wat mis je nu eigenlijk?
zaterdag 15 oktober 2011 om 15:40
Veel mensen zeggen dat je niet aan een andere relatie moet beginnen voordat je een vorige hebt afgesloten.
Maar wanneer is dat moment dan? Want wat mis je als je verdrietig bent? Je ex, wat je samen had of mis je gewoon het hebben van een relatie? Ik vind het moeilijk om die gevoelens helder te krygen.
Want volgens mij kun je over iemand heen zijn zonder dat je het zelf weet. Dat je denkt dat je hem / haar mist, maar eigenlyk dat wat je had mist. Of wordt dat vanzelf duidelijk?
Maar wanneer is dat moment dan? Want wat mis je als je verdrietig bent? Je ex, wat je samen had of mis je gewoon het hebben van een relatie? Ik vind het moeilijk om die gevoelens helder te krygen.
Want volgens mij kun je over iemand heen zijn zonder dat je het zelf weet. Dat je denkt dat je hem / haar mist, maar eigenlyk dat wat je had mist. Of wordt dat vanzelf duidelijk?
zaterdag 15 oktober 2011 om 21:54
Ik ben heel gelukkig als single en ik wil mijn leven niet delen met zomaar iemand, maar door mijn recente fling ben ik er wel achter dat mannelijk gezelschap (natuurlijk van de juiste man) heel leuk is en dan heb ik het over de intimiteit (lichamelijk en geestelijk) die je niet met een goede vriendin deelt.
zaterdag 15 oktober 2011 om 22:06
Je kunt je leven juist wel delen met een goede virend(-in) vind ik zonder je te verliezen in een liefdesrelatie.
Het is maar van welke kant je het bekijkt.
Het werkelijke intieme gedeelte heb je voor jezelf zolang er geen gegadigde is om mee te delen.
Maar de huis-tuin en keukenervaringen kan heel goed met iemand die op dat moment hetzelfde in het leven staat.
Het is maar van welke kant je het bekijkt.
Het werkelijke intieme gedeelte heb je voor jezelf zolang er geen gegadigde is om mee te delen.
Maar de huis-tuin en keukenervaringen kan heel goed met iemand die op dat moment hetzelfde in het leven staat.