wat vinden jullie??

28-07-2010 12:04 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
dus
anoniem_109703 wijzigde dit bericht op 28-07-2010 13:15
Reden: ..............
% gewijzigd
Gevalltje jammer maar helaas. Leuke avond/nacht gehad, als hij meer wil, laat hij wel van zich horen toch?
Is dit dezelfde als die gast uit je topic van een paar dagen geleden die 3 jaar jonger was dan hij in eerste instantie zei? Eerlijk gezegd hoop ik van wel, anders moet je eens ernstig gaan kijken naar je keuzes in mannen...
Zet hem uit je hoofd, hier komt uiteindelijk toch niks duurzaams uit voort.
Ja, vraag me ook af of het dezelfde jongen is als die uit het vorige onderwerp (leeftijd).
Tjah als iemand sowieso veel bezig is met zichzelf kun je je al beginnen af te vragen of iemand wel oprecht in je geinteresseerd is. Als ik iemand leuk vind wil ik juist veel dingen over de ander weten! Als ik iemand leuk zou vinden voor een nacht seks zou ik daar dus minder aandacht aan besteden (ook al ben ik niet van de ONS).

Was de seks goed?

- Ja: mooi

- Nee: dubbeljammer
quote:evalientje2 schreef op 28 juli 2010 @ 12:07:

Is dit dezelfde als die gast uit je topic van een paar dagen geleden die 3 jaar jonger was dan hij in eerste instantie zei? Eerlijk gezegd hoop ik van wel, anders moet je eens ernstig gaan kijken naar je keuzes in mannen...Vroeg het me ook al af.
Jullie ontgaat ook niets!
volgende keer niet zo snel sms'sen, geduld hebben is een schone zaak......
Wat ik vind is dat je volgens mij (je had ook een ander topic) zelf niet zo lekker in je vel zit mbt relaties en daten.

Herkenbaar en veel vrouwen hebben er last van, maar onthoud het volgende:

1) Het gaat er in eerste instantie niet om wat HIJ vindt, doet en denkt. Het gaat er om wat jij vindt!

2) Pas als jij iemand echt wel leuk vindt (en dus wel boyfriendmateriaal vindt) wordt het relevant wat hij voelt. Op dat moment zou het nml leuk zijn als het wederzijds is. Eerder boeit dat niet.

Als je iemand zelf niet eens zo leuk vindt/ of daar eigenlijk niet eens over nadenkt, maar toch ontzettend graag wil dat hij jou achternaloopt, dan ben je dus op zoek naar bevestiging. Blijkbaar ben je dan ergens onzeker en kun je jezelf niet voldoende bevestiging geven en wil je dat (seksueel) van die man.

We willen natuurlijk allemaal dat wij zelf onweerstaanbare en super aantrekkelijke seksgodinnen zijn en dat elke man na een nacht met ons aan onze voeten valt en smeekt om meer, waarbij wij dan minzaam kunnen besluiten of we dat doen of niet.

Maar dat is niet de echte wereld. In de echte wereld kan een man je leuk en lekker vinden, zonder dat hij een relatie met je wil en zelfs zonder dat hij perse nog een keer seks wil. Dat zegt niets over jou, het betekent niet dat je niet leuk zou zijn of onaantrekkelijk.

Dus laat deze man gaan en let de volgende keer bij een date veel meer op of JIJ hem eigenlijk wel leuk vindt.
Ja dit is inderdaad dezelfde topic. Had ook al een déjà vu....
Ik vind dat Hiltje het goed heeft gezegd!
quote:Vl43inder schreef op 28 juli 2010 @ 12:17:

Ik vind dat Hiltje het goed heeft gezegd!Thanks, en nu moet ik het zelf nog in de praktijk brengen. Heb zo een date
Veel plezier!
Laat maar
Hoeveel topics en posts ga je nog plaatsen over die gast?

Let it go. Tenzij je een leuke zomer-fuck-buddy wilt. Je geeft zelf al aan dat het geen boyfriend material is, dus doe daar je voordeel mee zou ik zeggen.
Hiltje heeft het hartstikke mooi verwoord, maar het is een beetje jammer van de energie die dat gekost heeft. TO heeft haar eerdere identieke OP ook al verwijderd, ik verwacht eigenlijk dat deze er binnen een uur ook af is...
quote:evalientje2 schreef op 28 juli 2010 @ 12:23:

Hiltje heeft het hartstikke mooi verwoord, maar het is een beetje jammer van de energie die dat gekost heeft. TO heeft haar eerdere identieke OP ook al verwijderd, ik verwacht eigenlijk dat deze er binnen een uur ook af is...Och dat geeft niets, ik had het ook een beetje tegen mezelf! Ik herken het principe (al heb ik wel wat meer nuchterheid, open ik er geen topics over en verwijder ik zeker geen postings), maar hell ik wilde in het verleden mannen terug die echt waardeloos waren. Alleen maar voor de bevestiging ofzo....
quote:hiltje schreef op 28 juli 2010 @ 12:26:

[...]

Och dat geeft niets, ik had het ook een beetje tegen mezelf! Ik herken het principe (al heb ik wel wat meer nuchterheid, open ik er geen topics over en verwijder ik zeker geen postings), maar hell ik wilde in het verleden mannen terug die echt waardeloos waren. Alleen maar voor de bevestiging ofzo....

In dat geval: good for you! Altijd goed om jezelf nog eens te wijzen op je valkuilen in de hoop dat je er niet nog een keer intrapt.

En ik denk ook dat iedereen dit wel zo'n beetje herkent hoor. Maar ja, daar was al een topic van TO aan gewijd en het irriteert me mateloos dat iemand een OP verwijdert en dan dezelfde vraag nog een keer stelt...

Dus bij deze is mijn antwoord aan TO: bel hem! sms hem! ga bij zijn voordeur staan wachten! dit is de man van je dromen, laat hem niet gaan!

Wat ik vind???

Leuk voor de neuk....klaar...next!

Niets mis mee, gewoon niet te lang in blijven hangen en gaan hemelfietsen over hoe jij hem wel even zal laten zien hoe leuk jij bent, hoe leuk het is om een relatie te hebben en hem om te turnen naar een gezellige relatie man....

Wat ik ook nog denk....

Als je er zo mee bezig bent dat je er meerdere topucs over moet openen, dan is het misschien heel wijs om de volgende keer je niet zo snel in je slipje te laten kijken.

Doe gewoon eerst eens een paar keer daten

Kijk naar zijn sms/bel/afspraak gedrag en ga dan dat stapje verder

Maar hè, dat denk ìk hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 28 juli 2010 @ 12:54:

Wat ik vind???

Niets mis mee, gewoon niet te lang in blijven hangen en gaan hemelfietsen over hoe jij hem wel even zal laten zien hoe leuk jij bent, hoe leuk het is om een relatie te hebben en hem om te turnen naar een gezellige relatie man....

Wat ik ook nog denk....

Als je er zo mee bezig bent dat je er meerdere topucs over moet openen, dan is het misschien heel wijs om de volgende keer je niet zo snel in je slipje te laten kijken.

Maar hè, dat denk ìk hoor
quote:Summerdance schreef op 28 juli 2010 @ 12:54:

Wat ik vind???

Wat ik ook nog denk....

Maar hè, dat denk ìk hoor Mijn idee.
Cum non tum age
Moeilijk he Suuzz, kritiek?
quote:evalientje2 schreef op 28 juli 2010 @ 12:23:

Hiltje heeft het hartstikke mooi verwoord, maar het is een beetje jammer van de energie die dat gekost heeft. TO heeft haar eerdere identieke OP ook al verwijderd, ik verwacht eigenlijk dat deze er binnen een uur ook af is...

Ik quote mezelf maar even omdat ik zoooo trots ben dat ik gelijk heb gekregen: om 13.15 heeft TO d'r OP verwijderd! Binnen een uur na mijn voorspelling!

Ik ga een andere baan zoeken geloof ik, iets op de kermis met een glazen bol...
Suuzzz???

*Aha...ik weet het al, die is een kuisheidsgordel aan het kopen...slim van d'r*

(en waarom vind ik kuisheidsgordel ineens een heel moeilijk woord om te schrijven??? krijg 3x een kringeltje onder het woord)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven