wat is er toch met m

19-06-2010 12:01 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik type dit helemaal in tranen, ben echt gewoon even in de war.

ik word de laatste tijd erg vaak boos op mijn vriend om kleine (maar voor mij irritante) dingen. dit gebeurt eigenlijk alleen maar als we elkaar een dagje niet zien. een voorbeeld is bijvoorbeeld dat hij mij smst om te vragen of de ene vloer nou in de ene of in de andere kamer gelegd moet worden. terwijl de ene vloer 20m2 is en de andere 9m2. dan denk ik maaan heb je geen ogen in je kop om zelf ff te kijken.. ja hij wou het zeker weten..

meestal zijn het gewoon van die kleine dingen waaraan ik me irriteer als hem niet zie. hij smst bijvoorbeeld pas na een uur terug (hij heeft ALTIJD zn mobiel bij en aan) of hij reageert niet op mijn vragen als we skypen, maar begint bijvoorbeeld wel zijn eigen verhaal tegen mij. als ik er naar vraag waarom hij mijn (niet eens zo boeiende) vragen ontwijkt geeft ie niet echt duidelijk antwoord.

ik word wel best boos en huilerig door al deze (kleine) dingetjes.. zit ik gewoon niet goed in mijn vel en reageer ik daarom zo?

moest echt ff me verhaal kwijt .. als we samenzijn hebben we trouwens bijna nooit ruzie..

ik weet het echt ff niet mer met mezelf.. zit steeds te huilen en als ik eenmaal ben begonnen kan ik niet stoppen..

herkenbaar?
Wat er mis met hem is dat weet ik niet maar misschien kun jij je wel eens afvragen of het de moeite waard is om boos te worden om iets als niet onmiddellijk terug smsen?

Ik heb daar ook wel eens geen zin in/tijd voor whatever omdat ik dan net even met iets anders bezig ben.

Je schrijft dat het iets van de laatste tijd is,was het daarvoor anders?
Echt rot dat je je zo voelt!

Als je weer eens zo geirriteerd of boos wordt, moet je eigenlijk eens bij jezelf stil gaan staan/naar jezelf kijken en denken: is het nu wel redelijk dat ik zo reageer?

Want volgens mij heeft dit echt een diepere oorzaak, dat je zo naar je vriend reageert. Zit je zelf wel lekker in je vel over het algemeen, ben je wel gelukkig?

Want het is toch logisch dat je vriend je even van te voren belt over zoiets definitiefs als de vloer leggen! En als je vriend je pas na een uur terug smst, waarom vind je dat zo erg? Een uur is toch niks? Mij lijkt het ook niet fijn als mijn vriend me zou 'verplichten' me meteen terug te sturen, dan zou ik er al helemaal geen zin meer in hebben. Eigenlijk zou dat gewoon spontaan moeten gaan!
Wat is er mis met hem? je bedoelt neem ik aan, wat is er mis met mij. Jij bent degene die opeens anders reageert, emotioneel instabiel is.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Jullie zijn aan het verhuizen? Da's voor niemand fijn en voor de meesten bijzonder stressvol.
ik bedoel wat is er mis met ME

ik weet ook niet waarom ik zo reageer, ik denk bijvoorbeeld van ligt het nou aan hem of aan mij?

of als ik het dan achteraf tegen een vriendin verteld, denk ik van: huh zat ik nou daarvoor zo te huilen? maar op dat moment denk ik daar anders over..

met laatste tijd bedoel ik laatste maand ongeveer. we staan op het punt om samen te gaan wonen, we zijn nu ook bijna elke dag samen en dat gaat goed maar als ik hem niet zie komt er soms weer zon ruzie..

ik weet echt niet wat ik hiermee aan moet.

het is natuurlijk niet goed om zo te huilen steeds maar ik ben ook niet ongelukkig ofzo. ik weet gewoon niet wat ik hier mee aan moet.

ligt het aan hem? aan mij?

ik zoek gwn dingetjes om boos te worden als ik hem niet zie.

dit zie ik trouwens ook wel een beetje bij mijn broertje terug: soms reageert ie bijvoorbeeld op mijn moeder als ze iets raars zegt heel boos . en soms als mijn moeder precies hetzelfde zegt reageert ie heel normaal. soms heeft ie gwn zon bui dat ik al aan hem zie dat ie om alles ruzie gaat maken..
Het kan goed zijn dat jij overal zo bovenop zit en hem steeds controleert dat hij niet zo goed dit soort dingen alleen durft te doen, en daarom even bevestiging nodig heeft of ie toch echt de goeie vloer uitzoekt.

Ben je een controlfreak?

Meteen terug smsen? Jeetje, waar ben JIJ precies bang voor als ie dat niet meteen doet?

Sterkte!
Heb je wel vaker moeite met grote veranderingen? Zou dat het kunnen zijn?

Je laat toch een heel leven achter je en maakt een grote, nieuwe stap..
quote:Iloveholiday schreef op 19 juni 2010 @ 12:37:

Het kan goed zijn dat jij overal zo bovenop zit en hem steeds controleert dat hij niet zo goed dit soort dingen alleen durft te doen, en daarom even bevestiging nodig heeft of ie toch echt de goeie vloer uitzoekt.

Ben je een controlfreak?

Meteen terug smsen? Jeetje, waar ben JIJ precies bang voor als ie dat niet meteen doet?

Sterkte!

meestal smsen we naar elkaar wel in 10 min terug. we hebben onze mobiels gewoon altijd aan in onze zakken.

controlefreak?? hmmm heb geeen idee eigenlijk, denk het niet zo. sommige mensen zien het misschien als dat hij geen fouten wil maken en daarom mij smst, maar op dat moment denk ik: oh god waarom is hij zo dom zie je wel dat we groot niveauverschil hebben..

moet ik het probleem in de relatie of bij mezelf zoeken?
Misschien is ie dingen aan het doen waar jij niets van mag weten.

Hij was laatst toch ook opgepakt?

En waarom moet hij een vloer verleggen, als je hem niet eens mag zien van je ouders? Wonen jullie samen? Zo klinkt het namelijk.
Waarom wil je samenwonen met iemand die je zo dom vindt?
quote:Primabella schreef op 19 juni 2010 @ 12:38:

Heb je wel vaker moeite met grote veranderingen? Zou dat het kunnen zijn?

Je laat toch een heel leven achter je en maakt een grote, nieuwe stap..

denk niet dat het daar aan ligt, maar misschien heeft het daar wel mee te maken zonder dat ik het zelf door heb.

maar ben de laatste maanden al wel heel huilerig en met buien hoor. misschien met de dianepil te maken (die slik ik zo'n 6 maanden)
Hij is dus dom en crimineel. Wat een catch!
het is een man
quote:Chardonnay schreef op 19 juni 2010 @ 12:44:

Hij is dus dom en crimineel. Wat een catch!Aha ik ga maar eens even onder het loepje kijken...
Hmmm.. Ik zou me nog eens bedenken of ik wel met iemand wil samen wonen die opgepakt is door de politie xxxS. Waarvoor is hij eigenlijk opgepakt?
ow boy....bijna samenwonen. Kun je er nog onderuit?
en hij wil niet beffen, ook niet als jij zijn hoofd duwt???

Ik haak af, sterkte.
Gewoon goed praten
dankje
dankje
Is hij wel goed in triviant?
of in twister?
quote:dangeensuus schreef op 19 juni 2010 @ 13:38:

en hij wil niet beffen, ook niet als jij zijn hoofd duwt???

Ik haak af, sterkte.Ja hoor eens,zo eentje was bij mij meteen exit..
Ontopic: Je wilt bevestiging dat je de belangrijkste in zijn leven bent maar zoekt bevestiging van het tegenovergestelde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven