Wat moet ik doen?!

11-12-2017 18:31 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben Jackson...

ik ga dit heel simpel houden, hopelijk kunnen jullie me helpen want dat heb ik echt nodig,

ik heb een vriendin voor 5 bijna 6 maanden nu, het is al heel lang heel veel stress voor mij het is ook 2 keer uit gegaan maar nu weer aan, ik hou heel erg van haar maar ik kan het niet meer aan, zoveel stress....
iedere keer als we afspreken heb ik geen zin erin als we dan eenmaal afspreken is het wel leuk maar de volgende ochtend/ middag heb ik geen zin meer... het is me zo veel stress en weet niet meer wat ik moet doen, aan de ene kant wil ik het hoop blijven geven maar aan de andere kant wil ik zo graag mijn oude leven terug, geen stress niks.

we zitten ook in de zelfde klas en dat maakt alles moeilijker nou zijn we wel uit de klas van elkaar over een paar maanden.

wat te doen

Totaal aantal stemmen: 50

uitmaken! (98%)
hoop blijven geven! Geen stemmen
nog even vol houden! (2%)
anoniem_351689 wijzigde dit bericht op 11-12-2017 18:38
1.02% gewijzigd
JaxonHG schreef:
11-12-2017 19:48
ook hebben we net afgesproken om kerst te vieren bij haar thuis, totaal geen zin in en een uit eten ook niet echt zin in maar heb het allemaal al beloofd wat doe ik daarmee?
Als je het nu uitmaakt hoef je geen kerst samen te vieren. Maar dan moet je zelf ook geen contact meer zoeken. Ook niet als je haar mist.
JaxonHG, het is het één of het ander; stress en verdriet en heel veel ruzie met seks, óf rust en geluk en even je linker- of rechterhand gebruiken.

Maar je zult zelf de keuze moeten maken en betrek er alsjeblieft een volwassene bij. Hij/zij kan je helpen met het maken van de voor jou juiste keuze. Maar wij kunnen jou van alles vertellen, één keer, twee keer en zelfs drie keer.. je zult een keuze moeten maken tussen twee totaalpakketjes; met haar blijven en alles erop en eraan, precies zoals het nu is. Of een risico nemen en voor jezelf en je eigen geluk kiezen ook al zul je de eerste tijd verdriet hebben van die keuze. Ik denk dat dat verdriet niet lang duurt, maar wie ben ik..
Marte007, heeeeel erg bedankt voor dit bericht!!
Proef ik hier wat sarcasme, óf..?
Marte007 nee nee zeker niet, ik meende het echt, je zegt er echt dingen in die me in laten zien dus echt geen sarcasme, nogmaals bedankt! :)
Dan is het goed :) succes Jackson!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven