wat moet ik nu??

17-01-2010 15:21 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat moet ik nou :(

even snel een korte samenvatting.

we zijn alle bij 18 jaar en waren 4 maanden bij elkaar, alles ging echt goed, elke keer als we bij elkaar waren was het super. ik kwam zelfs om de 2 a 3 weken haar opzoeken in het buitenland. Die momenten waren echt geweldig, alleen elke keer afscheid nemen voelt zo klote. Maar opeens uit het niets vertelt ze me dat ze andere gevoelens in het buitenland heeft dan dat ze in Nederland heeft,dat ze heel erg twijfels over van alles, ze is bang dat de relatie niet gaat werken als zij zo vaak weg is,en dit verteld ze me allemaal dan met tranen over haar wangen :( de dagen er na hadden we nog veel gepraat en veel ge jankt maar na een tijdje begreep ik ook wel dat dit niet ging werken als ik haar maar bleef zien en smsen. Ze gaf toen zelf ook aan dat het beter was om elkaar een poosje niet te spreken/zien. 2 a 3 dagen moest ik nog even langs om iets te brengen, ik had nog tegen me zelf ge zegt dat ik niet naar binnen zou gaan :( maar toen ze het vroeg kon ik het toch niet weerstaan. Het was echt een geweldige avond (of er niks was gebeurt tussen ons). Maar dit maakte de situatie alleen maar moeilijker.

4-5 dagen geen contact meer gehad (ik had het heel erg druk met school en geen tijd,dus kon haar ook niet spreken of zien)

na die 5 dagen krijg ik opeens een smsje van haar dat ze alle gevoelens eindelijk op een rijtje, ze voelde zoveel tegelijk dat ze het niet meer precies wist. Maar nu zonder mij, heeft ze het gevoel dat haar hart er uitgetrokken is en dat ze zich echt klote voelt. enz

We spraken die dagen erna af en het ging echt weer helemaal goed tussen ons de vonken vlogen er weer van af. maar jammer genoeg moest ze paar dagen erna al weer weg voor haar werk naar het buitenland.

maar nu ze weer in het buitenland is begint ze toch weer te twijfelen. ze zei dat ze me niet miste, ze heeft zoveel te doen daar dat ze het gewoon niet mist. maar als ze in Nederland is kan ze aan niks anders denken dan mij.

Dus nu heb ik echt met pijn in me hart verteld dat het dan niet gaat voor mij, als zij maar blijft twijfelen en er niet 100% voor gaat.

maar wat moet ik nu? ik hou echt super veel van haar en ben nog steeds verliefd op haar :( moet ik de tijd afwachten? wat als ze me toch gaat missen? zou ik haar nog 1 smsje moeten sturen om haar te bedanken voor de mooie tijd en het daarbij laten? oww ik weet het echt niet meer ...
Ze komt niet echt stabiel over. Aantrekken, afstoten, overdreven woordkeus. Een beetje dramatisch allemaal. Maar misschien komt dat omdat jullie nog zo jong zijn.

Zelf zou ik op zoek gaan naar een leukerd, ipv naar iemand die niet weet wat ze wil.
dus wat moet ik nu doen ? contact voorlopig verbreken ? wat als ze meer weer terug wil?
Wat wil je zelf?
dat weet ik dus niet, ik hou nog echt veel va haar.
Wat gun je jezelf? Iemand die twijfelt of iemand die voor je gaat? Als je bij haar blijft ga je voor het eerste. Neem je afscheid van haar, dan kon je ongetwijfeld iemand tegen die het tweede biedt.
quote:tafelkleed123 schreef op 17 januari 2010 @ 15:47:

dus wat moet ik nu doen ? contact voorlopig verbreken ? wat als ze meer weer terug wil?Wat jij moet doen weet ik niet. Ik zou het contact verbreken. Niet eens voorlopig. Je doet alsof je haar nodig hebt. En laat alles afhangen van wat zij wil. Beetje zwaar niet?
quote:colalight schreef op 17 januari 2010 @ 16:09:

Wat gun je jezelf? Iemand die twijfelt of iemand die voor je gaat? Als je bij haar blijft ga je voor het eerste. Neem je afscheid van haar, dan kon je ongetwijfeld iemand tegen die het tweede biedt.Eens!
Als zij niet volledig voor je kan gaan dan zul je toch een beslissing moeten nemen. En hoe langer je daarmee wacht hoe moeilijker het wordt. En daarbij hebben jullie nog zo kort met elkaar en dat dit nu al stroef moet lopen lijkt me geen sterke basis voor een verdere relatie.
jullie hebben allemaal gelijk, ik hoop te veel dat het gewoon goed komt. maar inderdaad ik wil iemand die er ook 100% voor gaat =( bedankt viir de reacties

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven