Wat moet ik met die gevoelens??
woensdag 27 mei 2009 om 20:28
Ik ben al 10 jaar gelukkig met mijn man .Het gaat prima tussen ons en ik zou hem voor geen goud willen missen.
Toch heb ik gevoelens voor een man binnen onze organisatie. Ik vind hem ontzettend leuk , vind het erg leuk als ik aandacht van hem krijg en heb ook het idee dat hij mij ook erg leuk vind.
We hebben allebei een relatie en ik zou ook zeker nooit mijn geluk met mijn man op het spel zetten .
Maar is het niet stom dat ik deze gevoelens heb terwijl ik zoveel van mijn man houdt?? Ik dacht dat de meesten verliefd op een ander werden als hun relatie minder goed liep??
Toch heb ik gevoelens voor een man binnen onze organisatie. Ik vind hem ontzettend leuk , vind het erg leuk als ik aandacht van hem krijg en heb ook het idee dat hij mij ook erg leuk vind.
We hebben allebei een relatie en ik zou ook zeker nooit mijn geluk met mijn man op het spel zetten .
Maar is het niet stom dat ik deze gevoelens heb terwijl ik zoveel van mijn man houdt?? Ik dacht dat de meesten verliefd op een ander werden als hun relatie minder goed liep??
woensdag 27 mei 2009 om 20:35
ik geloof wel dat je verliefd kunt worden op een ander tijdens een goede relatie. Er zijn ongetwijfeld meer mannen die voldoen aan jouw "interesses". De vraag is denk ik meer wat je ermee doet. Geloof nl ook dat je de verliefdheid kunt voeden of kunt onderdrukken. Wees zakelijk, houd een bepaalde afstand, niet teveel ouwehoeren met hem. (als je er tenminste niets mee wilt doen)
woensdag 27 mei 2009 om 21:21
Een leuke link om te lezen ; wat is verliefdheid nou eigenlijk helemaal ?
http://vluchtschrift.blog ... iefd-verdoofd-verzot.html
Erg ontnuchterend , hoop ik .
http://vluchtschrift.blog ... iefd-verdoofd-verzot.html
Erg ontnuchterend , hoop ik .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 27 mei 2009 om 21:36
woensdag 27 mei 2009 om 22:37
Het zou ook zeker niet in me opkomen om "vreemd te gaan", want ik ben super gelukkig ...
Mijn man geeft me heel veel aandacht en na een moeilijke tijd zijn we alweer een tijd heel happy.
Het is denk ik ook een soort spelletje tussen ons(mijn collega en mij) waar we beide van weten dat het daar bij blijft.
Maar ik blijf het gewoon vreemd van mezelf vinden dat ik happy met mijn man ben , maar toch wel fantaseer hoe het met die ander zou zijn...
Mijn man geeft me heel veel aandacht en na een moeilijke tijd zijn we alweer een tijd heel happy.
Het is denk ik ook een soort spelletje tussen ons(mijn collega en mij) waar we beide van weten dat het daar bij blijft.
Maar ik blijf het gewoon vreemd van mezelf vinden dat ik happy met mijn man ben , maar toch wel fantaseer hoe het met die ander zou zijn...