Wat is dit?

27-01-2017 12:57 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Hierbij even mijn verhaal in een notendop.

Ik heb net voor Kerst iemand online leren kennen.

We hebben een beetje gechat en dan vrij snel afgesproken. Na de 1e date wilde hij meteen een 2e plannen en die vond 2 dagen later al plaats. Op deze date heeft hij mij ook gekust.

We hebben ondertussen 4 dates gehad, met een 5e gepland volgende week.

Tussen dates door smst hij eigenlijk bitter weinig wat mij heel onzeker maakt. Onze dates zijn super leuk, maar tussendoor is er echt amper contact... De laatste date zou hij bij mij blijven slapen, maar na 15 min in bed zei hij dat hij niet goed zou kunnen slapen en liever naar huis wilde. Maar dat ik er niets achter moest zoeken, dat hij echt een fijne avond heeft gehad, maar dat hij toch geen tijd had voor ontbijt en dergelijke en dan even goed thuis kon gaan slapen. Dan is het nog bijna tot seks gekomen, maar dat vond ik net iets te snel.

In tussentijd word ik dus helemaal gek, begin hem echt leuk te vinden maar heb geen idee wat hij denkt. Zou er graag naar polsen op de volgende date, maar heb net schrik om hem weg te duwen... Heb nog nooit een serieuze relatie gehad dus dit is allemaal nieuw voor mij (ik ben 28). Ik zie ook dat hij nog steeds actief is op de dating site (ik ook natuurlijk maar zou dit liever niet meer zijn). Tips, ervaringen?

Groetjes,

Meredith
quote:oudebaas schreef op 27 januari 2017 @ 14:20:

[...]

Vind ik wel een belangrijk punt. Net zoals woonsituatie, werk/studie en de reden waarom de vorige relatie niet werkte.Dat weet ik allemaal wel...
quote:Maccaron schreef op 27 januari 2017 @ 14:21:

[...]

Na 5 dates stoor je iemand al als hij op vakantie is? Deze redenatie vind ik al net zo raar als het feit dat hij amper wat van zich laat horen.Goh en daarom staat het tussen deze mooie tekentjes ". Het is niet echt storen, maar zelf zou ik wachten tot diegene weer thuis geland is.
quote:Falathiel schreef op 27 januari 2017 @ 14:24:

[...]

Goh en daarom staat het tussen deze mooie tekentjes ". Het is niet echt storen, maar zelf zou ik wachten tot diegene weer thuis geland is.Dan vind ik het alsnog raar.
quote:Maccaron schreef op 27 januari 2017 @ 14:26:

[...]

Dan vind ik het alsnog raar.Mag. Als ik op vakantie ben vind ik het leuk om berichtjes te krijgen van mensen, maar terwijl ik nog weg ben beginnen over een afspraak die pas na een week is nadat ik terug ben vind ik niet nodig.
quote:Falathiel schreef op 27 januari 2017 @ 14:29:

[...]

Mag. Als ik op vakantie ben vind ik het leuk om berichtjes te krijgen van mensen, maar terwijl ik nog weg ben beginnen over een afspraak die pas na een week is nadat ik terug ben vind ik niet nodig.Dan ben je niet verliefd.
quote:poppemieke schreef op 27 januari 2017 @ 14:24:

[...]

Dat weet ik allemaal wel...Met z'n voornaam en z'n werk kun je hem via linkedin waarschijnlijk wel opduikelen
For whom the bell tolls
quote:Maccaron schreef op 27 januari 2017 @ 14:30:

[...]

Dan ben je niet verliefd.Moet je na 4 dates al verliefd zijn?
quote:poppemieke schreef op 27 januari 2017 @ 14:24:

[...]

Dat weet ik allemaal wel...Maar waarom breng je dat dan niet ter sprake bij een date?
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
quote:poppemieke schreef op 27 januari 2017 @ 14:31:

[...]

Moet je na 4 dates al verliefd zijn?Niks moet, maar als je er zo over denkt, waar maak je je dan druk om?
quote:Tutjebelletje schreef op 27 januari 2017 @ 14:31:

[...]

Met z'n voornaam en z'n werk kun je hem via linkedin waarschijnlijk wel opduikelen Heb ik al gedaan ;)
quote:oudebaas schreef op 27 januari 2017 @ 14:20:

[...]

Vind ik wel een belangrijk punt. Net zoals woonsituatie, werk/studie en de reden waarom de vorige relatie niet werkte.En religieuze overtuiging, politieke voorkeuren, evt. geslachtsziekstes, aan wiens kant je zou hebben gestaan in WO2 en welk personage uit Absolutely Fabulous je zou zijn als je echt moest kiezen.
quote:oudebaas schreef op 27 januari 2017 @ 14:32:

[...]

Maar waarom breng je dat dan niet ter sprake bij een date?

Eigenlijk nooit bij stil gestaan om een familienaam te vragen...

Al de rest wel maar dat niet...
quote:poppemieke schreef op 27 januari 2017 @ 14:31:

[...]

Moet je na 4 dates al verliefd zijn?Verliefd is een groot woord, maar ik neem aan dat je na vier dates het wel leuk vindt om een berichtje van je date te krijgen? Waarom zou je verder daten als je date je eigenlijk volledig koud laat?
quote:julius schreef op 27 januari 2017 @ 14:36:

[...]

Verliefd is een groot woord, maar ik neem aan dat je na vier dates het wel leuk vindt om een berichtje van je date te krijgen? Waarom zou je verder daten als je date je eigenlijk volledig koud laat?Hij laat me zeker niet koud! Heb zeker al veeeel vlinders, maar weet niet of ik het al verliefd zou noemen.
quote:Murrmurr schreef op 27 januari 2017 @ 14:33:

[...]

En religieuze overtuiging, politieke voorkeuren, evt. geslachtsziekstes, aan wiens kant je zou hebben gestaan in WO2 en welk personage uit Absolutely Fabulous je zou zijn als je echt moest kiezen.Als hij Patsy zegt moet je meteen opstappen !
For whom the bell tolls
quote:poppemieke schreef op 27 januari 2017 @ 13:06:

Neen, hij had al gezegd dat hij zou vertrekken nog voor er zelfs sprake was van seks...

Plan was van gewoon te slapen...Mogelijk was jóuw plan om gewoon te slapen. Zijn plan was het zeer wsl niet (neem aan dat hij ook rond jouw leeftijd is?). Die heeft dan zeker geen zin gehad om na een leeg nachtje bij jou de beschuitbus leeg te gaan zitten eten. Na 4 dates ben je m.i. wel iemands vaste date. Dan mag je meer verwachten. Volgende keer voorstellen om bij hem af te spreken. Wil hij dat niet (of mag je m letterlijk ophalen voor de deur) dan ben je het snoepje voor erbij...
Oh ik loop al 3 blz achter haha. Mosterd dus
quote:Tutjebelletje schreef op 27 januari 2017 @ 14:40:

[...]

Als hij Patsy zegt moet je meteen opstappen !

Haha damn heb die show nooit gezien!!!

Misschien is dat een reden voor hem om me te dumpen ;)
Is toch raar als je elkaar leuk vind wil je toch samen slapen knuffelen of ben ik gek. Waar je ook bent al is het op een luchtbedje in een tent.
quote:divadevil schreef op 27 januari 2017 @ 19:34:

Is toch raar als je elkaar leuk vind wil je toch samen slapen knuffelen of ben ik gek. Waar je ook bent al is het op een luchtbedje in een tent.Ik toch wel ja...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven