Wat moet ik met die gevoelens??

27-05-2009 20:28 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al 10 jaar gelukkig met mijn man .Het gaat prima tussen ons en ik zou hem voor geen goud willen missen.

Toch heb ik gevoelens voor een man binnen onze organisatie. Ik vind hem ontzettend leuk , vind het erg leuk als ik aandacht van hem krijg en heb ook het idee dat hij mij ook erg leuk vind.

We hebben allebei een relatie en ik zou ook zeker nooit mijn geluk met mijn man op het spel zetten .

Maar is het niet stom dat ik deze gevoelens heb terwijl ik zoveel van mijn man houdt?? Ik dacht dat de meesten verliefd op een ander werden als hun relatie minder goed liep??
ik geloof wel dat je verliefd kunt worden op een ander tijdens een goede relatie. Er zijn ongetwijfeld meer mannen die voldoen aan jouw "interesses". De vraag is denk ik meer wat je ermee doet. Geloof nl ook dat je de verliefdheid kunt voeden of kunt onderdrukken. Wees zakelijk, houd een bepaalde afstand, niet teveel ouwehoeren met hem. (als je er tenminste niets mee wilt doen)
Verliefdheden gaan vanzelf weer over, tenzij ze natuurlijk gevoed worden.
Verliefdheid is vooral spanning, egostreling.. Tuurlijk kan dat gebeuren binnen een goede relatie.

Je weet nu wat deze man met je doet; uit de buurt blijven dus! Onderdrukken die hap, gaat vanzelf weer over.
Een leuke link om te lezen ; wat is verliefdheid nou eigenlijk helemaal ?

http://vluchtschrift.blog ... iefd-verdoofd-verzot.html

Erg ontnuchterend , hoop ik .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ben je echt verliefd of triggert die andere man jou doordat hij met je flirt en aandacht van hem krijgt. Krijg je die kriebels omdat je man er gewoon is en misschien bv niet meer met je flirt en de aandacht van hem te vanzelfsprekend is geworden?
wat moet ik met die gevoelens

antwoord ; niets
Proberen dat gevoel over te brengen naar je eigen relatie? Die spanning kan jullie misschien best goed doen...

Ik zou iig niet zomaar je relatie op het spel gaan zetten als ik jou was.
Het zou ook zeker niet in me opkomen om "vreemd te gaan", want ik ben super gelukkig ...

Mijn man geeft me heel veel aandacht en na een moeilijke tijd zijn we alweer een tijd heel happy.

Het is denk ik ook een soort spelletje tussen ons(mijn collega en mij) waar we beide van weten dat het daar bij blijft.

Maar ik blijf het gewoon vreemd van mezelf vinden dat ik happy met mijn man ben , maar toch wel fantaseer hoe het met die ander zou zijn...
Fantaseren is niet verkeerd zolang het bij een fantasie blijft (in jouw geval dan) mits je bij je huidige partner wil blijven en geen open relatie hebt met hem.
@BGB: leuk artikel, inderdaad erg ontnuchterend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven