel of (nog) niet bellen niet had, bleek het goed te zitten. Dus toen ben ik maar met hem getrouwd
Peertje ik heb precies hetzelfde. Waarom moet ik me anders voor doen dan ik ben. Als ik een smsje krijg reageer ik mits de situatie het niet toe laat. Ik ga ook niet denken oo laat hem maar even een uurtje wachten... En als ik zin heb om te smsen dan doe ik dat. Ik ben dus idd te claimerig overgekomen op sommige mannen. Jammer balen maar ook goed achteraf. Anders was het nooit iets geworden.

Wat ik wel heb geleerd inmiddels is niet gelijk het achterste van mijn tong te laten zien maar daar een paar dates overheen te laten gaan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven