Wat te doen?
dinsdag 21 maart 2017 om 14:17
hoe heeft ze "er is inderdaad wat" tegen je gezegd? Met een toon, of via app? Want dat laatste is erg tricky he.. kan gewoon iets serieus zijn en jij bedenkt iets heel anders, dat het aan jou kan liggen.
Ik zou zeggen afwachten en loslaten. Als je dat biet kan haar bellen en laten weten dat je een naar gevoel hebt en wil weten of het aan jou ligt.
Ik zou zeggen afwachten en loslaten. Als je dat biet kan haar bellen en laten weten dat je een naar gevoel hebt en wil weten of het aan jou ligt.
dinsdag 21 maart 2017 om 14:24
dinsdag 21 maart 2017 om 14:33
Ik denk dat je het niet op jezelf moet betrekken.
Ten eerste denken we allemaal dat er eerder iets met haar gezondheid is.
Ten tweede, zelfs al zou ze vinden dat je iets verkeerd hebt gedaan: dan is dat iets wat ZIJ vindt, haar probleem, niet iets waar je je wat van aan hoeft te trekken als je geen idee hebt waar het over gaat.
Ten eerste denken we allemaal dat er eerder iets met haar gezondheid is.
Ten tweede, zelfs al zou ze vinden dat je iets verkeerd hebt gedaan: dan is dat iets wat ZIJ vindt, haar probleem, niet iets waar je je wat van aan hoeft te trekken als je geen idee hebt waar het over gaat.
dinsdag 21 maart 2017 om 14:47
quote:noa211 schreef op 21 maart 2017 @ 14:44:
ik vind dit maar niks, wil ik graag weten hoe of wat.
Mijn vriend gaat haar vanavond bellen die wil ook weten wat er is
Lekker respectvol.
Van mij konden jullie dan meteen de boom in. Ze zegt toch dat ze langkomt en het persoonlijk wil bespreken. Nogal dwingend en manipulatief om dan toch door te gaan zanikken zodat jullie je beter voelen.
ik vind dit maar niks, wil ik graag weten hoe of wat.
Mijn vriend gaat haar vanavond bellen die wil ook weten wat er is
Lekker respectvol.
Van mij konden jullie dan meteen de boom in. Ze zegt toch dat ze langkomt en het persoonlijk wil bespreken. Nogal dwingend en manipulatief om dan toch door te gaan zanikken zodat jullie je beter voelen.
dinsdag 21 maart 2017 om 14:58
ben ik ook wel benieuwd naar. Jij vroeg haar hoe haar medische afspraak was gegaan. Je hoort eerst niks. Je vraagt er later naar/wat er aan de hand is en ze zegt: er is inderdaad iets.
Wat voor soort medische afspraak had ze? Kan het zijn dat daar een slechte uitslag uit gekomen is? Maakte ze zich zorgen om iets? Of ging het alleen maar om een griepje of keelontsteking ofzo?
Ik zou anders wel gelijk aan een medisch slechte uitslag denken en dat ze daarom eerst niets liet weten. Zou het ook wel lastig vinden als ze dan pas eind van de week duidelijkheid geeft, ik zou me dan toch zorgen maken, zeker als broer zijnde. Maar goed, begrijp dat hij gaat bellen vanavond.
Wat voor soort medische afspraak had ze? Kan het zijn dat daar een slechte uitslag uit gekomen is? Maakte ze zich zorgen om iets? Of ging het alleen maar om een griepje of keelontsteking ofzo?
Ik zou anders wel gelijk aan een medisch slechte uitslag denken en dat ze daarom eerst niets liet weten. Zou het ook wel lastig vinden als ze dan pas eind van de week duidelijkheid geeft, ik zou me dan toch zorgen maken, zeker als broer zijnde. Maar goed, begrijp dat hij gaat bellen vanavond.
dinsdag 21 maart 2017 om 15:46