wat vinden jullie

01-08-2008 11:38 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
nogmaals bedankt voor jullie reacties
Hoi Jessie

Ik denk dat het sowieso goed is om het eens goed van je af te schrijven...daarmee analyseer ook jezelf wat beter. Stop dus ook met hem te analyseren, waarom hij dit en dat heeft gedaan en gezegd. Schiet je niets mee op.....

Ik neig er na om te zeggen dat hij blijkbaar iemand is die graag "in control" is; jou ff sms-en en dan wachten op jou reactie. Zodra jij weer reageert is het voor hem okay terwijl jij weer met een berg valse hoop zit. Ik herken het, vandaar.

Klinkt cliche, maar ook voor jou gaat de zon weer schijnen... probeer maar te bedenken dat het beter is (is moeilijk, dat weet ik).

Suc6 en sterkte,

B
Hoi!

Lijkt mij de bekende 'He's just not that into you'. Hoe vervelend voor jou dat ook is, ik denk dat je je moet afvragen of je met zo iemand je leven wilt delen (of het nu een relatie heet of niet). Jij wordt hier helemaal onrustig van, en dat is toch niet het gevoel wat je hebben, lijkt me.

Ik zit/zat trouwens in bijna precies hetzelfde schuitje, ik heb pas geleden ook iemand ontmoet die ik helemaal geweldig vond en die helemaal voor me ging, maar sinds een week of 2 haalt hij bij mij dezelfde stunts uit. Ik vond het ook heel moeilijk, en bleef maar denken aan de leuke en geweldige dingen in hem, maar nadat hij me afgelopen week twee keer ge-sms't had dat ie zou komen en uiteindelijk toch weer dat ie niet kwam, viel bij mij het kwartje. Dus nu ben ik er klaar mee. Moving on!

Enne, time heals all wounds!

Heel veel sterkte!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Je blijft maar zeggen: ik begrijp er niets van. Moet je dit dan begrijpen? Die man is naar mijn idee niet te begrijpen. Valt me op hoe vrouwen het dan bij zichzelf leggen, zij moeten iets begrijpen van onbegrijpelijk gedrag. Hij snapt zichzelf waarschijnlijk niet eens. Het lijkt ook wel op een typisch geval van bindingsangst.

Hou op met oorzaken zoeken, analiseren, dingen bij herhaling voor je zien en afvragen wat je verkeerd gedaan hebt. Je blijft in kringetjes draaien daarmee. Je bent te lang bij iemand gebleven die niets met jou wilde, maar af en toe zich bevestigd wilde zien door jou.

Is het niet veel leuker iemand te hebben die gewoon duidelijk is en stabiel in gedrag naar jou toe? Kan al gauw beter, lijkt me.
quote:Superpappa71 schreef op 01 augustus 2008 @ 11:46:

Hoi Jessie

Ik denk dat het sowieso goed is om het eens goed van je af te schrijven...daarmee analyseer ook jezelf wat beter. Stop dus ook met hem te analyseren, waarom hij dit en dat heeft gedaan en gezegd. Schiet je niets mee op.....

Ik neig er na om te zeggen dat hij blijkbaar iemand is die graag "in control" is; jou ff sms-en en dan wachten op jou reactie. Zodra jij weer reageert is het voor hem okay terwijl jij weer met een berg valse hoop zit. Ik herken het, vandaar.

Klinkt cliche, maar ook voor jou gaat de zon weer schijnen... probeer maar te bedenken dat het beter is (is moeilijk, dat weet ik).

Suc6 en sterkte,

BHoe kan ik jullie persoonlijk terug mailen?quote:Superpappa71 schreef op 01 augustus 2008 @ 11:46:

Hoi Jessie

Suc6 en sterkte,

B
superpappa71@hotmail.com
thx voor jullie reacties,

Miss thang hoe is het je gelukt om nu zo te gaan denken move on na deze domper?
Jessie,

Ik vind gewoon dat ik meer waard ben dan iemand die zo laks met mij omgaat. Ik verdien toch op zijn minst iemand die zijn afspraken nakomt!!!! En voor mij geldt dus ook: He's just not that into me.

Ik weet zeker dat hij dus niet de man voor mij was, en dat die nog wel in het verschiet ligt. (Of niet, maar ik moet je zeggen dat ik in mijn eentje ook heel gelukkig ben!)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
"Wat heb ik verkeerd gedaan?Hij spreekt zich zelf iedere keer zo tegen, hij zegt het een maar handelt totaal anders."

Waarom ga je ervan uit dat jij iets verkeerd hebt gedaan? Hij is degene die jou gebruikt naar hoe het hem uitkomt. Het enige wat jou "te verwijten" valt is dat je jezelf in de steek aan het laten bent. Ik geloof er persoonlijk niet in dat iemand in staat is om een ander aan het lijntje te houden. Die ander, in dit geval jij, laat het toe.. Je komt opdraven zodra het hem schikt, en als hij er genoeg van heeft, stuurt hij je weg. Is dat de manier waarop iemand van jou hoort te houden? Is dat goed genoeg voor jou? Zo niet, definieer dan hoe het er wel uit hoort te zien, leg zijn gedrag ernaast en trek je conclusies. Het is niet leuk, maar geloof me: jouw wereld vergaat echt niet als hij eruit verdwijnt. Ook al kan dat in eerste instantie wel zo voelen..

Zodra het tot je doordringt dat jíj degene bent die zichzelf aan het lijntje houdt, zal je ook in staat blijken zelf die lijn door te knippen. Jij hebt de macht uiteindelijk. Stop met die macht uit handen te geven!

Veel succes!
.......
Jessie44, het is duidelijk dat deze man geen serieuze relatie met jou wil. Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, maar volgens mij is deze man erg duidelijk naar jou toe. Neem dus afstand en verwerk je verdriet, anders geef je hem steeds weer de gelegenheid om jou te kwetsen. Dat is een proces waar je zelf aan meewerkt.
Lieve Jessie, het gaat er niet om of HIJ vindt dat hij je gebruikt of niet.. Hoe ervaar JIJ het? Je wordt als een ballon van links naar rechts geslingerd.. Hij kan misschien wel vinden dat hij duidelijk is geweest, maar het heeft er alle schijn van dat jij er anders over denkt of dacht (of op andere dingen hoopt). Als ik lees hoe hij zich ten opzichte van jou gedraagt, gebruikt hij je in mijn ogen wel degelijk.. Het spijt me, het is zeker niet mijn bedoeling om je hiermee te kwetsen, maar je geeft zelf al aan dat wat hij zegt niet strookt met wat hij doet.

Hoe hij het in zijn hoofd lijkt te hebben (gewoon lol, lekker afspreken en geen verwachtingen) kan alleen als de betrokken partijen het daarover eens zijn. Dus niet als er sprake is van verliefdheid of iets wat daar maar op lijkt.. Als jij meer van hem verwacht, ben je, vrees ik, bij hem op het verkeerde adres.

Nogmaals mijn vraag: hoe hoort iemand van jou te houden? Je doet jezelf echt te kort als je meegaat in zijn idee over hoe de dingen zijn.. Jij hebt hier ook zeggenschap in!

Sterkte, ik realiseer me echt wel dat dit niet makkelijk is..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven