Wat te doen?

24-03-2010 17:29 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hela,

Ik heb een tijdje een leuke fling gehad met een kerel.

Erg gezellig, en we vinden elkaar erg leuk.

Nou hebben we laatst een gesprek gehad over onze "relatie"

Ik wil geen vaste relatie. Op het moment kan ik me dat niet permiteren. Heel erg druk met mijn studie, en weinig tijd. Maar de tijd die ik heb wil ik graag met hem spenderen..

Hij denkt er hetzelfde over, dus dat zit wel goed.

Na een tijdje begon het een beetje vreemd te lopen. Hij vond dat we naar een relatie toewerkte (liet hij per sms weten -_-)

Hij wil geen dingen doen waar hij later op terug kan komen.

Ben ik het mee eens, heb het hem ook verteld. Vind het erg leuk met hem, en hij met mij...

Nou is het alleen een beetje raar geworden daarna.. We zien elkaar best vaak, ivm onze samenhangende vriendengroep. Maar er gebeurt niks meer tussen ons.

Mensen beginnen aan mij te vragen what the deal is.. omdat hij niet meer zo vrolijk is. Dit kan misschien te maken hebben met het fijt dat ik ook geen idee heb hoe ik moet reageren tegen hem.

Het was zo leuk! En nu weet ik niet meer zo goed wat het is..

Zou hem graag uitnodigen vanavond, om leuk film te kijken ofzo.. maar ik weet niet zo goed hoe ik dat moet aanpakken.

We zijn beide een beetje onzeker daarin, en erg afwachtend. Maar ik weet dat als ik niks doe.. hij ook niks doet..

What to do?

x
Denk je nu zelf dat het raar gelopen is omdat het verwarrend was voor beiden (voelde toch meer relatie-achtig aan) of omdat hij misschien wel meer wilt dan gewoon maar vriendschap? Dat zou ook nog kunnen...
Hola, gewoon vragen! En ik wil even zeggen dat ik jouw nick grappig vind.
quote:mellie001 schreef op 24 maart 2010 @ 17:33:

Denk je nu zelf dat het raar gelopen is omdat het verwarrend was voor beiden (voelde toch meer relatie-achtig aan) of omdat hij misschien wel meer wilt dan gewoon maar vriendschap? Dat zou ook nog kunnen...Nee.. duidelijk omdat de situatie erg verwarrend was.. En we zijn beide een beetje verlegen.. dus de eerste keer dat we elkaar zagen liep wat stroef.. Hij zocht wel duidelijk toenadering.. maar ik wist niet zo goed hoe ik moest reageren.. Ook al sta ik helemaal achter zijn standpunten, voelde ik me wel een beetje "afgewezen" door dat smsje. Is een groot worrd.. maar weet even niet hoe ik het anders kan brengen
quote:Notebook schreef op 24 maart 2010 @ 17:33:

Hola, gewoon vragen! En ik wil even zeggen dat ik jouw nick grappig vind. Gewoon vragen.. klinkt erg makkelijk ;)
Maar, als ik ff doordenk, zou het niet kunnen dat hij bang heeft dat hij toch verliefd op je gaat worden aangezien jij dus duidelijk gezegd hebt dat je nu geen relatie wilt? Dus zelfbescherming van zijn kant uit? Daarom dus minder en raar contact én dat ene smsje?
DiscoDing, ik weet dat 't makkelijk klinkt maar je moet het niet moeilijk voor je zelf maken door alles door en door te overdenken. Jullie zijn allebei verlegen, mss wil hij heel graag maar durft hij de stap niet te zetten. Only 1 way to find out. Het ergste dat kan gebeuren is dat hij 'nee' zegt. Daar ga je niet dood aan. Haal diep adem, denk 'ik ben stoer' en bel hem. Succes!
quote:mellie001 schreef op 24 maart 2010 @ 17:45:

Maar, als ik ff doordenk, zou het niet kunnen dat hij bang heeft dat hij toch verliefd op je gaat worden aangezien jij dus duidelijk gezegd hebt dat je nu geen relatie wilt? Dus zelfbescherming van zijn kant uit? Daarom dus minder en raar contact én dat ene smsje?Hmm.. heb er nooit zo over nagedacht eigenlijk.. Er is duidelijk nog iets aan de gang tussen ons.. maar ik maar situaties zo snel ongemakkelijk dat ik nooit zo goed weet hoe te reageren..
quote:Notebook schreef op 24 maart 2010 @ 17:48:

DiscoDing, ik weet dat 't makkelijk klinkt maar je moet het niet moeilijk voor je zelf maken door alles door en door te overdenken. Jullie zijn allebei verlegen, mss wil hij heel graag maar durft hij de stap niet te zetten. Only 1 way to find out. Het ergste dat kan gebeuren is dat hij 'nee' zegt. Daar ga je niet dood aan. Haal diep adem, denk 'ik ben stoer' en bel hem. Succes!Oke.. oke.. ik ga het doen
Ha! Wees trots op jezelf!
Heb je het al gedaan?
quote:toffifee schreef op 24 maart 2010 @ 18:22:

Heb je het al gedaan?

Hij neemt niet op -_-

misschien even smsen...
Yep, je bent nu toch over de drempel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven