Wat moet ik doen.,
zaterdag 14 april 2018 om 02:45
Hey allemaal,
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen... mijn vriend en ik zijn een aantal jaar samen. We hebben elkaar leren kennen op werk, werden vrienden, beste vrienden.. gaf hem adviezen als hij een date had etc.. maar merkte dat ik dat niet meer leuk vond. Ik wilde niet dat hij naar andere dames ging. Ik was dus verliefd. Of naja dat ontdekte ik. Na een aantal weken heb ik het vertelt.. hij schrok want hij zag me als knappe vriendin in de zin van vriendschap... horror moment want je denkt dan waar is dat zwart gat.... 2 dagen later stond hij voor de deur... met bloemen.. en zei ga je mee... jullie denken nu die is blij en zegt ja.. maar ik zei nee... ik ga niet met je mee... jij scharreld aan en heb heel veel meisjes... ik ga dit niet doen... kom maar terug als je het zeker weet! Dus bedroefd weg. Dagen daarna op werk zijn heel raar, ja hoe moet je normaal doen... na een week stond hij er weer. En zei hij verwijder alles maar dan weet je het zeker dat ik jou wil. Toen ging ik wel mee...
Was een leuke date... gezoend verder niks..
Na 5 maanden kochten we een huis, veel klussen... en het was super leuk!
Sterker nog het was nog steeds leuk.. maar sinds 2 dagen weet ik dus dat hij ook nog een relatie had met een ander meisje...
En dat als ik een dagje weg ben dat ze dus hier in mijn huis zijn...
Heb ook contact met haar inmiddels.. en zei wist het ook niet... sterker nog zwijnen ik zitten samen op het terras wijn te drinken en te praten over wat er allemaal is gebeurd terwijl wij kende elkaar helemaal niet.
Nu is het zo dat ik niet meer in mijn huis kan leven... in elke kamer hebben ze sex gehad. Sterker nog ik heb in hun lakens geslapen nog geen uren later en andersom. Wij zeggen tegen elkaar hoop wel dat hij gedoucht heeft tussendoor...
Ik zeg nu alle nare dingen omdat ze me dwars zitten.. maar dit gedrag herkennen we allebei niet zeg maar. En we zijn alle drie universitair opgeleid..
Hij was in mijn hoofd de ware... en dat maakt het moeilijk... hij kiest voor mij... maar ik weet niet of ik dit kan verkroppen.. wat vinden jullie?
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen... mijn vriend en ik zijn een aantal jaar samen. We hebben elkaar leren kennen op werk, werden vrienden, beste vrienden.. gaf hem adviezen als hij een date had etc.. maar merkte dat ik dat niet meer leuk vond. Ik wilde niet dat hij naar andere dames ging. Ik was dus verliefd. Of naja dat ontdekte ik. Na een aantal weken heb ik het vertelt.. hij schrok want hij zag me als knappe vriendin in de zin van vriendschap... horror moment want je denkt dan waar is dat zwart gat.... 2 dagen later stond hij voor de deur... met bloemen.. en zei ga je mee... jullie denken nu die is blij en zegt ja.. maar ik zei nee... ik ga niet met je mee... jij scharreld aan en heb heel veel meisjes... ik ga dit niet doen... kom maar terug als je het zeker weet! Dus bedroefd weg. Dagen daarna op werk zijn heel raar, ja hoe moet je normaal doen... na een week stond hij er weer. En zei hij verwijder alles maar dan weet je het zeker dat ik jou wil. Toen ging ik wel mee...
Was een leuke date... gezoend verder niks..
Na 5 maanden kochten we een huis, veel klussen... en het was super leuk!
Sterker nog het was nog steeds leuk.. maar sinds 2 dagen weet ik dus dat hij ook nog een relatie had met een ander meisje...
En dat als ik een dagje weg ben dat ze dus hier in mijn huis zijn...
Heb ook contact met haar inmiddels.. en zei wist het ook niet... sterker nog zwijnen ik zitten samen op het terras wijn te drinken en te praten over wat er allemaal is gebeurd terwijl wij kende elkaar helemaal niet.
Nu is het zo dat ik niet meer in mijn huis kan leven... in elke kamer hebben ze sex gehad. Sterker nog ik heb in hun lakens geslapen nog geen uren later en andersom. Wij zeggen tegen elkaar hoop wel dat hij gedoucht heeft tussendoor...
Ik zeg nu alle nare dingen omdat ze me dwars zitten.. maar dit gedrag herkennen we allebei niet zeg maar. En we zijn alle drie universitair opgeleid..
Hij was in mijn hoofd de ware... en dat maakt het moeilijk... hij kiest voor mij... maar ik weet niet of ik dit kan verkroppen.. wat vinden jullie?
zaterdag 14 april 2018 om 11:17
zaterdag 14 april 2018 om 11:24
zaterdag 14 april 2018 om 11:57
Zo, deze zag ik niet aankomenDommedwaas schreef: ↑14-04-2018 02:45Na 5 maanden kochten we een huis,
[...]
Dit verhaal komt heel nep over. Maar goed, ik ken wel zulke verhalen, dus misschien is het wel echt. Ik vind dat je uit elkaar moet met zo'n man die van begin af aan tegen je liegt en een dubbelleven heeft. Je hebt niks om op te bouwen voor de toekomst.
Liefdesverdriet. Je leven weer oppakken en verder gaan. Het is een goede tijd om je huis te verkopen. Misschien verdien je er nog lekker op ook.
zaterdag 14 april 2018 om 12:16
Dat met de kleding steeds laten verdwijnen deed hij als ik het goed begrijp, zodat dame 2 die niet zou zien of zo denk ik.parbleumondieu schreef: ↑14-04-2018 11:17Je had een relatie en een huis samen. (Ik snap dat gedeelte niet dat jij je kleren steeds meenam?)
Hij wist dat jij de verwachting had dat hij monogaam was.
Hij had een ander ernaast. In jullie huis.
En nu twijfel je. Want een vreemdganger is best ook leuk?
Wat ik me afvraag is waarom en hoe vaak to dan van huis was. Ik neem aan dat dame 2 ook wel eens wilde blijven slapen.
Vriend moet het er maar erg druk mee gehad hebben om het huis steeds to-vrij te maken en vervolgens als dame 2 de deur uit was weer alles terug te leggen/hangen.
Raar verhaal.
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 14 april 2018 om 12:28
Ja dat heb ik nou ook, snap er de zwijnen niet van.....Tijdschriftenverslindster schreef: ↑14-04-2018 06:14Ik heb nog nooit iemand die de universiteit heeft afgerond, zo onleesbaar zien schrijven. Daarnaast zijn die zwijnen op het terras intrigerend! Leuk tekenfilmscenario!
zaterdag 14 april 2018 om 13:11
De manier waarop het geschreven is , is nou niet bepaald universitair .
Que Sera Sera
zaterdag 14 april 2018 om 14:07
Voel me enigszins beledigd. Als voormalig vmbo'er vind ik het erg onprettig om met een wo geschoolde te worden vergeleken. Het is na deze post pijnlijk duidelijk dat universitair onderwijs niet echt serieus genomen kan worden en ik wil mij hier als lager opgeleide graag van distantiëren.
zaterdag 14 april 2018 om 14:16
Nee joh , voel je niet persoonlijk aangevallen. Niks mis met vmbo of lager /praktisch opgeleid .HaPu schreef: ↑14-04-2018 14:07Voel me enigszins beledigd. Als voormalig vmbo'er vind ik het erg onprettig om met een wo geschoolde te worden vergeleken. Het is na deze post pijnlijk duidelijk dat universitair onderwijs niet echt serieus genomen kan worden en ik wil mij hier als lager opgeleide graag van distantiëren.
Het gaat louter om TO's schrijfstijl . En of het topic echt is . Het hele verhaal is nogal ongeloofwaardig namelijk .
TO kan misschien expres zo beroerd hebben geschreven om niet herkend te worden ? Ik vind het knap .
Que Sera Sera