Wat was ik blind.
woensdag 9 augustus 2017 om 13:38
Geen advies, gewoon even een afschrijf moment, heel kort.
Moeilijkste beslissing ooit, het uitmaken met iemand waar je nog zielsveel van houd, maar waar je niet gelukkig mee bent.
21 jaar verschilde we, en wat ben ik blind geweest niet te merken hoe de generatiekloof uiteindelijk toch zijn tol gaf.
Het is beter zo, maar ik voel me verscheurd.
Hoe ga je dan weer verder? Pak je alles weer op?
Laatste dagen zoveel moeten regelen, spullen zijn ook al weer terug.
Het is ook nog is mijn baas dus ik zie op om vanavond weer achter de bar te staan.
Binnenkort stoppen in de kroeg en start mijn nieuwe studie.
Ik voel me eenzaam, ongelukkig en verscheurd.
Hoe krabbel je er boven op? Het is toch mijn eigen keuze? Waarom ben ik dan zo kapot?
Reageer hoe je wilt het maakt me niet zo veel uit, ik wilde dit gewoon even plaatsten.
Mijn advies echter, neem nooit een relatie met iemand die 10 a 20 jaar ouder is!
Moeilijkste beslissing ooit, het uitmaken met iemand waar je nog zielsveel van houd, maar waar je niet gelukkig mee bent.
21 jaar verschilde we, en wat ben ik blind geweest niet te merken hoe de generatiekloof uiteindelijk toch zijn tol gaf.
Het is beter zo, maar ik voel me verscheurd.
Hoe ga je dan weer verder? Pak je alles weer op?
Laatste dagen zoveel moeten regelen, spullen zijn ook al weer terug.
Het is ook nog is mijn baas dus ik zie op om vanavond weer achter de bar te staan.
Binnenkort stoppen in de kroeg en start mijn nieuwe studie.
Ik voel me eenzaam, ongelukkig en verscheurd.
Hoe krabbel je er boven op? Het is toch mijn eigen keuze? Waarom ben ik dan zo kapot?
Reageer hoe je wilt het maakt me niet zo veel uit, ik wilde dit gewoon even plaatsten.
Mijn advies echter, neem nooit een relatie met iemand die 10 a 20 jaar ouder is!
woensdag 9 augustus 2017 om 16:43
Een relatie aangaan met iemand die 20 jaar ouder is en zich zo gedraagt zegt mij eigenlijk dat er grote kans is dat er wat meer aan de hand is. Met jou welteverstaan (met hem vast ook). En dan nog je leeftijd erbij, pas 21! En zeggen dat hij veel liefde gaf. Ik krijg het idee dat je erg kwetsbaar bent. Heel goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Het ligt hier niet aan de leeftijd maar aan hoe deze man met jou omgaat, hopelijk laat je zoiets nooit meer toe.50raweggs schreef: ↑09-08-2017 13:54De generatiekloof was gedeeltelijk waarom het toch niet lekker liep, maar ook andere zaken. Het elke dag drinken, drugs gebruik en me altijd naar beneden halen. 3 maanden geen intimiteit meer. En zo kan ik nog wel even doorgaan maar dat is voorbij, dat is niet meer nodig.
Als ik jou was zou ik ook een andere baan zoeken. Je hebt gewoon een opzegtermijn neem ik aan, dus je brengt hem echt niet in de problemen. Jij bent daar niet onmisbaar, er zijn honderden anderen die ook het werk kunnen doen. Voor hem geen probleem, toch?
woensdag 9 augustus 2017 om 17:19
Je klinkt best sterk en dit soort ervaringen neem je mee in je groei, bovendien is het vleiend als zo'n door de wol geverfde kroegbaas jou ziet staan, intelligente knappe meid en jij ineens vriendinnetje van de baas, hardstikke spannend natuurlijk maar zo zie je maar het is niet gelijkwaardig.
Van alles leer je weer wat bij en je hebt nog allemaal leuke dingen in het vooruitzicht zoals je studie!
Van alles leer je weer wat bij en je hebt nog allemaal leuke dingen in het vooruitzicht zoals je studie!
woensdag 9 augustus 2017 om 17:34
Iew, ja dit!!aikidoka schreef: ↑09-08-2017 16:12Drank en drugs. Jou neerhalen. Het aantrekkelijk vinden dat jij klein bent en er lief en onschuldig uitziet. Manipuleren, jou zaken aanpraten, recht praten wat krom is. Machtsmisbruik.
Natuurlijk zal hij ook lief geweest zijn, maar hopelijk helpt deze kille opsomming je om je beter te voelen over deze breuk. Ik vind het echt een heel onaangenaam lijstje.
TO, wat goed dat je hier bent gaan schrijven en dat je gaat zien wat een nare vent dit is. Komt goed met jou!
woensdag 9 augustus 2017 om 19:12
Dat zie ik nu ook in, ik ben inderdaad erg onzeker en en kwetsbaar, hiervoor loop ik ook bij de ggz.KeaAlpine schreef: ↑09-08-2017 16:43Een relatie aangaan met iemand die 20 jaar ouder is en zich zo gedraagt zegt mij eigenlijk dat er grote kans is dat er wat meer aan de hand is. Met jou welteverstaan (met hem vast ook). En dan nog je leeftijd erbij, pas 21! En zeggen dat hij veel liefde gaf. Ik krijg het idee dat je erg kwetsbaar bent. Heel goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Het ligt hier niet aan de leeftijd maar aan hoe deze man met jou omgaat, hopelijk laat je zoiets nooit meer toe.
Als ik jou was zou ik ook een andere baan zoeken. Je hebt gewoon een opzegtermijn neem ik aan, dus je brengt hem echt niet in de problemen. Jij bent daar niet onmisbaar, er zijn honderden anderen die ook het werk kunnen doen. Voor hem geen probleem, toch?
Ik ben al op zoek naar een andere baan en vanaf 21 augustus ga ik weer met een opleiding beginnen, dus ik heb vandaag meteen gemeld dat ik er dan niet meer werk. Naar mijn weten zijn er al nieuwe bardames aangenomen dus dat moet goed te doen zijn.
woensdag 9 augustus 2017 om 19:14
Dit probeer ik ook vast te houden. Het was ook spannend en je legt de woorden in mijn mond.alinea schreef: ↑09-08-2017 17:19Je klinkt best sterk en dit soort ervaringen neem je mee in je groei, bovendien is het vleiend als zo'n door de wol geverfde kroegbaas jou ziet staan, intelligente knappe meid en jij ineens vriendinnetje van de baas, hardstikke spannend natuurlijk maar zo zie je maar het is niet gelijkwaardig.
En ondanks de misbruik (al wil ik het eigenlijk niet zo noemen), heb ik wel mooie momenten gehad, anders had ik het niet zo ver laten komen, en daar ben ik dankbaar voor.
Ik zie uit naar de toekomst.