wat wil hij nou?
woensdag 16 november 2011 om 17:40
2 jaar geleden heb ik een jongen leren kennen Rik.. we vonden elkaar leuk, maar omdat ik toch een klik had met een ander, koos ik voor die ander. we hebben toen anderhalfjaar geen contact gehad, en nu sinds vorige maand hebben we weer contact.
Hij liet mij weten mij nog steeds leuk te vinden en in de weken erna, liet hij dat ook goed merken.. d.m.v berichtjes en msn gesprekken. we zijn samen wat gaan drinken om alles uit te praten enzo.
en na die afspraak kreeg ik ook meteen een smsje, met dat hij me snel weer wilde zien.
ik heb toen het hele weekend niks van hem gehoord.
toen heb ik dinsdags weer een sms gestuurd en gevraagt hoe het ging enzo. ik denk, ik zet dan maar die eerste stap.
hij zei me dat hij me erg leuk vond en dat hij er wel wat in zag om het weer samen te proberen.
we hebben dan ook afgelopen weekend weer afgesproken. en die klik was er nog steeds.
thuis op msn, zei ik hem dat mijn vriendin had gezegd dat ze ons bij elkaar vond passen en ik zei dat ik wel een beetje vlinders had.
maar door zijn smsjes en de msn gesprekken, leek het alsof dat wederzijds was.
maar ineens reageerde hij niet op de manier waarop ik het had verwacht... ik stuurde hem een lief berichtje met "ik vind je leuk"
en ik kreeg alleen terug, "wat lief"
ik heb toen savonds met hem gepraat en ineens vond hij dat ik te snel ging. terwijl hij in het begin ook enorm liet blijken dat hij het ook wel weer wilde proberen.
ga ik nu echt te snel? of vind hij me gewoon eigenlijk niet zo leuk?
we kennen elkaar al 2 jaar.. en we hebben toen ook al bijna iets gehad.
wat moet ik hiervan denken en hoe moet ik ermee omgaan?
Hij liet mij weten mij nog steeds leuk te vinden en in de weken erna, liet hij dat ook goed merken.. d.m.v berichtjes en msn gesprekken. we zijn samen wat gaan drinken om alles uit te praten enzo.
en na die afspraak kreeg ik ook meteen een smsje, met dat hij me snel weer wilde zien.
ik heb toen het hele weekend niks van hem gehoord.
toen heb ik dinsdags weer een sms gestuurd en gevraagt hoe het ging enzo. ik denk, ik zet dan maar die eerste stap.
hij zei me dat hij me erg leuk vond en dat hij er wel wat in zag om het weer samen te proberen.
we hebben dan ook afgelopen weekend weer afgesproken. en die klik was er nog steeds.
thuis op msn, zei ik hem dat mijn vriendin had gezegd dat ze ons bij elkaar vond passen en ik zei dat ik wel een beetje vlinders had.
maar door zijn smsjes en de msn gesprekken, leek het alsof dat wederzijds was.
maar ineens reageerde hij niet op de manier waarop ik het had verwacht... ik stuurde hem een lief berichtje met "ik vind je leuk"
en ik kreeg alleen terug, "wat lief"
ik heb toen savonds met hem gepraat en ineens vond hij dat ik te snel ging. terwijl hij in het begin ook enorm liet blijken dat hij het ook wel weer wilde proberen.
ga ik nu echt te snel? of vind hij me gewoon eigenlijk niet zo leuk?
we kennen elkaar al 2 jaar.. en we hebben toen ook al bijna iets gehad.
wat moet ik hiervan denken en hoe moet ik ermee omgaan?
woensdag 16 november 2011 om 17:51
woensdag 16 november 2011 om 17:54
quote:nlies schreef op 16 november 2011 @ 17:51:
Doodeng als je vriendin in spé je al gaat bespreken met haar vriendinnen. De volgende keer dat ze die vriendinnen ziet hebben ze het al over trouwen, wegwezen dus.
Misschien heb je hem even behoorlijk laten schrikkenik ken hem al 2 jaar, en die vriendin heeft hem toen der tijd al eens ontmoet..
Doodeng als je vriendin in spé je al gaat bespreken met haar vriendinnen. De volgende keer dat ze die vriendinnen ziet hebben ze het al over trouwen, wegwezen dus.
Misschien heb je hem even behoorlijk laten schrikkenik ken hem al 2 jaar, en die vriendin heeft hem toen der tijd al eens ontmoet..
woensdag 16 november 2011 om 18:07
Als hij je dit al gesmst had enzo, waarom ging je dan met hem praten (klinkt vrij zwaar, kan ik verkeerd begrijpen hoor) omdat hij 'wat lief' als antwoord terug smste: het ís toch ook lief als je dat smst? Misschien dat hij een wat zwaarder aangezet gesprek wel 'als te snel gaan' ervaart: moet zeggen dat het moeilijk in te schatten is vanachter mijn beeldschermpje hoe e.e.a. gegaan is en hoe het dan ook op hem overgekomen kan zijn.
woensdag 16 november 2011 om 18:19
woensdag 16 november 2011 om 18:30
Volgens mij ken je hem niet heel goed. 2 jaar geleden contact en daarna 1,5 jaar geen contact gehad. Doe het gewoon rustig aan. Kijk of het nu wel klikt. Meteen al die smsjes van ik ben verliefd end zou mij ook benauwen. Ga leuke dingen samen doen en kijken of het wederzijds is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven