Wat moet ik hiervan denken en hoe ga ik hiermee om?

29-12-2009 21:42 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar zitten mensen. Ik krijg niet de mogelijkheid om jullie vragen te beantwoorden.

Welterusten allemaal.

En bedankt voor jullie "lieve reacties"
quote:wuiles schreef op 29 december 2009 @ 22:05:

[...]

Wat dan?

ja weet ik veel, de hond heeft een rotkado opgegeven van de moeder van de jongste twee kinderen die 130 kilometer verderop wonen bij hun chattende vader die de honden niet mag zien ofzo?
3x gelezen en ik snap het nog steeds niet
quote:Cinqie schreef op 29 december 2009 @ 22:07:

3x gelezen en ik snap het nog steeds niet nou dan krijg jij de doorzettings award van vandaag/
@biol

Je bent kind 2 vergeten...
Okay...deze is echt te lang.

En hij mag z'n kinderen niet zien? Waarom niet?
Perfectionisme is niet perfect...
quote:nummerzoveel schreef op 29 december 2009 @ 22:08:

@biol

Je bent kind 2 vergeten... oh fuck... en ik dacht dat ik zo compleet was!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:nummerzoveel schreef op 29 december 2009 @ 22:08:

@biol

Je bent kind 2 vergeten... Jij bent vals
Samenvatting:

Ik heb al ruim jaar een relatie met een lieve man. Hij is ook de vader van mijn 2 jongste kinderen. Toen ik hem ontmoette heb ik na een aantal maanden de knoop doorgehakt en ben verhuisd naar hem

Na een paar maanden een relatie te hebben met hem, kreeg ik door dat hij behoorlijk vaak mailcontact had met andere dames. Maar dit ontkende hij natuurlijk.

Toen kwam ik tot de ontdekking dat hij mijn oudste dochter niet accepteerde. En mijn dochter gaf dat telkens aan terwijl ik steeds haar probeerde gerust te stellen dat ze spoken zag

k lieg dus niet meer tegen haar. Ik had uiteindelijk zoiets van, ga uit ijn huis en laat me met rust. Hij is toen bij zijn moeder ingetrokken. Wij kregen een dochter

Ik ben toen op een dag dat hij werkte naar zijn moeder geweest heb de computer opgestar

Zijn moeder begon weer met zeggen dat hij dat niet was.

Dus we maakte weer veel ruzie. Ik beviel van mijn jongste zoon. Ben behoorlijk vruchtbaar terwijl je anti-conceptie gebruikt. Maar goed...........die werd geboren en onze relatie werd er niet beter van.

[insert klaagzang over moeder van vriend met honden]

Nu begin december 2009 gedroeg mijn ex wel erg vreemd. Hij snauwde me vaak af. Zei erg weinig. Nam de jongste mee in bed lekker tussen ons in. 4 weken geen seks gehad daardoor. Ik heb toen gevraagd of er wat was. Nee zei hij. Iedere week was er wel wat waardoor wij geen seks konden hebben.

We zijn dus uitelkaar zomaar uit het niets! Hij is hier 2 keer geweest maar raakt me niet aan. Ik heb heb wel besprongen en seks gehad maar hij vond het fijn maar o zo verkeerd. Hij wou dat niet meer!!! Ik heb het zijn moeder moeten vertellen omdat hij dat niet deed. Zijn moeder deed rustig en zou met hem praten. Nee dus. Maar goed. Ik heb gezegd dat hij de kinderen niet meer mag zien en vind dat vreselijk maar kan het wel begrijpen. Van de week heeft hij alles opgehaald. Maar ik mis hem zo..............wat moet ik doen. Ik lijk wel een domme gans.......
Wat kun jij lullen zeg. Werd jou ex of vriend of wat het ook is niet gek van jou. Want ik snap dr geen drol van. En wat hebben die honden te maken met het chatten? Wat is het probleem want jij betrekt nu elk detail in een verhaal maar volgens mij is dat niet van belang van het verhaal..
quote:dangeensuus schreef op 29 december 2009 @ 22:00:

Okee dus je ontmoet man, neuken, zwanger, bevallen, neuken en weer zwanger en bevallen binnen een jaar? das knap hoor, bij mijn weten heb je er zowieso 18 maanden voor nodig tenzij het een tweeling is.

Ze zijn een jaar samen(relatie), dat wil niet zeggen dat die kinderen binnen dat jaar/die relatie geboren zijn. En zelfs dan kan het zijn dat kind 1 in januari is geboren en kind 2 ergens in oktober - december.

Misschien ging hij eerst wel vreemd met haar, had hij een andere relatie. Werd ze zwanger, en daarna weer, en kregen ze daarna pas een relatie. Dan is hij nog steeds de vader. Snap?
quote:yathibiyya schreef op 29 december 2009 @ 22:08:

Okay...deze is echt te lang.

En hij mag z'n kinderen niet zien? Waarom niet?omdat zij een gans is, hij een hond en de kinderen kuikentjes.... dat je dat niet snapt zeg
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Vraagje: Hoe oud ben je?
maar als ze pas een jaar samen zijn, en hij is de vader van de twee jongste kinderen.. dan zijn ze toch al langer samen??of wonen ze pas een jaar samen en hebben ze al langer een ehm ja wat is het eigenlijk
ik snap niet dat je zegt dat het zomaar ineens uit is .. terwijl je zoveel klaagt over alles..
Waarom zou je hem bespringen en sex willen hebben met hem? Heb je jeuk of denk je dat hij je daardoor wel wil als vriendin?
Een man die je dochter niet accepteert moet je sowieso niet willen hebben...
quote:RemboEnRembo schreef op 29 december 2009 @ 22:02:

Ze is en voelt zich genaaid !! Maar heeft dit zelf toegelaten en probeert hem nu terug te naaien.....Tadaaaaaaaaaaa de samenvatting.....Wat een inzicht! Respect!
Ik vraag me serieus af hoe oud deze mensen zijn voor ik besluit of ik deze lap tekst wel geloof.
quote:biol schreef op 29 december 2009 @ 22:06:

goed Wuiles, hier komt je samenvatting

TO had al in ieder geval 1 kind uit een eerdere relatie. Werd verliefd op iemand. Verhuisde voor deze man vanuit amsterdam naar Tilburg.

Man had schuld, maar TO heeft hem geholpen uit de schuld te komen.

Moeder van nieuwe liefde zat hem op de huid. Maar t blijft toch je kind en dus vergoeilijkt moeder alles wat zoonlief doet.

Zoonlief doet aan sexchat en schrijft zich in op datingsite ofziets. TO is er klaar mee en zet hem uit huis.

ze hebben nog wel sex want er is warmte nodig. Dan komt er ook een kindje

Na een tijdje toch weer bij elkaar.. bloed kruipt waar het niet gaan kan. Moeder blijft stoken. TO verhuist terug..

man moet van moeder honden uitlaten en doet dat.

Nu is TO er echt klaar mee want ze krijgt rotkado`s voor haar verjaardag en haar dochter ook... punt... en ze vind zichzelf een domme gans..

Ik heb het hele stuk gelezen .... .... en bovenstaande is een goede samenvatting.

Mijn advies:

Stop echt met deze relatie.Zet je kinderen op de eerste plaats in je prioriteitenlijstje en bied je excuses aan bij je oudste dochter.Stop met het beschuldigen van je ex en zijn moeder en leer te kijken naar je eigen aandeel. Natuurlijk hebben zij fouten gemaakt, maar jij ook. En je leert nu eenmaal het beste van je eigen fouten.Kortom, lik je wonden en gedraag je als een volwassen vrouw en wees de moeder die je kinderen nodig hebben. En laat je ex een echte ex zijn.
Biol..NU snap ik het!!
Volgens mij is dat jaar een tikfout en bedoelde ze in die zin eigenlijk te zetten dat ze x jaar samen zijn, waarbij ze x vergeten is in te vullen.
Allemachtig, waarom zo lang doortobben in een relatie die van het begin af aan al bagger is???
...
dubbel
...
quote:RemboEnRembo schreef op 29 december 2009 @ 22:02:

Ze is en voelt zich genaaid !! Maar heeft dit zelf toegelaten en probeert hem nu terug te naaien.....Tadaaaaaaaaaaa de samenvatting.....
En eh... ik snap wel dat ie geen sex wil...iedere keer een zwangerschap na het neuken gaat je niet in je kouwe kleren zitten. Iets met condooms en een pil ofzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven