wat moet ik nou....?

19-05-2010 16:59 15 berichten
Hallo,

2 wkn terug ben ik met een jongen geweest die ik langer ken. 6 jr geleden zijn we voor het eerst met elkaar geweest, paar x wat gehad en tussendoor gescharreld. Al zagen we elkaar 8 mnd niet, dat maakte niet uit dan gingen we weer met elkaar.

Hij is nog steeds de enige die me hart raakt en ik kan hem niet vergeten, ik kan hem nog niet loslaten.

Nu heb ik een paar dagen terug hem laten weten dat ik hem nog steeds leuk vind. Elke keer als we elkaar zien dan geeft hij me het gevoel dat hij me ook nog leuk vindt.

Nu heb ik nog niks gehoord van hem, geen idee hoe t binnen gekomen is wat hij ervan vindt. Of ik er wel/niet goed aan doe, ik wil hem gewoon spreken en horen wat hij van me vindt. Ik wil nu gewoon duidelijkheid hebben, hij is geen 18 meer ( 34).
Alle reacties Link kopieren
"met een jongen geweest" = met iemand naar bed gegaan? Ik snap het niet geloof ik. Maar als je hem wil spreken en wil weten wat hij van je vindt, kun je beter hem bellen dan iets op een forum zetten....
Met elkaar geweest en een paar keer wat gehad, erg verhelderend inderdaad..

Bellen en op de man af vragen lijkt mij ook de beste optie.
quote:jppi23 schreef op 19 mei 2010 @ 16:59:

Hallo,

(...) ik wil hem gewoon spreken en horen wat hij van me vindt. Ik wil nu gewoon duidelijkheid hebben, hij is geen 18 meer ( 34).

Je wilt hem spreken? Er schijnt iets te bestaan waarmee dat mogelijk is zónder dat je naar hem toe hoeft te gaan.

Een telefoon heet het geloof ik.

Of ik er wel/niet goed aan doe, ik wil hem gewoon spreken en horen wat hij van me vindt. Ik wil nu gewoon duidelijkheid hebben, hij is geen 18 meer ( 34).

1) dan moet je hem bellen. Kan je dat zelf niet bedenken?

2) wat wil je van hem? Weten wat hij van je vindt of wil je een relatie met hem?
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 20-05-2010 08:06
Reden: onnodig OP quoten
% gewijzigd

, hij is geen 18 meer ( 34).Mannen blijven altijd kinderen.
Als die man jou ook meer dan leuk had gevonden, dan zouden jullie toch allang een serieuze relatie hebben gehad?

Zo klinkt het meer alsof je gewoon een scharrel bent, makkelijk voor tijden dat er geen andere vrouwen in beeld zijn.
quote:Zamirah schreef op 19 mei 2010 @ 17:17:

[...]

Mannen blijven altijd kinderen.Waarom? Omdat TO niet durft te bellen blijven (alle?) mannen kinderen? Geloof niet dat ik je begrijp.
Iemand van 34 die je jongen noemt???

Volgens weet hij gewoon dat je elke keer wel bereid bent met hem in bed te duiken, meer zal er echt niet spelen...

Hallo,

2 wkn terug ben ik met een jongen geweest die ik langer ken. 6 jr geleden zijn we voor het eerst met elkaar geweest, paar x wat gehad en tussendoor gescharreld. Al zagen we elkaar 8 mnd niet, dat maakte niet uit dan gingen we weer met elkaar.

Hij is nog steeds de enige die me hart raakt en ik kan hem niet vergeten, ik kan hem nog niet loslaten.

Nu heb ik een paar dagen terug hem laten weten dat ik hem nog steeds leuk vind. Elke keer als we elkaar zien dan geeft hij me het gevoel dat hij me ook nog leuk vindt.

Nu heb ik nog niks gehoord van hem, geen idee hoe t binnen gekomen is wat hij ervan vindt. Of ik er wel/niet goed aan doe, ik wil hem gewoon spreken en horen wat hij van me vindt. Ik wil nu gewoon duidelijkheid hebben, hij is geen 18 meer ( 34).Jij wel vermoed ik. Dus misschien zit daar de kink in de kabel. Leuk voor hem zo'n speeltje, maar als er meer in zat was t allang al iets geworden.
quote:mips schreef op 19 mei 2010 @ 17:26:

[...]

Waarom? Omdat TO niet durft te bellen blijven (alle?) mannen kinderen? Geloof niet dat ik je begrijp.Het was schertsend bedoeld, maar daar gaan mensen dan weer serieus op in... ai.
Hij wil gewoon neuken en jij bent altijd beschikbaar als hij jeuk heeft. Meer niet, anders had hij 6 jaar geleden al werk van je gemaakt.
Ik snap het ook niet zo. Je wilt iets weten NU en dan ga je smssen. Dan is bellen toch een veel handigere oplossing.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Als jij aan hem laat merken dat jij hem wel leuk vindt..dan vindt hij je ook wel leuk om te scharrelen. Meer zit er niet in, anders was het al lang wat geweest.
Ik weet niet waarom hij niet reageert, want ik ken hem natuurlijk niet.

Maar over het algemeen denk ik dat als zijn gevoel wederzijds was, hij wel gereageerd zou hebben. Misschien kan je dit beter met hem bespreken als je hem de volgende keer ziet i.p.v. per sms.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven