Wat moet ik doen.,

14-04-2018 02:45 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen... mijn vriend en ik zijn een aantal jaar samen. We hebben elkaar leren kennen op werk, werden vrienden, beste vrienden.. gaf hem adviezen als hij een date had etc.. maar merkte dat ik dat niet meer leuk vond. Ik wilde niet dat hij naar andere dames ging. Ik was dus verliefd. Of naja dat ontdekte ik. Na een aantal weken heb ik het vertelt.. hij schrok want hij zag me als knappe vriendin in de zin van vriendschap... horror moment want je denkt dan waar is dat zwart gat.... 2 dagen later stond hij voor de deur... met bloemen.. en zei ga je mee... jullie denken nu die is blij en zegt ja.. maar ik zei nee... ik ga niet met je mee... jij scharreld aan en heb heel veel meisjes... ik ga dit niet doen... kom maar terug als je het zeker weet! Dus bedroefd weg. Dagen daarna op werk zijn heel raar, ja hoe moet je normaal doen... na een week stond hij er weer. En zei hij verwijder alles maar dan weet je het zeker dat ik jou wil. Toen ging ik wel mee...

Was een leuke date... gezoend verder niks..

Na 5 maanden kochten we een huis, veel klussen... en het was super leuk!

Sterker nog het was nog steeds leuk.. maar sinds 2 dagen weet ik dus dat hij ook nog een relatie had met een ander meisje...

En dat als ik een dagje weg ben dat ze dus hier in mijn huis zijn...

Heb ook contact met haar inmiddels.. en zei wist het ook niet... sterker nog zwijnen ik zitten samen op het terras wijn te drinken en te praten over wat er allemaal is gebeurd terwijl wij kende elkaar helemaal niet.

Nu is het zo dat ik niet meer in mijn huis kan leven... in elke kamer hebben ze sex gehad. Sterker nog ik heb in hun lakens geslapen nog geen uren later en andersom. Wij zeggen tegen elkaar hoop wel dat hij gedoucht heeft tussendoor...

Ik zeg nu alle nare dingen omdat ze me dwars zitten.. maar dit gedrag herkennen we allebei niet zeg maar. En we zijn alle drie universitair opgeleid..

Hij was in mijn hoofd de ware... en dat maakt het moeilijk... hij kiest voor mij... maar ik weet niet of ik dit kan verkroppen.. wat vinden jullie?
Falathiel schreef:
14-04-2018 08:00
Na 5 maanden een huis gekocht? Niemand is zo stom..
Een domme dwaas wel..
Niveau universiteit? Dat blijkt niet uit je manier van schrijven en nog minder uit de beslissing na 5 maanden samen een huis te kopen.

Dit verhaal kan gewoon niet echt waar zijn.
Internationale opleiding en cursus Nederlands gevolgd?
Amant schreef:
14-04-2018 07:48
Ik twijfel nog, hoor.
+3 :hihi:
Ik zou blijven
Hippiemeisje schreef:
14-04-2018 09:16
+3 :hihi:
:proud:
Amant schreef:
14-04-2018 07:48
Ik twijfel nog, hoor.
:yes:

+1!!
Tess1981 schreef:
14-04-2018 08:58
Niveau universiteit? Dat blijkt niet uit je manier van schrijven en nog minder uit de beslissing na 5 maanden samen een huis te kopen.

Dit verhaal kan gewoon niet echt waar zijn.
+1
Je had een relatie en een huis samen. (Ik snap dat gedeelte niet dat jij je kleren steeds meenam?)
Hij wist dat jij de verwachting had dat hij monogaam was.
Hij had een ander ernaast. In jullie huis.
En nu twijfel je. Want een vreemdganger is best ook leuk?
Kan toch best zijn dat ze in een ander land de u universiteit heeft gedaan??
Gezeur over taal soms.

Wat een naar verhaal. Ik zou gaan. Dit word niets. De volgende keer langer wachten met een huis kopen. Dit is de reden. Je kent elkaar amper na 5 maanden. Dit is geen leuke man. Echt niet.
obelix84 schreef:
14-04-2018 11:07
:yes:

+1!!
+4 dus ;-)
Dommedwaas schreef:
14-04-2018 02:45
Na 5 maanden kochten we een huis,
[...]
Hij was in mijn hoofd de ware... en dat maakt het moeilijk... hij kiest voor mij... maar ik weet niet of ik dit kan verkroppen.. wat vinden jullie?
Zo, deze zag ik niet aankomen ;-D

Dit verhaal komt heel nep over. Maar goed, ik ken wel zulke verhalen, dus misschien is het wel echt. Ik vind dat je uit elkaar moet met zo'n man die van begin af aan tegen je liegt en een dubbelleven heeft. Je hebt niks om op te bouwen voor de toekomst.

Liefdesverdriet. Je leven weer oppakken en verder gaan. Het is een goede tijd om je huis te verkopen. Misschien verdien je er nog lekker op ook.
parbleumondieu schreef:
14-04-2018 11:17
Je had een relatie en een huis samen. (Ik snap dat gedeelte niet dat jij je kleren steeds meenam?)
Hij wist dat jij de verwachting had dat hij monogaam was.
Hij had een ander ernaast. In jullie huis.
En nu twijfel je. Want een vreemdganger is best ook leuk?
Dat met de kleding steeds laten verdwijnen deed hij als ik het goed begrijp, zodat dame 2 die niet zou zien of zo denk ik.

Wat ik me afvraag is waarom en hoe vaak to dan van huis was. Ik neem aan dat dame 2 ook wel eens wilde blijven slapen.
Vriend moet het er maar erg druk mee gehad hebben om het huis steeds to-vrij te maken en vervolgens als dame 2 de deur uit was weer alles terug te leggen/hangen.

Raar verhaal.
There is always something happening, and it's usually right now
Tijdschriftenverslindster schreef:
14-04-2018 06:14
Ik heb nog nooit iemand die de universiteit heeft afgerond, zo onleesbaar zien schrijven. Daarnaast zijn die zwijnen op het terras intrigerend! Leuk tekenfilmscenario!
Ja dat heb ik nou ook, snap er de zwijnen niet van.....
En eerste date gehad alleen gezoend en na 5 maanden kochten ze samen een huis....

Fantasy island?
Ik vind je schrijfstijl niet 'heel universitair' overkomen.
Je omschrijft het allemaal erg onduidelijk, beetje kinderlijk zelfs.

Ontopic: dumpen die man.
Ik las deze week al over de alarmerende staat van het onderwijs. Maar dit slaat alles, tenzij VMBO tegenwoordig in straattaal universiteit heet?
EsterInside schreef:
14-04-2018 03:03
Dit moet nep zijn..
De manier waarop het geschreven is , is nou niet bepaald universitair .

:mrgreen:
Que Sera Sera
TO : ik zou hiermee naar een uitgever gaan.

Het is echt materiaal voor een goed boek, dat in de universiteits bibliotheek niet mag ontbreken .
Que Sera Sera
Ik hou hem vergeven. Die man is goed opgeleid en weet wel wat hij doet
S-Meds schreef:
14-04-2018 13:06
Ik las deze week al over de alarmerende staat van het onderwijs. Maar dit slaat alles, tenzij VMBO tegenwoordig in straattaal universiteit heet?
Voel me enigszins beledigd. Als voormalig vmbo'er vind ik het erg onprettig om met een wo geschoolde te worden vergeleken. Het is na deze post pijnlijk duidelijk dat universitair onderwijs niet echt serieus genomen kan worden en ik wil mij hier als lager opgeleide graag van distantiëren.
HaPu schreef:
14-04-2018 14:07
Voel me enigszins beledigd. Als voormalig vmbo'er vind ik het erg onprettig om met een wo geschoolde te worden vergeleken. Het is na deze post pijnlijk duidelijk dat universitair onderwijs niet echt serieus genomen kan worden en ik wil mij hier als lager opgeleide graag van distantiëren.
Nee joh , voel je niet persoonlijk aangevallen. Niks mis met vmbo of lager /praktisch opgeleid .

Het gaat louter om TO's schrijfstijl . En of het topic echt is . Het hele verhaal is nogal ongeloofwaardig namelijk .

TO kan misschien expres zo beroerd hebben geschreven om niet herkend te worden ? Ik vind het knap . :ugeek:
Que Sera Sera
smileklik schreef:
14-04-2018 03:54
Dumpen natuurlijk..!

En.. Ik denk dat er meer overheidsgeld naar universiteiten moet...
+1
S-Meds schreef:
14-04-2018 13:06
Dat zal het zijn... :mrgreen:
Unieferziter opgelijt. Je weed tog...
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven