Wat is het meest romantische?

08-11-2009 13:15 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zelf ben ik een hopeloze romanticus die houdt van lieve briefjes schrijven, spontaan langsgaan, hem verrassen met leuke uitjes, kaarsjes aansteken en samen wegdromen tijdens een strand of boswandeling.. en nu vroeg ik mij af:

Wat is het meest romantische wat jouw vriend/man/vrouw/vriendin/ex ooit voor jou heeft gedaan?

kan ik wat nieuwe inspiratie opdoen :P
Hebben we niet al zo'n topic?

Wat lief!
De hele woonkamer vol met kaarsjes zetten, muziekje aan, wierrookje aan. En mij geblindoekt naar beneden halen... SUPRISE! Beetje jammer achteraf is dat hij een oplichter bleek en dit dus gewoon een van de vele trucs was om daarin te slagen bij me. Maar destijds... voelde het geweldig!
Na het avondeten zei hij 'Pak je jas maar'.

Hij had al een tas klaarstaan, en ik moest in de auto gaan zitten. Na een tijdje kwamen we aan bij een hotel, waar ik even in de lobby moest blijven wachten, en na een tijdje zei hij 'Kom maar', en gingen we naar 1 van de kamers. Ik deed de deur open, en het was een grote kamer met een rond bad in het midden, echt alles erop en eraan. Nog helemaal ontdaan, ben ik die avond lekker in bad gaan zitten, en hij moest nog even iets doen. Een tijdje later kwam hij in zijn pak binnen, en vroeg hij mij op de meest romantische manier ten huwelijk!

Voor mij om nooit te vergeten...

(O ja, ik zei natuurlijk JA)
Aaaahwwww SMELT. Wat een kanjer Jorina!!
Een man die lekker voor me kookt, dat vind ik nou romantisch.

Zoals die keer dat een man een fantastische maaltijd voor me had gekookt en als toetje voerde hij me aardbeien met suiker en besprenkeld met rozenwater. Gevolgd door een geweldige massage. Ik voelde me zo enorm verwend en in de watten gelegd. Heerlijk.
Mij in mijn studententijd meenemen naar Parijs van zijn eerste echte bonus en mij daar helemaal verwennen incl een paar nieuwe schoenen :P We waren pas een jaar samen en ik voelde me best een beetje bezwaard....maar wel een princessje.

En elke nacht als de R in de maand zat een kruikje maken.

Tot zover de positieve punten van mijn ex
quote:Princess4ever schreef op 08 november 2009 @ 17:30:

Mij in mijn studententijd meenemen naar Parijs van zijn eerste echte bonus en mij daar helemaal verwennen incl een paar nieuwe schoenen :P We waren pas een jaar samen en ik voelde me best een beetje bezwaard....maar wel een princessje.

En elke nacht als de R in de maand zat een kruikje maken.

Tot zover de positieve punten van mijn ex

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven