wat moet ik nu!!

28-04-2009 11:24 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
TO: soms is een confronterende spiegel een beter en oprechter blijk van begrip en inzicht, dan sussend en vergoeilijkend meepraten.
Hey Phoebe, ben je 24 en is dit je eerste liefde dan snap ik dat je het héél moeilijk hebt met de situatie en dat je je verward voelt door de innerlijke strijd van gevoel en verstand.

Ik vind het heel moedig om het hier op het forum te gooien. Bewijs dat je je eigen houding ter discussie wil stellen.

Maar dat moet je vriend ook willen anders helpt er geen lieve moederen aan. Je krijgt hier lieve reacties van vrouwen die je moeder wel kunnen zijn ;) Ik vraag me trouwens af waarom je ouders je financieel zo blijven steunen ? Zijn zij samen met jou overtuigd dat hij de enige kans is op geluk ?

Ik zou OF samen in counseling/therapie gaan met je vriend OF zakelijk alles scheiden en hem dan zijn liefde voor jou maar laten bewijzen ZONDER dat je ezeltje strekje hoeft te spelen. Het leven is geen sprookje. Hij moet dit gedrag gewoon ZO VLUG als mogelijk AF leren desnoods met individuele gedragstherapie. Deze mogelijkheden heeft hij om echt in dit leven bij te leren. Het andere scenario wat helaas méér van deze tijd is dat je vriend gaat ontdekken (dat is dan ook iets leren) dat als hij nu in de situatie van afzondering een ander goed bedoelende meid op hem verliefd doet worden met mooipraterij ook gaat beginnen bestelen en er dus verder mee weg kan. Hij is eigenlijk psychisch niet goed en moet behandeld worden. In zijn relatie met jou is dit een vorm van LOVE FRAUD. Er is een engelstalige site van deze naam. In tijden van crisis wordt dit héél actueel. Meisjes en vrouwen kunnen niet genoeg gewaarschuwd worden dat hun vermogen tot liefhebben wordt ge(mis)bruikt door mannen die geen eigen financiële verantwoordelijkheid wensen te nemen.

Ik wens je veel sterkte wat je ook doet !
douptfire: hoe kom je erbij dat mijn ouders mij/hem financieel steunen?? dat is namelijk niet waar, ik dop mijn eigen boontjes (nou ja als je mijn vriend niet mee telt.........)

Nee ik ben geen 24 meer, en heb een eigen huis.

ook is hij niet mijn eerste liefde eeehh douptfire sorry hoor, maar op dit forum zitten zat meiden van eind 20 (mijn leeftijd dus) en niet alleen maar 40 + met alle respect...
quote:Tia Dalma schreef op 01 mei 2009 @ 14:53:

TO: soms is een confronterende spiegel een beter en oprechter blijk van begrip en inzicht, dan sussend en vergoeilijkend meepraten.

Mee eens..

TO ik denk dat je hier al hele waardevolle reacties hebt gekregen van mensen die zich wel degelijk inleven in jou situatie.

Anders hadden ze je wel een domwijf genoemd, of iets in die strekking...dat is kortzichtig en nee, daar zit je niet op te wachten.

Het is ook erg moeilijk om hier mee om te gaan, diep in je hart weet je eigenlijk wel wat je moet doen...

Sterkte!
quote:phoebe24 schreef op 28 april 2009 @ 21:01:

angel wil em nie sluiten, zo kan het ook Knáppe meid!
quote:wuiles schreef op 02 mei 2009 @ 12:46:

[...]

Knáppe meid!

Idd, misschien als mensen eens hun hersenen gaan gebruiken dat ze niet anderen hoeven te vragen hun rotzooi op te ruimen.

En als die andere dat niet kan doen nog ff een sneer geven, grote meid :puke:

o ja

*edit
Ach, dit was te verwachten. Maar goed, Phoebe is zo vaak gequote dat het verhaal alsnog heel duidelijk is.

Misschien een goede tip voor je. Open gewoon geen topic als je alleen op reacties zit te wachten die in jouw straatje passen.
Gatver, wat een kinderachtige reactie zeg. Nou ja, weten we in ieder geval dat we op vragen van Phoebe24 voortaan ook niet meer serieus hoeven in te gaan.

*edit
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 02-05-2009 17:11
Reden: Edit wegens recht van TO om berichten te editten
% gewijzigd
Pffff, kinderachtig om alles weer terug te halen via google cache...
De enige die kinderachtig doet is Phoebe. Ben dergelijke huilies die postings weghalen weghalen omdat de (keurige) adviezen/reacties niet in hun straatje passen, meer dan zat.

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
Als ze niet horen wil, jammer dan, komt er volgend jaar een topic in de trant van: zwanger in de schuldsanering en vriend is pleite gegaan met alle spullen.
quote:Xander68 schreef op 02 mei 2009 @ 16:59:

Pffff, kinderachtig om alles weer terug te halen via google cache...

Ja he...

lees haar reactie op mod topic maar en 1 van dr aanpassingen hier.
ja jullie hebben gelijk. kinderachtige reactie van me.

alleen vriendelijk verzoek of jullie aub willen kappen me met zn allen 'de grond in te trappen.

als ik advies vraag en ik reageer ietwat eigenwijs wil het niet zeggen dat ik niet nadenk over adviezen van een ander... alleen ik heb toch het recht dingen op mn eigen manier op te lossen..??

er moet in ieder geval in deze relatie een hele hoop veranderen. (gelukkig zegt mijn vriend dat ook...) oww en trouwens die armband heb ik al lang weer terug....

gr phoebe
quote:Dickens schreef op 02 mei 2009 @ 18:38:

Als ze niet horen wil, jammer dan, komt er volgend jaar een topic in de trant van: zwanger in de schuldsanering en vriend is pleite gegaan met alle spullen.duidelijk dat je mij en mijn situatie niet kent. ik overleef nog in een kartonnen doos
Phoebe, als je nou zelf niet meer reageert, dan halen anderen niet steeds dit topic omhoog om hun antwoord te geven en zakt het vanzelf weg.

En ja, je reacties zijn kinderachtig en nee, niemand trapt je hier de grond in. Hoe kom je erbij.....
*edit

maar hoe is t probleem nou deels opgelost?
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 04-05-2009 12:44
Reden: Edit wegens recht van TO om berichten te editten
% gewijzigd
Feeks, ben je echt geïntresseerd of wilde je een excuus hebben op Phoebe's OP opnieuw te kunnen plaatsen?
quote:phoebe24 schreef op 01 mei 2009 @ 15:33:

douptfire: hoe kom je erbij dat mijn ouders mij/hem financieel steunen?? dat is namelijk niet waar, ik dop mijn eigen boontjes (nou ja als je mijn vriend niet mee telt.........)

Nee ik ben geen 24 meer, en heb een eigen huis.

ook is hij niet mijn eerste liefde eeehh douptfire sorry hoor, maar op dit forum zitten zat meiden van eind 20 (mijn leeftijd dus) en niet alleen maar 40 + met alle respect...
quote:phoebe24 schreef op 03 mei 2009 @ 11:15:

ja jullie hebben gelijk. kinderachtige reactie van me.

alleen vriendelijk verzoek of jullie aub willen kappen me met zn allen 'de grond in te trappen.

als ik advies vraag en ik reageer ietwat eigenwijs wil het niet zeggen dat ik niet nadenk over adviezen van een ander... alleen ik heb toch het recht dingen op mn eigen manier op te lossen..??

er moet in ieder geval in deze relatie een hele hoop veranderen. (gelukkig zegt mijn vriend dat ook...) oww en trouwens die armband heb ik al lang weer terug....

gr phoebe
quote:Chardonnay schreef op 03 mei 2009 @ 15:23:

Feeks, ben je echt geïntresseerd of wilde je een excuus hebben op Phoebe's OP opnieuw te kunnen plaatsen?
Oeps, weer bovenaan de lijst.
Sorry hoor.... :-)
ach jee, ik moet hier helemaal niet zijn!

stom van me.
Jullie zijn echt erg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven