Wat moet ik nu doen...

18-08-2009 19:13 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is een inmiddels een paar maanden uit tussen mijn ex-vriend en mij. Inmiddels is er iets gegroeid tussen mij en een collega. We werkten al 2 jaar samen maar ik kwam er opeens achter dat hij toch wel erg leuk is. Anderhalve maand geleden moesten we met een aantal collega's een nachtje weg vanwege werk. Hij bood me aan om me op te komen halen. We moesten buiten slapen en hij had twee hangmatten, uiteindelijk een opgehangen en samen lekker tegen elkaar aangeslapen en geknuffeld enzo. Nadien contact gehouden en we zijn samen nog een nachtje wezen kamperen en toen is het uitgelopen op hand- en mondwerk. Hij is de volgende dag op vakantie gegaan. Hij zij bij het afscheid wel dat hij zeker vaker met mij wilde "kamperen" en dat hij het helemaal geweldig heeft gevonden. Hij is inmiddels nog steeds op vakantie en we hebben sms-contact onderhouden en daaruit blijkt wel dat hij me leuk vindt. Nu had ik hem gistermiddag een sms gestuurd en ik kreeg gisteravond antwoord. Ik reageerde daar een kwartier later op maar ik heb nog steeds niets teruggekregen en nu weet ik niet meer wat ik moet doen. Gewoon afwachten, hetzelfde smsje nog een keer sturen of iets anders. Wil niet desperate overkomen. Wat moet ik nu doen?

PS Heb hier speciaal een account voor aangemaakt...
Adem in... adem uit...

Laat je mobiel gewoon links liggen, en ga lekker iets voor jezelf liggen. Het is voor hem duidelijk dat je hem leuk vindt, en jij wacht nu gewoon af tot zijn belletje/smsje. Anders lijk je inderdaad tikje desperate.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Op zijn vakantiebestemming een vliegtuigje huren met smstekst op spandoek achter vliegtuig.

Met een heteluchtballon is het ook leuk.

Je kunt ook een prive detective sturen om te checken of zijn batterij wel is opgeladen

Of eh.....bellen?
Niet nog een keer hetzelfde sms-je sturen... gewoon even afwachten. Hij heeft vast ook andere dingen te doen tijdens zijn vakantie (hoop ik).
quote:Karlie schreef op 18 augustus 2009 @ 19:19:

Hij heeft vast ook andere dingen te doen tijdens zijn vakantie (hoop ik).Is ie uit kamperen?
Diep van binnen weet ik dat afwachten het beste is... Maar het is zo moeilijk, ga me van alles in mijn hoofd halen omdat hij normaal al lan geantwoord zou hebben.
quote:Tia Dalma schreef op 18 augustus 2009 @ 19:20:

[...]

Is ie uit kamperen?

Yep!

Ga nu gewoon de hond ff uitlaten en laat mijn mobiel binnen... Een beetje afleiding zoeken dan maar.
Niets doen! Gewoon wachten.
Mobiel begraven.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
je vingers met secondenlijm aan mekaar vastplakken zodat je niet kan gaan smsen...
quote:Kisslover schreef op 18 augustus 2009 @ 19:22:

[...]

Yep!

O o o o o.... als dat maar goed komt dan...

Gekkigheid TO! Ik maak maar een grapje.

Zoek inderdaad lekker afleiding en wacht rustig af tot hij weer thuis is. Been there done that: TD-man ging een week op wintersport in het begin van wat onze relatie werd, en ik had normaal dagelijks (mail)contact met hem. Op het eind van de week had ik geen behang meer op de muren bij wijze van spreken...
quote:Tia Dalma schreef op 18 augustus 2009 @ 19:20:

[...]

Is ie uit kamperen?

(Hier moest ik dus heel even heel hard om lachen, sorry)

Inderdaad joh, nog geen reden tot paniek. Er kunnen 1001 legitieme redenen zijn waarom hij nog niet gereageerd heeft.

Sterkte.
Als ik kampeer check ik één keer per dag m'n telefoon en sms eventueel iemand terug. Daarna gaat ie weer uit tot de volgende dag...misschien doet hij dat ook wel?
quote:Elmira schreef op 18 augustus 2009 @ 20:52:

Als ik kampeer check ik één keer per dag m'n telefoon en sms eventueel iemand terug. Daarna gaat ie weer uit tot de volgende dag...misschien doet hij dat ook wel?

Dat zou inderdaad kunnen. Hij checkt sowieso niet vaak zijn telefoon. Maar ga de hele tijd zitten denken, misschien is mijn sms wel niet aangekomen ofzo. Wat ik wel net heb bedacht (onder het uitlaten van de hond) is dat ik normaal gesproken gelijk antwoord maar dat ik dat gisteren pas een kwartier later heb terug gesmst. Ik stond namelijk net ff onder de douche en dan is mijn telefoon niet hoorbaar.

Echt zenuwslopend dit! En hij is zo leuk...
xx
Oeh, je hebt het flink te pakken!

Zoek afleiding, niet teveel invullen en bedenken wat er allemaal zou kunnen zijn.
quote:kitty elastic schreef op 18 augustus 2009 @ 21:12:

accu leeg, telefoon stuk?? telefoon in tent laten liggen. telefoongesprek tussendoor gehad en vergeten dat ie moest sms-en? er zijn zoveel redenen te bedenken waarom hij niet sms-t... geen paniek!

toen ik op vakantie ging was mijn werkmobiel stuk( als in : kon geen contact maken met het netwerk vh bedrijf en dan doet íe het dus niet ) en mijn privemobiel ging net over van prepaid naar abonnement en dat ging niet geheel goed dus daar was ik ook 2 weken niet op te bereiken.

Mijn familie had het 06 nummer van mijn reisgenoot voor noodgevallen , en voor de rest van de wereld was ik onbereikbaar. Zo erg onbereikbaar dat ik knallende ruzie heb gehad met 2 vriendinnen omdat ik niet reageerde op smsjes...

zucht.. Is nu weer uitgepraat hoor, maar leuk was anders.

Moraal van dit verhaal?? is er niet, maar ik wilde het toch even delen Dat klinkt vreselijk. Zou dat niet overleven haha...
Weet iemand trouwens of het mogelijk is dat smsjes niet aankomen? Kan dat echt?
quote:Kisslover schreef op 18 augustus:

[...]

Wat ik wel net heb bedacht (onder het uitlaten van de hond) is dat ik normaal gesproken gelijk antwoord maar dat ik dat gisteren pas een kwartier later heb terug gesmst. Ik stond namelijk net ff onder de douche en dan is mijn telefoon niet hoorbaar.

...

Pás na een kwartier? Tja.

Als jullie beiden constant metéén antwoorden, doe je toch de hele dag niets anders meer? Ik bedoel: wie houdt er dan als eerste mee op en wanneer is dat oké? Kom op nou...
Kisslover, dan ís dat maar zo. Dan is het contact toch ook niet persé ineens over, als één smsje een keer niet aankomt.
Das een fabeltje... dat smsjes niet aankomen... Tenminste in 99 % van de gevallen... zeker niet nog eens hetzelfde sturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven