Wat moet ik ermee?
zondag 14 april 2019 om 10:03
Pffff, ik ben het he-le-maal zat! Mijn vriend doet niks, alles moet ik vragen aan hem.. en dan nog, is hij het alwéér vergeten. Het is enorm frustrerend! douchen, doet hij nog niet eens uit zichzelf. Hij werkt in de bouw, dus komt vrij smerig thuis. Die kleding trekt hij naast het bed uit en de volgende dag weer aan. Soms gaan er 3/4 dagen voorbij voordat hij eens gaat douchen. Hij frist zich tussendoor ook niet op. Ik moet hem alles vragen, ga je je douchen, poets je je tanden. Ik werk ook fulltime, met wissellende diensten in de zorg. Dus in het weekend vraag ik aan hem of hij eventjes wil stofzuigen. Dan kom ik thuis en is hij het vergeten. Hoe!?! vraag ik me dan af. We hebben een dochter van 4 jaar. Als ik dan het werkweekend heb krijg ik steeds opnieuw te horen, papa heeft de hele tijd spelletjes gespeeld op de tv. Gamen is zijn grote hobby..
Frustratie nr 1, op het moment dat hij het eten wat ik de dag ervoor al klaarmaak, alleen maar hoeft op te warmen en vervolgens de hele afwas dan om 23.00 op mij staat de wachten omdat hij gehypnotiseerd bij de tv zit. Soms vraag ik me af hoe ik dit nog vol ga houden. We zijn 10 jaar samen. Hij heeft me 2 jaar geleden ten huwelijk gevraagd maar ik weet niet of ik met hem wil trouwen. Op dit moment lijkt het me heerlijk om na mijn werk gewoon alleen te zijn en me niet te hoeven ergeren aan een nietsnut. Het hele huishouden draait nu toch op mij, alles wat betreft halen en brengen van dochtertje regel ik, speelafspraken de hele mikmak hij trekt zich er niks van aan. Praten doe ik niet meer, regelmatig werden deuren kort en klein geslagen. Hier heb ik geen zin meer in. Dus confrontaties ga ik uit de weg. Ik heb dit wel een keer uitgesproken waar zijn moeder bij was, hij beloofde verbetering. Ook voor zijn persoonlijke hygiëne.. Maar tot op heden nog geen verandering gezien. Van vriendinnen en kennissen hoor ik niks anders als; zo zijn alle mannen. Dat geloof ik gewoon niet. Dus dames hoe is bij jullie de rolverdeling. Is verbetering mogelijk?!?! Ik ben echt ten einde raad op het moment en doodongelukkig in mijn relatie
Frustratie nr 1, op het moment dat hij het eten wat ik de dag ervoor al klaarmaak, alleen maar hoeft op te warmen en vervolgens de hele afwas dan om 23.00 op mij staat de wachten omdat hij gehypnotiseerd bij de tv zit. Soms vraag ik me af hoe ik dit nog vol ga houden. We zijn 10 jaar samen. Hij heeft me 2 jaar geleden ten huwelijk gevraagd maar ik weet niet of ik met hem wil trouwen. Op dit moment lijkt het me heerlijk om na mijn werk gewoon alleen te zijn en me niet te hoeven ergeren aan een nietsnut. Het hele huishouden draait nu toch op mij, alles wat betreft halen en brengen van dochtertje regel ik, speelafspraken de hele mikmak hij trekt zich er niks van aan. Praten doe ik niet meer, regelmatig werden deuren kort en klein geslagen. Hier heb ik geen zin meer in. Dus confrontaties ga ik uit de weg. Ik heb dit wel een keer uitgesproken waar zijn moeder bij was, hij beloofde verbetering. Ook voor zijn persoonlijke hygiëne.. Maar tot op heden nog geen verandering gezien. Van vriendinnen en kennissen hoor ik niks anders als; zo zijn alle mannen. Dat geloof ik gewoon niet. Dus dames hoe is bij jullie de rolverdeling. Is verbetering mogelijk?!?! Ik ben echt ten einde raad op het moment en doodongelukkig in mijn relatie
zondag 14 april 2019 om 11:11
zondag 14 april 2019 om 11:18
Bah, wat smerig dat hij zo in bed stapt.
En waardeloze vader en man verder zo te horen.
Ik zou toch nog een keer een goed gesprek proberen aan te gaan.
Een ultimatum stellen misschien?
Of tijdelijk ergens anders heengaan en kijken hoe het bevalt zonder hem.
Hij heeft wel een wake up call nodig.
Is hij altijd zo geweest?
Het wordt wel een lastig verhaal ben ik bang. Sterkte!
En waardeloze vader en man verder zo te horen.
Ik zou toch nog een keer een goed gesprek proberen aan te gaan.
Een ultimatum stellen misschien?
Of tijdelijk ergens anders heengaan en kijken hoe het bevalt zonder hem.
Hij heeft wel een wake up call nodig.
Is hij altijd zo geweest?
Het wordt wel een lastig verhaal ben ik bang. Sterkte!
zondag 14 april 2019 om 11:21
Gigantisch ongelijkwaardig, ongelofelijk.
Kan hij hierover afspraken maken als jullie het er met elkaar over hebben? Is hij dan begripvol, en schort het alsnog aan de uitvoering? Of heeft hij gewoon maling aan jou en het huishouden? In het laatste geval: je trekt aan een dood paard. In het eerste geval: is er sprake van een stoornis?
Kan hij hierover afspraken maken als jullie het er met elkaar over hebben? Is hij dan begripvol, en schort het alsnog aan de uitvoering? Of heeft hij gewoon maling aan jou en het huishouden? In het laatste geval: je trekt aan een dood paard. In het eerste geval: is er sprake van een stoornis?
•
zondag 14 april 2019 om 11:24
Van vriendinnen en kennissen hoor ik niks anders als; zo zijn alle mannen. Dat geloof ik gewoon niet.
Dan weet ik niet wat die mensen gewend zijn, maar wat een bullshit zeg.
Het is ronduit ranzig wat ie doet, nog afgezien van dat ie kennelijk ook agressief wordt als je hem erop aanspreekt.
Dan weet ik niet wat die mensen gewend zijn, maar wat een bullshit zeg.
Het is ronduit ranzig wat ie doet, nog afgezien van dat ie kennelijk ook agressief wordt als je hem erop aanspreekt.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 14 april 2019 om 11:29
Sterke TO
Een verhaal heeft natuurlijk twee kanten. Ik geloof wat je schrijft maar eigenlijk doet dat er niet toe. Het gaat erom hoe jij de relatie ervaart en of je denkt dat het de moeite nog loont om hierin te investeren.
Mocht je denken dat er nog iets kan veranderen dan denk ik dat je dat aan jullie kindje verplicht bent. Maar zeker niet blijven aanmodderen als er bij hem geen beweging in zit om de relatie te redden.
Heel veel succes!
Een verhaal heeft natuurlijk twee kanten. Ik geloof wat je schrijft maar eigenlijk doet dat er niet toe. Het gaat erom hoe jij de relatie ervaart en of je denkt dat het de moeite nog loont om hierin te investeren.
Mocht je denken dat er nog iets kan veranderen dan denk ik dat je dat aan jullie kindje verplicht bent. Maar zeker niet blijven aanmodderen als er bij hem geen beweging in zit om de relatie te redden.
Heel veel succes!
zondag 14 april 2019 om 11:34
Ja goeie vraag zeg.ibbeltje12 schreef: ↑14-04-2019 11:33Is hij altijd al zo geweest? Wat maakt dat de maat pas na tien jaar vol is? Ik zou hier denk ik nog niet eens een jaar mee kunnen leven
•
zondag 14 april 2019 om 11:38
zondag 14 april 2019 om 11:43
Fulltimebezig schreef: ↑14-04-2019 10:03Dan kom ik thuis en is hij het vergeten. Hoe!?! vraag ik me dan af. We hebben een dochter van 4 jaar.
Hoe!?! Vraag ik me dan af.
vandale wijzigde dit bericht op 14-04-2019 11:46
4.83% gewijzigd
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
zondag 14 april 2019 om 11:44