Wat was ik blind.
woensdag 9 augustus 2017 om 13:38
Geen advies, gewoon even een afschrijf moment, heel kort.
Moeilijkste beslissing ooit, het uitmaken met iemand waar je nog zielsveel van houd, maar waar je niet gelukkig mee bent.
21 jaar verschilde we, en wat ben ik blind geweest niet te merken hoe de generatiekloof uiteindelijk toch zijn tol gaf.
Het is beter zo, maar ik voel me verscheurd.
Hoe ga je dan weer verder? Pak je alles weer op?
Laatste dagen zoveel moeten regelen, spullen zijn ook al weer terug.
Het is ook nog is mijn baas dus ik zie op om vanavond weer achter de bar te staan.
Binnenkort stoppen in de kroeg en start mijn nieuwe studie.
Ik voel me eenzaam, ongelukkig en verscheurd.
Hoe krabbel je er boven op? Het is toch mijn eigen keuze? Waarom ben ik dan zo kapot?
Reageer hoe je wilt het maakt me niet zo veel uit, ik wilde dit gewoon even plaatsten.
Mijn advies echter, neem nooit een relatie met iemand die 10 a 20 jaar ouder is!
Moeilijkste beslissing ooit, het uitmaken met iemand waar je nog zielsveel van houd, maar waar je niet gelukkig mee bent.
21 jaar verschilde we, en wat ben ik blind geweest niet te merken hoe de generatiekloof uiteindelijk toch zijn tol gaf.
Het is beter zo, maar ik voel me verscheurd.
Hoe ga je dan weer verder? Pak je alles weer op?
Laatste dagen zoveel moeten regelen, spullen zijn ook al weer terug.
Het is ook nog is mijn baas dus ik zie op om vanavond weer achter de bar te staan.
Binnenkort stoppen in de kroeg en start mijn nieuwe studie.
Ik voel me eenzaam, ongelukkig en verscheurd.
Hoe krabbel je er boven op? Het is toch mijn eigen keuze? Waarom ben ik dan zo kapot?
Reageer hoe je wilt het maakt me niet zo veel uit, ik wilde dit gewoon even plaatsten.
Mijn advies echter, neem nooit een relatie met iemand die 10 a 20 jaar ouder is!
woensdag 9 augustus 2017 om 13:40
Iets eist zijn tol, maar dat terzijde.
Dat jou iets niet gelukt it, wil niet zeggen dat het voor anderen ook zo werkt. En tien jaar is toch niet veel?
Kut voor je hoor, ik wens je veel sterkte, maar een topic als dit draagt werkelijk niets bij. Voor jou niet, voor mensen in een soortgelijke relatie niet.
Dat jou iets niet gelukt it, wil niet zeggen dat het voor anderen ook zo werkt. En tien jaar is toch niet veel?
Kut voor je hoor, ik wens je veel sterkte, maar een topic als dit draagt werkelijk niets bij. Voor jou niet, voor mensen in een soortgelijke relatie niet.
woensdag 9 augustus 2017 om 13:41
Dat klopt, het voegt niks toe aan dit forum, en als het weer word verwijderd het zij zo. Maar ik moest even wat plaatsen. Daarnaast 10 jaar niet, maar 20 toch echt wel. Ieder zijn eigen ding, maar voor mij nooit meer.Yakatani schreef: ↑09-08-2017 13:40Iets eist zijn tol, maar dat terzijde.
woensdag 9 augustus 2017 om 13:42
Zolang het je maar gelukkig maakt. Bedankt, zuipen ga ik zeker.Joostisandersgeaard2 schreef: ↑09-08-2017 13:40Doe ik ook niet, heb er een die 10 jaar jonger is. Veel beter.
Sterkte. Bridget Jones kijken, emoshoppen, chocola eten en zuipen!
woensdag 9 augustus 2017 om 13:43
Hou dat advies dan voor je zelf. Er zijn genoeg mensen voor wie het wel werkt.
Sterkte met de verwerking, het is hoe dan ook altijd klote
woensdag 9 augustus 2017 om 13:45
Advies is niet persoonlijk gericht, iedereen moet zijn ding doen, zit zelf gewoon vol van emotie.Lucylucille schreef: ↑09-08-2017 13:43Hou dat advies dan voor je zelf. Er zijn genoeg mensen voor wie het wel werkt.
Sterkte met de verwerking, het is hoe dan ook altijd klote
Dankje!
woensdag 9 augustus 2017 om 13:46
Ik heb zelf een relatie gehad met iemand die aardig wat ouder was. De reden waarom het stuk liep was niet de generatie kloof maar gewoon verschil van karakter. Je weet van te voren nooit hoe iets gaat lopen dus jezelf kwellen door af te vragen of je wel de juiste keuze heb gemaakt heeft geen zin. Laat dat los. Het is nu eenmaal zoals het is.
Je vraagt je af hoe je ooit verder kunt nu je je zo verscheurd voelt van verdriet. Realiseer je dat een relatiebreuk rouwverwerking nodig heeft. Je bent immers iemand kwijt geraakt. Maar besef je ook dat hoe rot je je nu voelt het elke dag een stukje beter zal gaan. Het heeft gewoon tijd nodig en daar moet je even doorheen. Maar geloof mij je komt er sterker uit. Ik spreek uit ervaring. Als je straks met je studie begint en je ontmoet nieuwe mensen zal je merken dat je pijn langzaam op de achtergrond verdwijnt.
Wat ik zelf heb gedaan ( en dat isgeen advies want ik weet dat veel mensen het hier niet mee eens zullen zijn) is eens gaan daten/ afspreken. Niet om een relatie aan te gaan (en ook niet voor de sex) maar gewoon om mijzelf te laten zien dat er meer leuke mannen op de wereld zijn dan alleen mijn ex. Dat heeft mij enorm geholpen. Uiteraard ben ik tegen de dates altijd eerlijk geweest over mijn motivatie. Dat is natuurlijk wel belangrijk.
Sterkte moppie
Je vraagt je af hoe je ooit verder kunt nu je je zo verscheurd voelt van verdriet. Realiseer je dat een relatiebreuk rouwverwerking nodig heeft. Je bent immers iemand kwijt geraakt. Maar besef je ook dat hoe rot je je nu voelt het elke dag een stukje beter zal gaan. Het heeft gewoon tijd nodig en daar moet je even doorheen. Maar geloof mij je komt er sterker uit. Ik spreek uit ervaring. Als je straks met je studie begint en je ontmoet nieuwe mensen zal je merken dat je pijn langzaam op de achtergrond verdwijnt.
Wat ik zelf heb gedaan ( en dat isgeen advies want ik weet dat veel mensen het hier niet mee eens zullen zijn) is eens gaan daten/ afspreken. Niet om een relatie aan te gaan (en ook niet voor de sex) maar gewoon om mijzelf te laten zien dat er meer leuke mannen op de wereld zijn dan alleen mijn ex. Dat heeft mij enorm geholpen. Uiteraard ben ik tegen de dates altijd eerlijk geweest over mijn motivatie. Dat is natuurlijk wel belangrijk.
Sterkte moppie
woensdag 9 augustus 2017 om 13:51
TO heeft duidelijk even een luisterend oor nodig. Hoewel deze manier voor jou misschien niet zou werken wil niet zeggen dat het voor haar ook niet werktYakatani schreef: ↑09-08-2017 13:40Iets eist zijn tol, maar dat terzijde.
woensdag 9 augustus 2017 om 13:51
Gelukkig is mijn vent 10 jaar jonger.
Dat gaat blijkbaar wel goed
Dat gezegd hebbende denk ik niet dat leeftijd een probleem hoeft te zijn.
Het is maar net hoe je er zelf instaat
Een relatie met je baas vind ik dan weer wel dom.
evengoed veel stekte, liefdesverdriet zuigt!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 9 augustus 2017 om 13:54
Super lieve reactie dit. Je hebt gelijk, het is een rouw proces en met tijd heelt de wond. De generatiekloof was gedeeltelijk waarom het toch niet lekker liep, maar ook andere zaken. Het elke dag drinken, drugs gebruik en me altijd naar beneden halen. 3 maanden geen intimiteit meer. En zo kan ik nog wel even doorgaan maar dat is voorbij, dat is niet meer nodig.missy1992 schreef: ↑09-08-2017 13:46Ik heb zelf een relatie gehad met iemand die aardig wat ouder was. De reden waarom het stuk liep was niet de generatie kloof maar gewoon verschil van karakter. Je weet van te voren nooit hoe iets gaat lopen dus jezelf kwellen door af te vragen of je wel de juiste keuze heb gemaakt heeft geen zin. Laat dat los. Het is nu eenmaal zoals het is.
Sterkte moppie![]()
Afleiding zoeken en vooral beseffen welke nieuwe deuren er nu open gaan. Misschien inderdaad eens rond date, niet voor seks of een relatie maar puur om mijzelf te overtuigen dat er nog mannsen zijn die wel lief kunnen zijn.
Bedankt!
woensdag 9 augustus 2017 om 13:57
Het was liefde, want hij gaf zoveel. Maar zijn manier van leven paste niet, er is ook een rede waarom hij op zijn 42e nog vrijgezel is. Ik voel niet dat ik misbruikt ben. Ik ben overigens 21.
woensdag 9 augustus 2017 om 14:01
Nou wat een liefde....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 9 augustus 2017 om 14:04
Eeuuh
Overigens hier ook een groot leeftijdsverschil en na meer dan 10 jaar nog steeds heel erg gelukkig met elkaar. Juist door het leeftijdsverschil hebben wij lang gewikt en gewogen mbt doorzetten van de relatie en gekozen met ''open ogen'': het was alles behalve een bevlieging
Jouw ervaring is niet maatgevend. En verder sterkte want een relatiebreuk is heel naar!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
woensdag 9 augustus 2017 om 14:06
Het is moeilijk omdat als ik het zo lees ik ook wel besef dat het niet zo was. Maar hij was zo goed om de woorden in mijn mond te leggen. Als we dan in gesprek gingen over wat ik niet fijn vond zei hij altijd dat het over mijzelf ging, dat hij te goed voor me was, dat zijn liefde puur was en dat ik een ziektebeeld heb.
Ik voel me gemanipuleerd, maar dat naïeve meisje in me wil zo graag geloven dat het mijn schuld is. Dat ik geen aandacht moest vragen en alles moest doen zodat hij me niet meer zo kleineren.
Nou weet ik wel beter want dat is de rede dat ik de knoop heb doorgehakt.
woensdag 9 augustus 2017 om 14:07
Goed om te horen dat het voor jou wel werkt, ik bedoel het ook zeker niet als een persoonlijke aanval. Ben wat verward.Baggal schreef: ↑09-08-2017 14:04Eeuuh?!
Overigens hier ook een groot leeftijdsverschil en na meer dan 10 jaar nog steeds heel erg gelukkig met elkaar. Juist door het leeftijdsverschil hebben wij lang gewikt en gewogen mbt doorzetten van de relatie en gekozen met ''open ogen'': het was alles behalve een bevlieging.
Jouw ervaring is niet maatgevend. En verder sterkte want een relatiebreuk is heel naar!![]()
Bedankt!
woensdag 9 augustus 2017 om 14:11
Ik zie het ook niet als persoonlijke aanval. Ik denk alleen dat de redenen die jij noemt voor het verbreken van de relatie niet per definitie iets te maken hebben met het leeftijdsverschil.
Drank- drugsgebruik, aangeven dat jij een ziekte hebt... Hmmm: jouw ex klinkt niet echt als een lot uit de loterij (mild uitgedrukt) en dat baseer ik hierop. Kortom, leer hiervan in de zin dat je je zo niet meer laat behandelen door iemand en wees trots op jezelf dat je de beslissing hebt genomen om er een streep onder te trekken. En nogmaals sterkte!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
woensdag 9 augustus 2017 om 14:13
Ontzettend bedankt! Ik ga me inderdaad niet meer zo laten behandelen want ik merk dat ik door de relatie een stuk van mijzelf ben kwijt geraakt. Gelukkig loop ik momenteel bij een psycholoog en hoop ik daar ook mijn ei kwijt te kunnen.Baggal schreef: ↑09-08-2017 14:11Ik zie het ook niet als persoonlijke aanval. Ik denk alleen dat de redenen die jij noemt voor het verbreken van de relatie niet per definitie iets te maken hebben met het leeftijdsverschil.![]()
Drank- drugsgebruik, aangeven dat jij een ziekte hebt... Hmmm: jouw ex klinkt niet echt als een lot uit de loterij (mild uitgedrukt) en dat baseer ik hierop. Kortom, leer hiervan in de zin dat je je zo niet meer laat behandelen door iemand en wees trots op jezelf dat je de beslissing hebt genomen om er een streep onder te trekken. En nogmaals sterkte!
Dankjewel