wat verwarrend allemaal

21-08-2009 16:21 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde graag jullie mening horen over het volgende, ik ben na 25 jaar een oude vriend tegen gekomen op internet.Hij is degene die toen het contact verbrak omdat nu blijkt hij vreselijk verliefd op mij was en niet wist hoe ik zou reageren. We hebben nu een paar dagen zeer intensief contact gehad via zo een chatgebeuren en we zijn er achter dat dit hernieuwde contact meer indruk heeft gehmaakt dan we ons hadden kunnen voorstellen. Hij vertelde dat het thuis niet helemaal lekker ging en ik wilde hem eigenlijk een berichtje sturen om te vertellen dat het misschien beter was om het contact op een laag pitje te zetten omdat ik niet de oorzaak wil zijn van nog meer problemen tussen hun.

Ik heb nu al een week niets meer van hem gehoord, heb hem nog een bericht gestuurd om te vragen waarom niet en dat ik het fijn zou vinden als er iets is dat hij even emailed zodat we het erover kunnen hebben. Het andere berichtje heb ik dus nog niet kunnen versturen. Ik vind dit allemaal heel verwarrrend ik ben bang als hij te lang wacht met contact opnemen dat hij niet meer durft maar om nou weer een berichtje te sturen om te zeggen dat hij altijd contact kan opnemen vind ik ook opdringerig staan, ik wil ook niet tussen hem en zijn vrouw komen maar wil ook wel weten waar ik aan toe ben. Ik denk namelijk dat hij zijn gevoelens op een rijtje aan het zetten is en dat ik daarom oppeens niets meer hoor, anders zou ik het ook niet weten.
styleloos ???

Maar verder...nou zeg wat een toestand!

Ik vind zeker ook dat een lief van 25 jaar geleden (die je waarschijnlijk ook gewoon 25 jaar niet gesproken hebt) wel even een uitgebreid verhaal aan je had mogen doen waarom hij terug is bij zijn vrouw.

Want ga daar maar van uit, dat jij de uitlaadklep was die op dat moment voorhanden was.

en dan idd ook al een paar dagen mailcontact.

hemel how rude!!!

Ik zou hem

A) Negeren

B) Stalken

C) een deurpost zoeken!

Heel veel succes lieve verwarrend,tis ook allemaal zo lastig hè die grote mensen wereld
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik blijf het toch maar gek vinden dat mensen een topic openen en dan niet de waarheid willen horen. geen kritiek willen krijgen.

Los daarvan, waarom is iemand verplicht jou iets te laten weten hierover? Het zou misschien netjes zijn, maar een verplichting? Met zulke hoge verwachtingen van mensen kun je niet anders dan teleurgesteld worden Ergverwarrend.
guttegut... heb je enig idee hoeveel mannen en vrouwen op hyves/schoolbank/facebook rondstruinen op zoek naar hun verleden.

de relatie loopt allemaal niet zo lekker meer, het vrouwtje/mannetje wil niet zo vaak sex meer en alles begint sowieso bij hem/haar te hangen, de kinderen zitten in een "fase", het werk verveelt, kortom :sleur....

en dan gaan ze rondneuzen naar dat schattige meisje/stoerste jongetje van de klas, want toen was alles wel leuk en nieuw en spannend en als je verliefd was schreef je dat in je agenda of op de deur van de w.c., jeetje wat een geweldige tijd was dat!

en daar kom jij in beeld!

nah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven