wat vinden jullie hier nu van?!
woensdag 17 november 2010 om 21:00
woensdag 17 november 2010 om 21:03
Ik snap dat je hem hebt gegoogled, maar is het echt zo vreemd dat er niets over dat ongeluk te vinden is? De beste man is zich van geen kwaad bewust en wordt nu al uitgemaakt voor leugenaar omdat er een artikeltje niet te vinden is..
Ga gewoon daten en vraag jezelf na de date af of je nog steeds dat onderbuikgevoel hebt..
Ga gewoon daten en vraag jezelf na de date af of je nog steeds dat onderbuikgevoel hebt..
woensdag 17 november 2010 om 21:03
Ik vind het erg argwanend. Wat bedoel je met "ik ben nogal van de analyse"? Dit heeft niets met analyseren te maken, dit is zijn verhaal natrekken. Je klinkt me meer als nogal wantrouwig. Als je moeite hebt vol vertrouwen te gaan daten, kun je misschien beter nog even wachten? Of vertrouw je niet op je eigen mensenkennis?
Ga in therapie!
woensdag 17 november 2010 om 21:04
woensdag 17 november 2010 om 21:05
woensdag 17 november 2010 om 21:05
Ik zou precies hetzelfde denken. En ook precies hetzelfde gedaan hebben; opzoeken via Google.
Als ik niets zou kunnen vinden zou ik ook argwanend zijn!
Het lijkt mij dat dit soort berichten zeker terug te vinden zijn op het Internet. Vijf jaar geleden is toch ook niet zo lang geleden?
Heeft hij dit tijdens jullie eerste ontmoeting verteld?
Als ik niets zou kunnen vinden zou ik ook argwanend zijn!
Het lijkt mij dat dit soort berichten zeker terug te vinden zijn op het Internet. Vijf jaar geleden is toch ook niet zo lang geleden?
Heeft hij dit tijdens jullie eerste ontmoeting verteld?
woensdag 17 november 2010 om 21:17
Vijf jaar geleden is 2005.
Maar ik zou het ook opzoeken en ik zou ook argwanend zijn als ik niets kon vinden. Ik vind het een opvallend verhaal; zeker als de man in kwestie al wat kleine leugentjes had verteld, dan zou dit voor mij een potentiele druppel zijn. In ieder geval een grote rode waarschuwingsvlag.
Maar ik zou het ook opzoeken en ik zou ook argwanend zijn als ik niets kon vinden. Ik vind het een opvallend verhaal; zeker als de man in kwestie al wat kleine leugentjes had verteld, dan zou dit voor mij een potentiele druppel zijn. In ieder geval een grote rode waarschuwingsvlag.