Wat te doen op 3e date?

19-01-2019 13:21 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké, deze is misschien een beetje in de strekking van mijn eerdere post, maar vroeg me af of jullie leuke tips hebben voor een 3e date?

We zijn eerder al wat wezen drinken en zijn uit eten geweest. Bios kan, maar ik wil hem ook beter leren kennen, dus dan helpt naar zo'n scherm kijken niet echt. En het is zo koud buiten!! Hebben jullie leuke succesverhalen voor een winteravond?
Naar een Museum, Tentoonstelling
Mensen/Meubels kijken in de Ikea
Dierentuin, Botanische Tuin, Aquarium, Reptielenhuis etc
Snuffelmarkt, ComicCon, Beurs
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
jaw schreef:
23-01-2019 13:38
Mensen/Meubels kijken in de Ikea
:'( shoot me now
Murrmurr schreef:
23-01-2019 15:21
:'( shoot me now
:rofl:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Naar de IKEA 'voor de leuk' is toch net een beetje als vrijwillig naar de vijfde circel van de hel gaan
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
boebezoebe schreef:
23-01-2019 16:32
Naar de IKEA 'voor de leuk' is toch net een beetje als vrijwillig naar de vijfde circel van de hel gaan
Leedvermaak is ook vermaak
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
TO, is inmiddels de 3e date geweest? Hoe was het?
Murrmurr schreef:
20-01-2019 12:52
Ah, zo leer je elkaar pas echt kennen :proud:
Ja! Spannend. En dan de achterste rij nemen en tijdens de film popcorn laten vallen op zijn broek, je bukken en hem goed pijpen. Of gewoon naar de film zien en elkaar beter leren kennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven