wat vinden jullie hier nu van?!

17-11-2010 20:55 258 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Wat had je dan verwacht te vinden via google? Over het algemeen staan in bv. krantenartikelen geen namen vermeld.
The time is now
Ik vind je te argwanend... Er komen jaarlijks zoveel mensen om tijdens ongelukken, zo raar vind ik dat niet dat je er niks over terugvindt.
...
Vertrouw je intuïtie,ik denk dat je aanvoelt dat dat gevoelige er misschien een beetje te dik bovenop ligt?

Mannen die zichzelf zo profileren.....mwah, zou bij mij ook vraagrekens oproepen.... dus "oogjes en oortjes" open houden maandag, zou ik zeggen!
Nou dat weet ik niet. Ik weet bv niet hoe ver je terug kan zoeken in krantenartikelen.

Misschien kun je het op de site van het regionale dagblad in zijn buurt vinden.
The time is now
Als je het echt niet vertrouwt zou ik hem er gewoon naar vragen (voor maandag).
The time is now
Ik vind dat toch egt niet kunnen! Nu ja, hoop dat het duidelijk was...
Ik snap dat je hem hebt gegoogled, maar is het echt zo vreemd dat er niets over dat ongeluk te vinden is? De beste man is zich van geen kwaad bewust en wordt nu al uitgemaakt voor leugenaar omdat er een artikeltje niet te vinden is..

Ga gewoon daten en vraag jezelf na de date af of je nog steeds dat onderbuikgevoel hebt..
Ik vind het erg argwanend. Wat bedoel je met "ik ben nogal van de analyse"? Dit heeft niets met analyseren te maken, dit is zijn verhaal natrekken. Je klinkt me meer als nogal wantrouwig. Als je moeite hebt vol vertrouwen te gaan daten, kun je misschien beter nog even wachten? Of vertrouw je niet op je eigen mensenkennis?
Ga in therapie!
HIer in de regio krant staat als er een ongeluk is, meestal man van 30 jr of vrouw van in de 50 met de plaatsnaam waar het slachtoffer vandaan kwam. Maar er staan nooit namen bij.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Ja je had er op door moeten vragen...
...
Ben ook niet te vinden op Google, heel bewust onvindbaar omdat ik niet gevonden wil worden door bepaalde iemanden uit het verleden. Dus daar kan een goede geldende reden voor zijn. Maareh, ik zou er gewoon naar vragen maandag tijden date.. en zorg dat mensen weten waar je bent die avond
Ik zou precies hetzelfde denken. En ook precies hetzelfde gedaan hebben; opzoeken via Google.

Als ik niets zou kunnen vinden zou ik ook argwanend zijn!

Het lijkt mij dat dit soort berichten zeker terug te vinden zijn op het Internet. Vijf jaar geleden is toch ook niet zo lang geleden?

Heeft hij dit tijdens jullie eerste ontmoeting verteld?
Better safe than sorry. Ik vind er niets mis mee om iemand te googelen. Wel denk ik dat internetdating misschien minder geschikt is voor TO.
Kerstavond of 25 of 26 december? 2005? Als je details geeft zoek ik wel mee.
...
Sorry hoor, maar waar gaat dit over?? Je hebt de goede man nog niet eens ontmoet of je wantrouwt hem nu al. Geef de man op z'n minst een kans. Als het alsnog niks is, kun je het altijd nog afkappen.
...
Ik hoop dat je date niet net zo wantrouwend is, want dan heeft hij dit topic zo gegoogeld
The time is now
Weet je zeker dat het ongeluk in Nederland is gebeurd? Misschien was het wel ergens anders
Vijf jaar geleden is 2005.

Maar ik zou het ook opzoeken en ik zou ook argwanend zijn als ik niets kon vinden. Ik vind het een opvallend verhaal; zeker als de man in kwestie al wat kleine leugentjes had verteld, dan zou dit voor mij een potentiele druppel zijn. In ieder geval een grote rode waarschuwingsvlag.
...
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven