wat wil hij nou?

16-11-2011 17:40 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
2 jaar geleden heb ik een jongen leren kennen Rik.. we vonden elkaar leuk, maar omdat ik toch een klik had met een ander, koos ik voor die ander. we hebben toen anderhalfjaar geen contact gehad, en nu sinds vorige maand hebben we weer contact.

Hij liet mij weten mij nog steeds leuk te vinden en in de weken erna, liet hij dat ook goed merken.. d.m.v berichtjes en msn gesprekken. we zijn samen wat gaan drinken om alles uit te praten enzo.

en na die afspraak kreeg ik ook meteen een smsje, met dat hij me snel weer wilde zien.

ik heb toen het hele weekend niks van hem gehoord.

toen heb ik dinsdags weer een sms gestuurd en gevraagt hoe het ging enzo. ik denk, ik zet dan maar die eerste stap.

hij zei me dat hij me erg leuk vond en dat hij er wel wat in zag om het weer samen te proberen.

we hebben dan ook afgelopen weekend weer afgesproken. en die klik was er nog steeds.

thuis op msn, zei ik hem dat mijn vriendin had gezegd dat ze ons bij elkaar vond passen en ik zei dat ik wel een beetje vlinders had.

maar door zijn smsjes en de msn gesprekken, leek het alsof dat wederzijds was.

maar ineens reageerde hij niet op de manier waarop ik het had verwacht... ik stuurde hem een lief berichtje met "ik vind je leuk"

en ik kreeg alleen terug, "wat lief"

ik heb toen savonds met hem gepraat en ineens vond hij dat ik te snel ging. terwijl hij in het begin ook enorm liet blijken dat hij het ook wel weer wilde proberen.

ga ik nu echt te snel? of vind hij me gewoon eigenlijk niet zo leuk?

we kennen elkaar al 2 jaar.. en we hebben toen ook al bijna iets gehad.

wat moet ik hiervan denken en hoe moet ik ermee omgaan?
Hij wilt je wel en hij wil je niet

Als je begrijpt wat ik bedoelklik hier
Doodeng als je vriendin in spé je al gaat bespreken met haar vriendinnen. De volgende keer dat ze die vriendinnen ziet hebben ze het al over trouwen, wegwezen dus.

Misschien heb je hem even behoorlijk laten schrikken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 16 november 2011 @ 17:51:

Doodeng als je vriendin in spé je al gaat bespreken met haar vriendinnen. De volgende keer dat ze die vriendinnen ziet hebben ze het al over trouwen, wegwezen dus.

Misschien heb je hem even behoorlijk laten schrikkenik ken hem al 2 jaar, en die vriendin heeft hem toen der tijd al eens ontmoet..
Je kent hem al 2 jaar, maar hebt hem toendertijd (onbedoeld misschien) gekwetst door hem af te wijzen. Niet zo gek dus dat hij nu niet meteen hoteldebotel terug reageert en het rustig aan wil doen, toch?
Je kent hem al 2 jaar maar hebben pas 1 maand weer contact. Dat is net zo iets als als hem pas 1 maand kennen en dan al zulke gesprekken gaan voeren. Ik denk ook dat hij is geschrokken.
Vind jij hém echt leuk? Dat lees ik niet in je OP. Krijg je vlinders van hem?
Klinkt als een spelletje "weet je ook eens hoe het voelt"....
@Annelaure: beter lezen...
maar in het begin ging hij er helemaal in mee.. dan vind ik, als hij het rustig aan wil doen, dat hij in het begin er ook niet in mee moet gaan..

dat snap ik er dus niet aan
In wat voor zin 'erin mee gaan' bedoel je dan?
hij stuurde me echt vaak dat hij me leuk vond en dat hij het wel weer wilde proberen enzo

en nu ineens, reageert hij heel appart en vind hij dat ik te snel ga
Mannen zijn jagers. Hij 'heeft' je min of meer. Voor hem minder interessant.
Ah ik zie dat je wel een beetje vlinders had, sorry. Vind je hem echt leuk of vooral de aandacht? In eerste instantie gaf je de voorkeur aan een andere jongen met wie je meer klik had...
Als hij je dit al gesmst had enzo, waarom ging je dan met hem praten (klinkt vrij zwaar, kan ik verkeerd begrijpen hoor) omdat hij 'wat lief' als antwoord terug smste: het ís toch ook lief als je dat smst? Misschien dat hij een wat zwaarder aangezet gesprek wel 'als te snel gaan' ervaart: moet zeggen dat het moeilijk in te schatten is vanachter mijn beeldschermpje hoe e.e.a. gegaan is en hoe het dan ook op hem overgekomen kan zijn.
Misschien vond ie je leuk omdat je "onbereikbaar" was. Nu je ineens beschikbaar bent en ook in hem geïnteresseerd bent, trekt ie zich terug??
dus ik moet gewoon ff niet meer laten weten wat ik voel

en gewoon ff niks meer laten horen?
Hij vindt het te snel gaan, maar wil hij ook het contact stoppen? Zo niet, waarom dan opeens niet meer van je laten horen? Misschien niet elke dag bestoken met smsjes (voor zover je dat al deed) en geen liefdesverklaringen e.d., maar 'gewoon' contact is toch nog steeds mogelijk verder?
Volgens mij ken je hem niet heel goed. 2 jaar geleden contact en daarna 1,5 jaar geen contact gehad. Doe het gewoon rustig aan. Kijk of het nu wel klikt. Meteen al die smsjes van ik ben verliefd end zou mij ook benauwen. Ga leuke dingen samen doen en kijken of het wederzijds is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven