Wat nu te doen?

01-08-2012 14:50 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kleine 2 weken geleden heb ik een meid gezoend die in een slechte relatie zat, we vinden elkaar leuk en heb het haar ook direct gevraagd toen ik vermoedens had dat ze me leuk vond.

Een kleine week na deze zoen heeft haar vriend het uitgemaakt, hij weet niks af van die zoen dus dat is de reden niet geweest.

Maar ik heb geen idee wat ik nu moet doen, wat probeert een vrouw te bereiken door te zeggen dat ze je leuk vind terwijl ze nog zelf in een relatie zit? En je terug te zoenen?

Ik nam zelf het initiatief wat de zoen betreft maar daar ging ze volmondig op in, we waren uit geweest en bij mij thuis beland.

Moet ik haar nu ff laten zodat ze over haar ex heen kan komen?

Of moet ik toch iets actiever gaan worden? zo ja hoe?

Ik weet dat ze erg jaloers is, kan ik hier iets mee? alle tips zijn welkom want ik weet het gewoon echt ff niet meer!
Hoe oud ben je?

Je kan toch vragen hoe het met haar gaat?

Wil je echt iets met iemand die vreemd gaat en erg jaloers kan zijn?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
tuurlijk kun je iets met een jaloerse meid.

begin zovast je fb twitter, mail en foon af te schermen, voordat je echt iest begint met haar.

Enne nog iets, als je een relatie krijgt met haar en je zoent iemand anders: gewaarschuwd mens telt voor 2, ze is jaloers
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Als ze MET jou vreemdgaat. Waarom zal ze dan niet vreemdgaan terwijl ze iets heeft met jou ..
Op wie is zij jarloers?

haar ex of jou?

oja en trouwens, beter je afstand nemen, haar over de ex heen laten komen, want misschien ben jij alleen haar toevlucht op dit moment terwijl jij denkt dat ze je echt leuk vind.

Wat heb je aan een meid die niet over haar ex heen is, reboundboy ben je dan, niks meer en niks minder.
quote:Enn schreef op 01 augustus 2012 @ 14:53:

Hoe oud ben je?

Je kan toch vragen hoe het met haar gaat?

Wil je echt iets met iemand die vreemd gaat en erg jaloers kan zijn?

Ik ben 29 zij is 20, dit is voor mij een situatie waar ik nog nooit in heb gezeten, als de relatie gezond was geweest was ik meteen weggelopen.

Als ik vraag hoe het er bij haar voor staat krijg ik het meest logische antwoord, ze is nog steeds gek op me maar ze heeft ff tijd nodig maar wil me geen valse hoop geven.

Eigenlijk een antwoord waar ik niks mee kan.

Ik zat laatst ff op mijn mobiel te chatten met een vriendin van me op FB een aantal vrienden waaronder zij waren erbij (was gewoon EEN vriendin, maar bloedserieus onderwerp) waar ik dan daarna wel weer vragen over krijg.
Nou, dan héb je toch al een antwoord gehad van haar?

Vragen van haar over chatten op je mobiel: wat voor vragen dan?

*29, for real??*
Waarom kus jij met een vrouw die in een relatie zit?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Alex1504 schreef op 01 augustus 2012 @ 15:05:

[...]

(was gewoon EEN vriendin, maar bloedserieus onderwerp) waar ik dan daarna wel weer vragen over krijg.

wat voor vragen? zoals ; wie is zij? wat heb je met haar? enz?

Vind ik best ver gaan terwijl jullie nog maar 1 zoen hebben uitgedeeld. Ik zou niet relatie aan gaan als ze nu al op een jarloerse manier vragen stelt.

Gaat er niet beter op worden denk ik.
Omdat we het allebei wilden, en er al tig momenten voorbij gegaan waren waarbij de spanning te snijden was.

En ja 29 is for real, normaal gesproken ben ik altijd de brave jongen die de regels volgt nu heb ik dat 1 keer niet gedaan, omdat de brave jongen uithangen zo goed als nooit wat oplevert, ipv afvragen waarom ik haar gezoend heb, kun je je ook afvragen waarom zij met mij mee naar huis is gegaan.

Vragen zoals: wie was dat? waar ging het over? the usual
ik denk dat je hier nog even over na moet denken.

als zij zo jaloers is zoals het hier over komt, ga je nog veel vaker vragen krijgen, zoals wie was dat , waar ging het over, maar ook dat ze je blijft bellen en vragen waar je bent met wie je bent. mag je straks niet meer met vrienden weg omdat zij dan moeilijk doet. etc etc.

verder zou ik het balletje bij haar laten liggen, als zij jou leuk vind zal ze wel komen.
Jaloezie kan ik gelukkig wel mee omgaan, heb van mezelf een vlotte babbel, en ben ook altijd eerlijk over het hoe en wat.
Als zij al wil weten waar jij over praat met andere mensen dan wordt het helemaal niets vrees ik...
Zij is jaloers terwijl jullie niet eens een relatie hebben. Bijzonder. Hoewel... zij is zelf degene die vreemdgaat. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten heet dat.
Ze is nog niet zo volwassen volgens mij. Als je haar leuk vindt en wel een scharrel wilt, dan zou ik er voor gaan. Wie weet wordt het dan nog serieus ook. Ooit. Maar als je denkt verliefd te gaan worden en liefde enzo wil, dan zou ik hier niet aan beginnen.
als je je afvraagt of je haar wel leuk vindt

dan vindt je haar dus gewoon niet leuk genoeg....

je bent niet dolverliefd, anders zou je dat allang doorhebben.

next...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven