Wat te doen?
maandag 25 juni 2018 om 19:06
Hoi!
Ik zit een beetje met het volgende:
Vorig jaar 4-5 weken geappt met een leuk iemand, maar uiteindelijk zonder resultaat..
Ik ben nu alweer 6-7 weken met diegene aan het appen, nu twee keer gevraagd of we konden afspreken.. maar hij zat in de afsluitende fase van het schooljaar, dus had weinig tijd. Maar hij appt wel gewoon uit zichzelf.. ook als het een tijdje stil is, begint hij zelf weer een gesprek.
Ik merk dat ik het een beetje zat begin te worden om constant te appen zonder dat er iets concreet wordt...dus ik word langzaamaan steeds minder spraakzaam.. hoe zouden jullie dit aanpakken?
Ik heb hem woensdag gevraagd of hij kwam eten,, en om hem nu wéér te vragen...ik weet het niet. Ik wil ook niet te eager overkomen ofzo..
Ik zit een beetje met het volgende:
Vorig jaar 4-5 weken geappt met een leuk iemand, maar uiteindelijk zonder resultaat..
Ik ben nu alweer 6-7 weken met diegene aan het appen, nu twee keer gevraagd of we konden afspreken.. maar hij zat in de afsluitende fase van het schooljaar, dus had weinig tijd. Maar hij appt wel gewoon uit zichzelf.. ook als het een tijdje stil is, begint hij zelf weer een gesprek.
Ik merk dat ik het een beetje zat begin te worden om constant te appen zonder dat er iets concreet wordt...dus ik word langzaamaan steeds minder spraakzaam.. hoe zouden jullie dit aanpakken?
Ik heb hem woensdag gevraagd of hij kwam eten,, en om hem nu wéér te vragen...ik weet het niet. Ik wil ook niet te eager overkomen ofzo..
maandag 25 juni 2018 om 19:48
zondag 1 juli 2018 om 02:36
Meschien kunnen julie me helpen bij dit groepje Ik heb 3 weken terug iemand leren kennen via datingsite en in begin ging het heel goed zelfde interessen en hij gaf me zijn nr dat we via Whatsapp verder gingen in 2 de week was zijn gsm kapot dus kon niet veel sturen ma nu in derde week heeft hij niks laten horen meer op mijn bericht heeft wel gezegd dat hij drukke week had ma er zijn wel eens 2 daag tussen geweest ma nog geen week ik denk dat hij meschien afhaakt omdat ik hem nog niet heb uit gevraagt ma ik weet niet hoe dit werkt dus ik vraag julie beter wachten met sturen tot hij stuurt of toch sturen en moet ik wachten tot hij mij vraagt een afspraakje of toch ik doen want ik weet dat hij door zijn ex gekwetst is geweest en dat die gelogen had dus was kan ik beter doen iemand tips alvast bedankt
zondag 1 juli 2018 om 11:50
Zijn gsm kapot? Drukke week? Dat klinkt als een smoes om je niet te hoeven zeggen dat ie het afkapt.
Tip: ga niet weken met iemand appen, voor je het weet heb je een chatvriend en geen echte vriend. En het 'werkt' niet op een bepaalde manier, er is geen regel over wie wie uit moet vragen. Als de gesprekken na een week of zo bevallen, gooi dan eens een balletje op of hij wat met je wil gaan drinken.
En iemand die in de eerste gesprekken al negatief is over zijn ex vind ik gelijk al minder geschikt.
Tip: ga niet weken met iemand appen, voor je het weet heb je een chatvriend en geen echte vriend. En het 'werkt' niet op een bepaalde manier, er is geen regel over wie wie uit moet vragen. Als de gesprekken na een week of zo bevallen, gooi dan eens een balletje op of hij wat met je wil gaan drinken.
En iemand die in de eerste gesprekken al negatief is over zijn ex vind ik gelijk al minder geschikt.