Wat is jullie mening?
donderdag 12 januari 2012 om 19:06
Ik ben een aantal jaren in de zomervakantie op vakantie geweest met een goede vriendin van me. Ook toen ik een paar jaar geleden een vriend kreeg ben ik wel met haar op vakantie geweest in de zomer, gewoon omdat ik het gezellig vind met haar.
Voor deze zomer heeft ze echter haar eigen plan getrokken en heeft ze haar vakantie al geboekt. Opzich niet erg, want ze is natuurlijk niet verplicht om met mij op vakantie te gaan. Maar het voelt ergens wel een beetje vervelend dat ze dit niet tegen mij gezegd heeft. Ik vroeg haar namelijk waar we dit jaar heen zouden gaan op vakantie en ik kreeg dus de reactie dat ze al geboekt had.
Wat zouden jullie hiervan vinden?
Voor deze zomer heeft ze echter haar eigen plan getrokken en heeft ze haar vakantie al geboekt. Opzich niet erg, want ze is natuurlijk niet verplicht om met mij op vakantie te gaan. Maar het voelt ergens wel een beetje vervelend dat ze dit niet tegen mij gezegd heeft. Ik vroeg haar namelijk waar we dit jaar heen zouden gaan op vakantie en ik kreeg dus de reactie dat ze al geboekt had.
Wat zouden jullie hiervan vinden?
donderdag 12 januari 2012 om 19:08
donderdag 12 januari 2012 om 19:12
Gelukkig heb ik er ook geen big deal van gemaakt en neem ik het haar ook niet kwalijk. Ik heb haar verteld dat het een leuke locatie is waar ze heen gaat en dat ze het daar zeker leuk gaat hebben en dat ik dan inderdaad met mijn vriend op vakantie ga. Maar ik blijf het ergens wel jammer vinden dat ze me er helemaal niets over heeft verteld...
donderdag 12 januari 2012 om 19:14
quote:tv-fanaat schreef op 12 januari 2012 @ 19:12:
Gelukkig heb ik er ook geen big deal van gemaakt en neem ik het haar ook niet kwalijk. Ik heb haar verteld dat het een leuke locatie is waar ze heen gaat en dat ze het daar zeker leuk gaat hebben en dat ik dan inderdaad met mijn vriend op vakantie ga. Maar ik blijf het ergens wel jammer vinden dat ze me er helemaal niets over heeft verteld...Ja. En nu?
Gelukkig heb ik er ook geen big deal van gemaakt en neem ik het haar ook niet kwalijk. Ik heb haar verteld dat het een leuke locatie is waar ze heen gaat en dat ze het daar zeker leuk gaat hebben en dat ik dan inderdaad met mijn vriend op vakantie ga. Maar ik blijf het ergens wel jammer vinden dat ze me er helemaal niets over heeft verteld...Ja. En nu?
donderdag 12 januari 2012 om 19:14
Als jullie al een aantal jaren samen op vakantie gaan dan vind ik het niet vreemd dat je er vanuit ging dat jullie dit jaar weer samen zouden gaan. Ik kan mij dan voorstellen dat het je rauw op je dak valt als jij vraagt waar jullie dit jaar eens heen zullen gaan en zij al geboekt blijkt te hebben.
Ik had het wel zo netjes gevonden als zij jou had verteld dat ze haar vakantie al geboekt had.
Ik hoop voor je dat je vriend nog geen andere plannen heeft dan kunnen jullie dit jaar lekker samen op vakantie.
Ik had het wel zo netjes gevonden als zij jou had verteld dat ze haar vakantie al geboekt had.
Ik hoop voor je dat je vriend nog geen andere plannen heeft dan kunnen jullie dit jaar lekker samen op vakantie.
donderdag 12 januari 2012 om 19:15
quote:sugarmiss schreef op 12 januari 2012 @ 19:14:
Als jullie al een aantal jaren samen op vakantie gaan dan vind ik het niet vreemd dat je er vanuit ging dat jullie dit jaar weer samen zouden gaan. Ik kan mij dan voorstellen dat het je rauw op je dak valt als jij vraagt waar jullie dit jaar eens heen zullen gaan en zij al geboekt blijkt te hebben.
Ik hoop voor je dat je vriend nog geen andere plannen heeft dan kunnen jullie dit jaar lekker samen op vakantie.Precies, haar communicatie is wat summier. Had ze er wellicht gewoon geen zin meer in?
Ik hoop voor je dat je vriend nog geen andere plannen heeft dan kunnen jullie dit jaar lekker samen op vakantie.Precies, haar communicatie is wat summier. Had ze er wellicht gewoon geen zin meer in?
donderdag 12 januari 2012 om 19:17
Misschien durfde ze het niet te vertellen, uit 'angst' voor jouw reactie. Wel jammer, want wat is er mis met open communicatie, zeker als jij er gewoon een duidelijke vraag over stelt. Maar verder; inderdaad niet druk over maken, het gebeurt dat er dingen veranderen en mensen zijn vrij om andere keuzes te maken. Dus goed dat je het haar niet kwalijk neemt.
donderdag 12 januari 2012 om 19:17
quote:tv-fanaat schreef op 12 januari 2012 @ 19:15:
haha en nu.... nou door die reactie weet ik dat ik er dus niet zo zwaar aan moet tillen en het gewoon zo moet laten... Ik heb haar veel plezier gewenst en gezegd dat ik dan benieuwd ben naar foto's enzo...
Oke. Dan is het toch prima verder?
Waar wil je het nog over hebben dan?
haha en nu.... nou door die reactie weet ik dat ik er dus niet zo zwaar aan moet tillen en het gewoon zo moet laten... Ik heb haar veel plezier gewenst en gezegd dat ik dan benieuwd ben naar foto's enzo...
Oke. Dan is het toch prima verder?
Waar wil je het nog over hebben dan?
donderdag 12 januari 2012 om 19:18
Dat vriendin een keer zonder to wil is niet vreemd maar waarom meld ze dat niet even? Als je jarenlang met elkaar op vakantie gaat schept dat toch verwachtingen. Ze had toch gewoon kunnen zeggen tv fanaat ik wil dit jaar een keer zonder jou en dan had tv fanaat kunnen zeggen oké dan ga ik met iemand anders. Even goede vrienden maar dan had ze wel geweten waar ze aan toe was.
Voor het zelfde geld had haar vriend al een vakantievoorstel gedaan of een andere vriendin en had ze dit afgezen omdat ze dacht dat ze al met de vriendin met wie ze al jaren op vakantie gaat zou gaan.
Voor het zelfde geld had haar vriend al een vakantievoorstel gedaan of een andere vriendin en had ze dit afgezen omdat ze dacht dat ze al met de vriendin met wie ze al jaren op vakantie gaat zou gaan.
donderdag 12 januari 2012 om 19:18
Ik zou er ook geen probleem van maken, maar ik snap het gevoel wel. Als je toch jaren samen op vakantie gaat en nu opeens niet dat maakt niet uit, maar ik zou het ook jammer vinden als iemand dan niet van te voren even zegt dat die dit jaar iets anders wilt.
Misschien was ze bang je te kwetsen.
Gewoon lekker met je vriend gaan, ook gezellig!
Misschien was ze bang je te kwetsen.
Gewoon lekker met je vriend gaan, ook gezellig!
donderdag 12 januari 2012 om 19:19
donderdag 12 januari 2012 om 19:19
quote:sugarmiss schreef op 12 januari 2012 @ 19:14:
Als jullie al een aantal jaren samen op vakantie gaan dan vind ik het niet vreemd dat je er vanuit ging dat jullie dit jaar weer samen zouden gaan. .Wat een flauwekul. Je moet helemaal nergens van uit gaan. Ht is zelfs eerder aannemelijk, dat ze na een paar jaar samen weg juist iets anders wil.
Als jullie al een aantal jaren samen op vakantie gaan dan vind ik het niet vreemd dat je er vanuit ging dat jullie dit jaar weer samen zouden gaan. .Wat een flauwekul. Je moet helemaal nergens van uit gaan. Ht is zelfs eerder aannemelijk, dat ze na een paar jaar samen weg juist iets anders wil.