Wat nu?

01-05-2011 22:39 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het proberen heel kort en bondig te beschrijven.

Ik had een relatie, die is anderhalve maand geleden stuk gelopen. Ik ben er nog niet helemaal over heen.

Een paar weken geleden heb ik een jongen ontmoet, we konden goed overweg en goed praten over onze mislukte relaties. Ik kon echt mijn ei kwijt bij hem en we hadden veel contact. Vriendschappelijk contact.

Contact werd uiteindelijk wat flirterig en we hebben een keertje afgesproken en seks gehad. Beide met de instelling voor een avondje plezier maar niet meer dan dat.

Nu ben ik eerlijk gezegd behoorlijk in de war geraakt. We hebben nu wat minder contact, ik weet wel zeker doordat hij niet wil dat ik me te veel aan hem hecht. Maar ik weet niet wat ik aan moet met dit contact. We gaan sowieso niet nog een keertje seks hebben. Maar ik wil hem eerlijk gezegd wel nog een keertje zien.

Ik weet niet wat ik van hem wil eerlijk gezegd. Ik voelde me niet verliefd toen die avond.. maar nu plotseling.. wil ik zijn aandacht Ik wil hem nog eens zien. Maar ik dacht ook dat dit kan komen doordat ik nog niet zo lang geleden uit een relatie kom. Dat ik het contact romanticeer en de aandacht mis.

Hoe kom ik erachter wat ik van hem wil? We zien elkaar namelijk niet in het dagelijks leven, we hebben sms of mail contact.

Bedankt voor het lezen, ik ben echt heel erg in de war.. Ik word hier echt nerveus van en ik wil niet nog een keer gekwetst worden. En ik wil eerlijk gezegd ook niet horen hoe hij met andere meisjes omgaat.

Zoals ik dit nu lees voel ik misschien wat meer voor hem. Maar ik weet niet hoe ik kan ontdekken wat ik echt van hem wil. En wat ik dan moet doen. Contact verbreken? Vragen wat hij wil? Casual contact houden? Nog een tijdje wachten?
Bij vrouwen wordt er een stofje in de hersenen aangemaakt als ze seks hebben. Dat zorgt voor hechting(-sdrang). Het hoeft dus niet per se verliefdheid te betekenen.

In jouw situatie zou ik geen contact meer zoeken met die jongen. Hij wil toch niet dus je zou er jezelf alleen maar pijn mee doen. De afstand die je dan neemt zal jou meer rust geven en hopelijk ben je ben je dan ook snel van dit gevoel af.
Ik voel me ook niet echt verliefd nee..

Misschien is dat wel het beste. Maar doordat het contact in het begin niet om seks draaide, vind ik dat moeilijk. Hij vraagt zich ook af hoe het met me gaat en vica versa.
Leg het hem voor hoe jij je voelt.
Uh, tja. Ik weet dus niet zo goed wat ik voel. Wat dit gevoel betekend. Ik wil hem niet afschrikken als ik hem mijn gevoelens voorleg waar ik zelf nog niet eens uit ben. Ik zou niet weten wat ik hem moet zeggen. Ik voel me vaag?

En ik zou gewoon graag contact behouden omdat ik nog wel graag wil weten hoe het met hem is. Ik vind het zonde om dit contact te verpesten terwijl ik misschien niet eens verliefd ben.
Ik zou hem laten en eerst zorgen dat ik met mijn gevoelens van de lange relatie in het reine kom. Als je daar doorheen bent kan je toch altijd nog een keer contact zoeken? Je bent nog te zeer bezig met wat je had waardoor je misschien veel meer maakt van wat nu is. Zorgt wellicht gewoon voor teveel verwarring.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zit zeker een kern van waarheid in denk ik, Enn.

Maargoed, kans is dus natuurlijk dat hij iemand anders ontmoet en dat het dan te laat is..

Maar hij weet sowieso dat ik nog wel met mijn ex zit.
Hoe kan het nou te laat zijn als je nog niet klaar bent om iets anders te beginnen? Als je niet klaar bent voor een start kan je ook niet te laat zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik denk dat je sex teveel koppelt aan een relatie hebben. Wat ik lees hebben die eenmalige sexvriend en jij afgesproken het daarbij te laten. Later ben je gaan nadenken en wellicht tot besef gekomen dat sex en gevoelens/relatie/verliefdheid voor jou aan elkaar gekoppeld zijn. Logisch denk als je een lange relatie achter de rug hebt en deze nog aan het verwerken bent.

Maakt wellicht je eenmalige sexvriend dus 'groter' dan deze is. Heeft die eenmalige sexvriend nog contact met jou opgenomen?
Ja, we hebben nog steeds contact elke dag, alleen wat minder dan eerst. Na die avond smste hij me gelijk. En daarmee ga ik niet zeggen dat hij mij leuk vind maar we hadden simpelweg al veel contact en dat was niet opeens weg.

Ik ben er denk ik ook niet klaar voor. Voor wat ik dan ook wil. Maar ik zou hem graag nog een keer zien. Denk ik. Godsamme...Ik weet het niet.
quote:wazaaa schreef op 01 mei 2011 @ 23:43:

Ja, we hebben nog steeds contact elke dag, alleen wat minder dan eerst. Na die avond smste hij me gelijk. En daarmee ga ik niet zeggen dat hij mij leuk vind maar we hadden simpelweg al veel contact en dat was niet opeens weg.

Ik ben er denk ik ook niet klaar voor. Voor wat ik dan ook wil. Maar ik zou hem graag nog een keer zien. Denk ik. Godsamme...Ik weet het niet.

Soms moet je dingen ondervinden, hier in de draad is het

ook al aangehaald, je komt uit een lange relatie, bent nog

een beetje verdrietig en hup daar komt het luisterende oor.

Maak maar gewoon een afspraak, doe waar je zin in

hebt (eventueel seks) en over een paar weken denk

je nee......... dit is ook niet wat ik wil.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Hoe lang heeft die jongen geen relatie meer? Omdat je zegt dat jullie goed konden praten over mislukte relaties.

Mischien is hij ook nog niet klaar voor iets nieuws..

Ben je niet bang dat je jezelf te beschikbaar maakt? Mannen happen nogal snel. Pas op dat je je niet laat kwetsen.
Nou, ik denk niet dat hij een nieuwe afspraak wil maken, zeker niet voor alleen seks. Hij wil echt voorkomen dat ik me aan hem hecht. Ik denk niet dat hij een afspraak wl maken...

De jongen in kwestie is al wel over zijn relatie heen.

Misschien maak ik mezelf wel te beschikbaar. Maar ik wil ook niet gekwetst worden door dat hij bijvoorbeeld op een gegeven moment geen contact meer gaat zoeken.

Is nu allemaal wel iets helderder. Maar ik weet nog niet wat ik wil.
Zolang je nog zo in de war bent van dit contact, zou ik in jouw situatie het contact niet aangaan.

De man in kwestie geeft zelfs aan dat hij niet wil dat je je aan hem hecht. Dus waarom nu het conatct aangaan?

het zou anders zijn als je gewoon niet weet wat je wilt, maar er niet over in de war bent... Dan laat je het gewoon los en zie je wel wat je er verder mee wilt.
Only dead fish go with the flow
Probeer niet voor hem in te vullen en probeer jouw eigen keuzes te maken in plaats van alles van hem af te laten hangen. Kop op.
Oke. Ik ga er nog even over na denken.

Het is gewoon dat ik het wel zou willen proberen als hij het ook wil. Maar niet dat ik er echt achteraan ga als ik alleen zeker ben dat ik de enige ben die het wil.
Bedenk nou eens voor jezelf wat je wilt. Je stelt je veel te afhankelijk op. Als hij in de sloot springt, spring jij ook. Daar komt het op neer. Als jij wil weten hoe hij er tegenover staat zul je hem dat toch echt moeten vragen. Ja, dat is eng maar het zal je zo veel meer rust geven.
Ik weet denk ik al hoe hij er tegenover staat denk ik.

Misschien moet het contact maar gewoon afkappen.
quote:wazaaa schreef op 02 mei 2011 @ 12:59:

Ik weet denk ik al hoe hij er tegenover staat denk ik.

Misschien moet het contact maar gewoon afkappen.

Heeft hij datgene, wat je denkt, ook gezegd? Heeft hij toen ook gezegd dat hij niet wil dat je je aan hem hecht of kun je dat opmaken uit zijn gedrag?

Laat hem dan inderdaad gewoon. Je kunt het ook eerst aan hem vragen en hem alsnog laten.
Nou, we hadden het er van te voren al over dat we geen gevoelens wilden krijgen. Hij vroeg erna ook over hoe ik me erover voelde. Ik kon toen eerlijk zeggen dat ik niet verliefd was.

Hij heeft gezegd dat hij nu iets minder antwoord omdat hij niet wil dat ik me aan hem hecht. Bovendien heeft hij een oogje op een ander meisje.

Ik weet gewoon niet waar dit contact heen gaat, wat ik er mee moet.
Oh god.. hij vertelde me net dat hij met een meisje heeft aangerommeld. En dit steekt. Wat moet ik hiermee..
Wazaaa, dan is het toch duidelijk. Hij waarschuwt je om je niet aan hem te hechten (doe dat dan ook niet) en hij wil een ander.

Neem afstand, stop het contact. Ook als hij je weer gaat mailen of smsen, hij wil jou toch niet dus laat maar.
quote:wazaaa schreef op 02 mei 2011 @ 15:12:

Oh god.. hij vertelde me net dat hij met een meisje heeft aangerommeld. En dit steekt. Wat moet ik hiermee..Helemaal niets.
Tja, okay. Hij wil me niet als love interest maar wel als gewoon vriendschappelijk.

Gewoon zoals het voor de seks was.
Bovendien ging het er voor mij niet om wat hij van mij wil. Maar ik wilde weten wat ik van hem wil..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven