Wat moet ik denken..
donderdag 8 november 2018 om 13:18
Hallo!
Sinds enkele weken heb ik contact met iemand die ik 3 jaar geleden al heb ontmoet, en we hebben het heel gezellig.
We wonen in dezelfde stad en komen elkaar ook bijna iedere week wel tegen in de kroeg.
Nu is er wat drama geweest met een ex scharrel die tussen ons in probeerde te komen, we hebben hier lang over gepraat, en hij wilde heel graag nog een kans.
Nu hebben we elkaar gisteren gezien, hij staat nogal bekend als een versierder die vrouwen makkelijk mee naar huis neemt, dus ik zei van te voren, wel je gedragen hè;),
Ik kwam daar, en hebben samen lekker gekletst , tv gekeken.. Maar hij deed niks.. Ik bij hem gaan liggen en dan hield hij me wel vast.
Wilde dat ik bleef slapen, dus lekker in bed gekropen, en lag helemaal in zijn armen gewikkeld, maar geen zoen niks..
Vanmorgen moest hij om 6 uur weg, dus ik vroeg of die mij niet durfde te zoenen..
Hij zei daarop, van wel maar dat ik zei dat die zich moest gedragen dus dat ook deed, toen kreeg ik paar kusjes en zei die volgende keer, slaap lekker!
Ik mocht dus in zijn huis uitslapen terwijl hij ging werken.. en nu heb ik dus nog niks gehoord en weet ik niet wat ik moet denken.
Ik had hem geappt of die het leuk vond maar nog niet gelezen. Hij is zoiezo geen apper, maar nu begin ik zo te twijfelen.
Zoende hij me niet omdat ik niet leuk genoeg ben? Dat het toch tegenviel?
Of wilde hij zich nu echt bewijzen dat die niet is als ik dacht (veel gesprekken gehad over die versierder verhalen)
Wacht nu maar af tot ik wat krijg..
Sinds enkele weken heb ik contact met iemand die ik 3 jaar geleden al heb ontmoet, en we hebben het heel gezellig.
We wonen in dezelfde stad en komen elkaar ook bijna iedere week wel tegen in de kroeg.
Nu is er wat drama geweest met een ex scharrel die tussen ons in probeerde te komen, we hebben hier lang over gepraat, en hij wilde heel graag nog een kans.
Nu hebben we elkaar gisteren gezien, hij staat nogal bekend als een versierder die vrouwen makkelijk mee naar huis neemt, dus ik zei van te voren, wel je gedragen hè;),
Ik kwam daar, en hebben samen lekker gekletst , tv gekeken.. Maar hij deed niks.. Ik bij hem gaan liggen en dan hield hij me wel vast.
Wilde dat ik bleef slapen, dus lekker in bed gekropen, en lag helemaal in zijn armen gewikkeld, maar geen zoen niks..
Vanmorgen moest hij om 6 uur weg, dus ik vroeg of die mij niet durfde te zoenen..
Hij zei daarop, van wel maar dat ik zei dat die zich moest gedragen dus dat ook deed, toen kreeg ik paar kusjes en zei die volgende keer, slaap lekker!
Ik mocht dus in zijn huis uitslapen terwijl hij ging werken.. en nu heb ik dus nog niks gehoord en weet ik niet wat ik moet denken.
Ik had hem geappt of die het leuk vond maar nog niet gelezen. Hij is zoiezo geen apper, maar nu begin ik zo te twijfelen.
Zoende hij me niet omdat ik niet leuk genoeg ben? Dat het toch tegenviel?
Of wilde hij zich nu echt bewijzen dat die niet is als ik dacht (veel gesprekken gehad over die versierder verhalen)
Wacht nu maar af tot ik wat krijg..
donderdag 8 november 2018 om 14:07
jullie passen qua behoefte aan drama wel goed bij elkaar!Workoutchick schreef: ↑08-11-2018 14:04Ik zou graag serieus met hem willen kijken waar dingen heen gaan. En niet gewoon een simpele one night stand.
Het boeit me ook niet wat mensen denken, het was meer wat ik dacht, ik kreeg overal te horen wat voor womanizer die was, dus daarom zei ik het (op een geinige manier), maar dit was helemaal niet mijn bedoeling.
Hij weet hier verder helemaal niks van, ik heb hem verder niet gecontact, en hij gaat hier niks van weten ook.
Ja paar weken geleden had hij voor me neus met iemand gezoend, hij dacht dat ik geen interesse had, hij was dronken en zij zoende hem dus dachtie waarom niet, lang gesprek gehad.
Vervolgens een ex scharrel die mij continu aanviel omdat ik met hem stond te praten, ook weer goed over gepraat.. Maar door deze dingen werd ik wel een stuk voorzichtiger.
ik voorspel vuurwerk!
donderdag 8 november 2018 om 14:39
Tja, als iemand tegen mij zegt dat ik me moet gedragen doe ik ook helemaal niks meer. Logisch toch?
Want als het was dat je niet meteen seks wilde had je dat kunnen laten merken zodra het die kant op ging (tenzij je dacht dat hij je zou verkrachten if zo) , maar jij zei van tevoren al dat hij zich moest gedragen, dus dat doet hij. Sowieso een rare uitspraak, in plaats van je eigen gedrag voor je te laten spreken spreek je hem aan op gedrag dat hij nog niet eens heeft vertoond.
Denk de volgende keer effe na voor je dingen zegt waar je niet achter staat.
En als je zo graag wilde zoenen, waarom deed je dat dan niet. Waarom stel je je zo afhankelijk op?
Want als het was dat je niet meteen seks wilde had je dat kunnen laten merken zodra het die kant op ging (tenzij je dacht dat hij je zou verkrachten if zo) , maar jij zei van tevoren al dat hij zich moest gedragen, dus dat doet hij. Sowieso een rare uitspraak, in plaats van je eigen gedrag voor je te laten spreken spreek je hem aan op gedrag dat hij nog niet eens heeft vertoond.
Denk de volgende keer effe na voor je dingen zegt waar je niet achter staat.
En als je zo graag wilde zoenen, waarom deed je dat dan niet. Waarom stel je je zo afhankelijk op?
donderdag 8 november 2018 om 14:54
Echt heJollyRider schreef: ↑08-11-2018 13:33Altijd lastig als je de preutse juffer wil spelen, en verwacht dat hij naar goede 18e eeuwse traditie je fysiek verovert, en dan ontdek je dat het 2018 is.
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
donderdag 8 november 2018 om 14:58
Ik zou het gewoon afwachten en als hij je echt niks gevonden had dan had hij je niet in je huis gelaten.
Maar inderdaad hij had wel iets kunnen sturen van; ´ en lig je lekker in mijn huis? of iets van ´ ben je nog bij mij?
Maar misschien had ik dan wel ook geapt vanuit hem als ik jou was. Gewoon als je weggaat zoiets van; Bedankt dat je me liet liggen, ik heb nu de deur dicht geslagen..
Zoiets zou ik tenminste doen.
Maar jij hebt hem al geapt. Het kan ook dat hij weet hoe vrouwen werken en dus daarom zoiets heeft ik ga niet gelijk weer volop appen. Dat hij het dus even laat rusten.. Aangezien het onbereikbare altijd aantrekkelijker is. Maar ik weet niet of dat hij zo´n type is die daar over nadenkt.
En verder heeft hij wel gewoon jouw wens geaccepteerd en dat kun je wel opvatten als een compliment vind ik. Want hij respecteert je wensen. Dus je moet daar vooral niet teveel over nadenken. Misschien is hij ook wel onzeker en dacht hij oke dan doe ik wel helemaal niks, want misschien bedoelt ze dat ermee.
Maar inderdaad hij had wel iets kunnen sturen van; ´ en lig je lekker in mijn huis? of iets van ´ ben je nog bij mij?
Maar misschien had ik dan wel ook geapt vanuit hem als ik jou was. Gewoon als je weggaat zoiets van; Bedankt dat je me liet liggen, ik heb nu de deur dicht geslagen..
Zoiets zou ik tenminste doen.
Maar jij hebt hem al geapt. Het kan ook dat hij weet hoe vrouwen werken en dus daarom zoiets heeft ik ga niet gelijk weer volop appen. Dat hij het dus even laat rusten.. Aangezien het onbereikbare altijd aantrekkelijker is. Maar ik weet niet of dat hij zo´n type is die daar over nadenkt.
En verder heeft hij wel gewoon jouw wens geaccepteerd en dat kun je wel opvatten als een compliment vind ik. Want hij respecteert je wensen. Dus je moet daar vooral niet teveel over nadenken. Misschien is hij ook wel onzeker en dacht hij oke dan doe ik wel helemaal niks, want misschien bedoelt ze dat ermee.
donderdag 8 november 2018 om 15:13
Inderdaad TO, wat wil je nou? Waarschijnlijk wilde hij voorzichtig zijn en was hij bang om zich op te dringen?toedeledokie schreef: ↑08-11-2018 13:31Je bent bij hem gaan liggen en bij hem in bed gekropen, maar hij moest zich gedragen. Dat is nogal de kat op het spek binden, is mijn mening. Keurige vent dat hij zich zo heeft weten in te houden. Maar nu is het niet goed wat hij (niet) heeft gedaan? Wat wil jij nou eigenlijk?
Dat vergeten wij vrouwen nog wel eens, dat mannen net zo goed zenuwachtig zijn als ze iemand nog niet zo lang kennen.
En wat wil je dat wij zeggen? Wat heb je eraan als wij even lekker allemaal hypothetische dingen gaan roepen? Wij kunnen niet voor hem denken en bovendien zeur je gewoon.
Als ie je overal aangeraakt had, had je er dan ook een topic over geopend?
Zucht.
donderdag 8 november 2018 om 15:23
euhh hallo! dit is alleen maar de beknopte handleiding van de gemiddelde vrouwJollyRider schreef: ↑08-11-2018 13:33Altijd lastig als je de preutse juffer wil spelen, en verwacht dat hij naar goede 18e eeuwse traditie je fysiek verovert, en dan ontdek je dat het 2018 is.
(als je de bouquetreeksen moet geloven en die dingen verkopen anno 2018 nog steeds dus het zal wel
Lorem Ipsum
donderdag 8 november 2018 om 15:26
Linnylow, heel erg bedankt voor je reactie, daar kan ik zeker iets mee. Had inderdaad zoiets wel kunnen sturen maar omdat ik al wat gestuurd heb inderdaad laat ik het maar even hierbij, hij heeft het ook nog niet gelezen.
Juist omdat ik die verhalen had gehoord dacht ik dat hij niet zenuwachtig of nerveus zou zijn... misschien wel een foute inschatting van mij inderdaad..
We hebben ook nog een gesprek gehad over "daten", van kletsen via app, maar elkaar zien in de kroeg is het ene keertje thuis afspreken geworden.. dus ook nog geen idee hoe hij erin staat.
Nee we hebben lang en goed gepraat tijdens het bellen
, niet in de kroeg
Juist omdat ik die verhalen had gehoord dacht ik dat hij niet zenuwachtig of nerveus zou zijn... misschien wel een foute inschatting van mij inderdaad..
We hebben ook nog een gesprek gehad over "daten", van kletsen via app, maar elkaar zien in de kroeg is het ene keertje thuis afspreken geworden.. dus ook nog geen idee hoe hij erin staat.
Nee we hebben lang en goed gepraat tijdens het bellen
donderdag 8 november 2018 om 17:28
Bedankt voor de fijne reacties en de wat mindere, maar goed..
Inmiddels hebben we elkaar gesproken, en hij vond het heel fijn dat we zo konden kroelen.
En dat hij echt wilde bewijzen dat hij echt niet zo is als gezegd wordt en dat hij wilde laten zien dat die niet zomaar alleen met mij het bed in wilde duiken
We zien elkaar vrijdag weer, niet in de stad, maar thuis
Inmiddels hebben we elkaar gesproken, en hij vond het heel fijn dat we zo konden kroelen.
En dat hij echt wilde bewijzen dat hij echt niet zo is als gezegd wordt en dat hij wilde laten zien dat die niet zomaar alleen met mij het bed in wilde duiken
We zien elkaar vrijdag weer, niet in de stad, maar thuis
donderdag 8 november 2018 om 17:35
Ik heb als man iets soortgelijks.
Mijn vriendin ging gisteren uit haar werk langs de supermarkt en appte of ze bier mee moest nemen.
Ik appte dat dat niet nodig was.
En ze nam dus geen bier mee!
Nu ben ik helemaal onzeker.
Misschien vindt ze dat ik teveel bier drink? Toen haar vriendinnen van de week kwamen eten had ze dus wel bier gekocht.
Mijn vriendin ging gisteren uit haar werk langs de supermarkt en appte of ze bier mee moest nemen.
Ik appte dat dat niet nodig was.
En ze nam dus geen bier mee!
Nu ben ik helemaal onzeker.
Misschien vindt ze dat ik teveel bier drink? Toen haar vriendinnen van de week kwamen eten had ze dus wel bier gekocht.
donderdag 8 november 2018 om 17:36
Ga je vrijdag dan wel duidelijk zijn naar hem ? Ik vind namelijk dat hij zich “gedragen” heeft, maar jij niet. (Raar woord in dit verband, stoute kinderen moeten zich gedragen. Volwassen mensen zijn dat stadium ontgroeid)
Jij bent hem uit gaan testen door tegen hem aan te gaan liggen, te kroelen en bij hem in bed te kruipen. Toen jou acties niet het verwachtte resultaat hadden en zijn reactie uitbleef raakte je in de war. Niet netjes en ook niet eerlijk TO. Spelletjes spelen levert je zelden op wat je graag wilt. Stop daar dus mee en communiceer eerlijk, open en duidelijk.
Jij bent hem uit gaan testen door tegen hem aan te gaan liggen, te kroelen en bij hem in bed te kruipen. Toen jou acties niet het verwachtte resultaat hadden en zijn reactie uitbleef raakte je in de war. Niet netjes en ook niet eerlijk TO. Spelletjes spelen levert je zelden op wat je graag wilt. Stop daar dus mee en communiceer eerlijk, open en duidelijk.
donderdag 8 november 2018 om 17:40
Ik heb hem helemaal niet uitgelokt, ik ging op de bank tegen hem aanliggen, in bed kroop hij tegen me aan, en sloeg zijn armen om mij heen, ik heb toen niks gedaan om hem uit te dagen oid.
En met het GEINTJE gedragen bedoelde ik seks, ik heb hem al eerlijk verteld dat ik het niet zo bedoelde, en we hebben er al gewoon over kunnen praten, en om kunnen lachen.
En met het GEINTJE gedragen bedoelde ik seks, ik heb hem al eerlijk verteld dat ik het niet zo bedoelde, en we hebben er al gewoon over kunnen praten, en om kunnen lachen.
donderdag 8 november 2018 om 17:43
Natuurlijk wel, jij kruipt tegen hem aan en slaapt bij hem in bed, hij doet niks met je en jij bent daarvan in de war en onzeker. Je had actie verwacht van hem. Gedacht dat hij je niet kon weerstaan.Workoutchick schreef: ↑08-11-2018 17:40Ik heb hem helemaal niet uitgelokt, ik ging op de bank tegen hem aanliggen, in bed kroop hij tegen me aan, en sloeg zijn armen om mij heen, ik heb toen niks gedaan om hem uit te dagen oid.
donderdag 8 november 2018 om 22:12
Die snap ik niet. Je bedoelt 'hij', toch?Workoutchick schreef: ↑08-11-2018 17:28Bedankt voor de fijne reacties en de wat mindere, maar goed..
We zien elkaar vrijdag weer, niet in de stad, maar thuis![]()
donderdag 8 november 2018 om 23:45
Dus omdat iemand die zich net heeft aangemeld met zo'n vaag verhaal komt, begrijp jij dat opeens?
Voor hetzelfde geld is TO een vijftig jaar oude man die hier even komt trollen.