Wat moet ik hiervan denken en hoe ga ik hiermee om?

29-12-2009 21:42 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar zitten mensen. Ik krijg niet de mogelijkheid om jullie vragen te beantwoorden.

Welterusten allemaal.

En bedankt voor jullie "lieve reacties"
quote:wuiles schreef op 29 december 2009 @ 21:54:

[...]

Meerdere kinderen? Knap dat je dat hebt weten te distilleren uit deze brij. Ik kwam niet verder dan een dochter.

Staat in de 2e zin
Frankly my dear, I don"t give a damn
zo maar uit het niets uitelkaar.... tjonge wat een klap, jullie hadden het zo leuk samen...

Waarom mag hij de kinderen niet zien??
Wuiles, staat in de eerste regel, een jaar samen, hij is de vader van de twee jongste kinderen
OK, ik zal het even samenvatten. TO d'r relatie liep niet zo lekker. Ze zette hem uit zijn huis en hij ging bij zijn moeder wonen. Ondertussen kregen ze wel meerdere kinderen. Daarna verhuisde ze naar 130 km verderop en hij kwam in de weekenden bij haar en de kinderen. Maar omdat zijn moeder wil dat hij de honden uitlaat ging het uit. En dat kwam voor TO geheel onverwachts. En dus mag hij nu zijn kinderen niet meer zien.

Logisch toch!?!
Wat is nu exact de vraag?
Okee dus je ontmoet man, neuken, zwanger, bevallen, neuken en weer zwanger en bevallen binnen een jaar? das knap hoor, bij mijn weten heb je er zowieso 18 maanden voor nodig tenzij het een tweeling is.
Voornemen 2010;weg die vent!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Om een heel lang verhaal kort te maken. Je (ex) vriend kan niet zonder je moeder, moet 130 km rijden om bij jou te zijn en dat een aantal keer per dag/ weekend omdat zijn moeder honden heeft en die uitgelaten moeten worden. en jullie hebben samen kinderen en die mag die niet meer zien van jou omdat???? dat is me dan even ontschoten..

En wat doe jij? jij zeurt netzo als zijn moeder en daarom heeft die het nog zolang volgehouden

Nee effe zonder gein.

Je kan hem niet weghouden van jullie kinderen dat is niet eerlijk en dat je hem mist (ik zou niet weten waarom) dat kan je met hem bespreken.

Ik vind het wel erg goed van je, dat je hem al die tijd gesteund hebt in het faillisemnet. petje af hoor, dat is altijd voor iedereen een lastige periode
In verband met honden de kinderen niet zien?

Dit gaat zelfs mijn fantasie te boven...
Je lijkt niet een domme gans, je bent er een. Alleen al 2 kinderen samen nemen als je relatie niet loopt. En nu de kinderen hun vader ontnemen, dat hij zijn kinderen niet meer mag zien. Wat hij doet is niet goed, als hij vreemd zou gaan maar jouw akties om de kinderen en hem te raken zijn echt min.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik snap er geen reet van....
Beste SanAshWish, het lijkt erop dat een forum niet de beste plaats is voor jou om je verhaal te doen. Mensen kunnen geen touw vastknopen aan jouw verhaal (ik ook niet). Het is onduidelijk wat precies jouw probleem is.

Misschien ligt het jouw meer om in real life met iemand gaan praten, een familielid, goede vriendin, buurvrouw, maatschappelijk werker? Waarschijnlijk heb je daar meer aan.

Veel succes!
Mooi, we hebben een aantal kinderen, een aantal honden, een man met een aantal relaties en een TO die zichzelf een gans vindt. Dat schiet aardig op.

Iemand meer?
quote:dolfje schreef op 29 december 2009 @ 22:01:

Ik snap er geen reet van....Zolang ie maar roestvrij is
Ze is en voelt zich genaaid !! Maar heeft dit zelf toegelaten en probeert hem nu terug te naaien.....Tadaaaaaaaaaaa de samenvatting.....
Aliquando et insanire lucundum est
quote:dolfje schreef op 29 december 2009 @ 22:01:

Ik snap er geen reet van....Dan lees je het nog maar een keer!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
quote:wuiles schreef op 29 december 2009 @ 22:01:

Mooi, we hebben een aantal kinderen, een aantal honden, een man met een aantal relaties en een TO die zichzelf een gans vindt. Dat schiet aardig op.

In ieder geval een beesteboel

Iemand meer?
iets met een rotkado en een moeder
Ik ga ff een saucijnsie opwarmen, kop thee er bij een leesbril.
Jullie hebben allemaal gelijk. Ik ben net uit elkaar en er gaat van alles door mijn hoofd. Ik zal mijn tekst van hierboven morgen beter proberen te onderbouwen. Want ik snap er ook niets meer van.

--------------------------------------------------------------------------------

Kun je een samenvatting geven? Ik probeer het echt te lezen, maar ik kan er geen touw aan vastknopen.
quote:dangeensuus schreef op 29 december 2009 @ 22:02:

iets met een rotkado en een moeder

Wat dan?

Oh nee, sorryyyyyy.... Als hij de kinderen wil zien moet ie haar neuken.... DAT is de moraal van dit verhaal.....

En dat terwijl ze honden hebben
Aliquando et insanire lucundum est
San hoe zit dat met die kinderen? Hoe kom je aan twee kinderen binnen een jaar, en waarom mag hij ze niet zien??
goed Wuiles, hier komt je samenvatting

TO had al in ieder geval 1 kind uit een eerdere relatie. Werd verliefd op iemand. Verhuisde voor deze man vanuit amsterdam naar Tilburg.

Man had schuld, maar TO heeft hem geholpen uit de schuld te komen.

Moeder van nieuwe liefde zat hem op de huid. Maar t blijft toch je kind en dus vergoeilijkt moeder alles wat zoonlief doet.

Zoonlief doet aan sexchat en schrijft zich in op datingsite ofziets. TO is er klaar mee en zet hem uit huis.

ze hebben nog wel sex want er is warmte nodig. Dan komt er ook een kindje

Na een tijdje toch weer bij elkaar.. bloed kruipt waar het niet gaan kan. Moeder blijft stoken. TO verhuist terug..

man moet van moeder honden uitlaten en doet dat.

Nu is TO er echt klaar mee want ze krijgt rotkado`s voor haar verjaardag en haar dochter ook... punt... en ze vind zichzelf een domme gans.. een mening die ik overigens compleet deel!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:wuiles schreef op 29 december 2009 @ 22:01:

Iemand meer?Vergeet schoonmoeder niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven