Wat wil ze nou eigenlijk?
zondag 1 juli 2018 om 10:09
Hoi allemaal,
Ik struggle nogal op dit moment met een meisje. Graag zou ik jullie advies willen hoor, alvast bedankt voor jullie reactie
—
Er is een meisje waar ik een lange tijd al redelijk close mee ben. Veel mensen valt het op dat ik wel heel veel met haar omga als we bijvoorbeeld met een groep gaan.
Ik heb haar dus 2 dagen geleden verteld dat ik meer begon te voelen dan vriendschap. Ze antwoordde dat ze liever gewoon vrienden wilde blijven en daar had ik vrede mee.
Maar sinds dien ik het heb verteld hebben we al 2 dagen veel contact over app. Ze is redelijk kortaf maar ze zoekt wel steeds aandacht en als ik me interesseer in wat ze bijvoorbeeld aan het doen is reageert ze heel vrolijk. Ook als ik zeg ik hoop je vanavond nog te zien reageert ze heel blij.
Ik zelf en mijn vrienden die van de situatie afweten. Denken dat ze wel wil alleen zijn er bij mij de laatste paar maanden nogal veel meisjes naar voren gekomen (ik ben 17 jaar en ben er zeker ook niet trots op). Wij denken dat ze aan het kijken is of ik haar wel echt leuk vind en of ik wel echt voor haar wil gaan. Kan dit waar zijn?
En hoe moet ik verder gaan? Moet ik haar wel blijven appen en vragen of ze een keer iets wil doen?
Elke tip is welkom, alvast bedankt
Ik struggle nogal op dit moment met een meisje. Graag zou ik jullie advies willen hoor, alvast bedankt voor jullie reactie
—
Er is een meisje waar ik een lange tijd al redelijk close mee ben. Veel mensen valt het op dat ik wel heel veel met haar omga als we bijvoorbeeld met een groep gaan.
Ik heb haar dus 2 dagen geleden verteld dat ik meer begon te voelen dan vriendschap. Ze antwoordde dat ze liever gewoon vrienden wilde blijven en daar had ik vrede mee.
Maar sinds dien ik het heb verteld hebben we al 2 dagen veel contact over app. Ze is redelijk kortaf maar ze zoekt wel steeds aandacht en als ik me interesseer in wat ze bijvoorbeeld aan het doen is reageert ze heel vrolijk. Ook als ik zeg ik hoop je vanavond nog te zien reageert ze heel blij.
Ik zelf en mijn vrienden die van de situatie afweten. Denken dat ze wel wil alleen zijn er bij mij de laatste paar maanden nogal veel meisjes naar voren gekomen (ik ben 17 jaar en ben er zeker ook niet trots op). Wij denken dat ze aan het kijken is of ik haar wel echt leuk vind en of ik wel echt voor haar wil gaan. Kan dit waar zijn?
En hoe moet ik verder gaan? Moet ik haar wel blijven appen en vragen of ze een keer iets wil doen?
Elke tip is welkom, alvast bedankt
zondag 1 juli 2018 om 10:19
Ik denk dat ze gewoon vrienden wil blijven en het fijn vindt dat jij interesse toont. Ze houdt dus van jouw aandacht maar ziet meer niet zitten. Misschien niet zo leuk om te lezen maar ik denk dit echt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 1 juli 2018 om 10:28
Jij en je vrienden moeten ophouden met denken, want dat gaat jullie overduidelijk niet goed af.
Ze wil alleen vrienden met je zijn, hoe moeilijk is het om dat te begrijpen?
Je bent afgewezen, dat is niet leuk, maar vergeet dit meisje in iedergeval.
Hou ook op met haar berichten sturen. Totaal zinloos.
Ze wil alleen vrienden met je zijn, hoe moeilijk is het om dat te begrijpen?
Je bent afgewezen, dat is niet leuk, maar vergeet dit meisje in iedergeval.
Hou ook op met haar berichten sturen. Totaal zinloos.
zondag 1 juli 2018 om 10:40
Ik snap zeker wat jullie zeggen en ik had er ook zeker vrede mee om gewoon vrienden te blijven maar waarom zoekt ze dan zo overdreven aandacht ineens. Gister had ik ook met iemand afgesproken maar ze wist niet wie en toen wilde ze ook weten of ik niet met een ander meisje afsprak. Waarom doet ze toch zo raar dat snap ik gewoon nietJake99 schreef: ↑01-07-2018 10:32She is just not that into you. Get over it.
Als een meisje zegt: “Ik wil liever vrienden blijven.” Dan zegt ze letterlijk dat ze liever vrienden wil blijven en geen relatie wil. Ze is gewoon vriendelijk en aardig en probeert zo normaal mogelijk te blijven doen tegen je.
zondag 1 juli 2018 om 11:01
(sarcastisch)Graag of niet, ja toch, niet dan? Kun je nu het hoge woord eruit is niet meer dezelfde vriend voor haar zijn?
anoniem_349484 wijzigde dit bericht op 01-07-2018 11:01
10.57% gewijzigd
Sometimes reality is too complex for oral communication. But legend embodies it in a form which enables it to spread.
zondag 1 juli 2018 om 11:01
Welkom in de friendzone 
Activiteiten bestaan uit luisteren,troosten,ego boosten, opvrolijken etc.
Je blijft jezelf wijsmaken dat ze iets voor je voelt en hoopt op de dag dat ze voor jouw kiest. Waarschijnlijk komt die dag niet. Na 10 jaar ben je het zat, zit je met een gebroken hart en vraag je jezelf af waarom je niet eerder zag hoe het echt zat. Friendzone is fucked up.
Activiteiten bestaan uit luisteren,troosten,ego boosten, opvrolijken etc.
Je blijft jezelf wijsmaken dat ze iets voor je voelt en hoopt op de dag dat ze voor jouw kiest. Waarschijnlijk komt die dag niet. Na 10 jaar ben je het zat, zit je met een gebroken hart en vraag je jezelf af waarom je niet eerder zag hoe het echt zat. Friendzone is fucked up.
zondag 1 juli 2018 om 12:50
Precies dit.
Ik moet altijd ontrafelen wat ze nou bedoelen met die subtiele hints. Deze is heel eerlijk en recht door zee, sorry buddy maar er valt niet veel meer te doen dan het te accepteren en verder te zoeken.
zondag 1 juli 2018 om 12:56
Wat een rare reacties weer, echt het inlevingsvermogen hier is beneden peil aan het worden.
Ik snap je TO, vind het apart dat ze nu meer aandacht zoek dan voorheen. Waarschijnlijk om haar eigen ego te strelen. Echte vrienden zouden je even met rust laten om jou je tijd te gunnen en de boodschap duidelijk bij je binnen te laten komen. Zou mijzelf afvragen if je wel vriendschap wilt met zo iemand.
Nee is nee inderdaad, maar zij handelt daar niet naar. Als ik jou was zou ik de boodschap wel serieus nemen en het contact niet gaan analyseren maar loslaten.
Ik snap je TO, vind het apart dat ze nu meer aandacht zoek dan voorheen. Waarschijnlijk om haar eigen ego te strelen. Echte vrienden zouden je even met rust laten om jou je tijd te gunnen en de boodschap duidelijk bij je binnen te laten komen. Zou mijzelf afvragen if je wel vriendschap wilt met zo iemand.
Nee is nee inderdaad, maar zij handelt daar niet naar. Als ik jou was zou ik de boodschap wel serieus nemen en het contact niet gaan analyseren maar loslaten.
anoniem_186668 wijzigde dit bericht op 01-07-2018 13:00
10.26% gewijzigd
zondag 1 juli 2018 om 13:04
Ze zijn, zoals ik het begrepen heb, nog hartstikke jong. Hoe moet zo’n meisje nou weten hoe ze zich het beste op kan stellen naar deze jongen toe? Dat heeft niks met de reacties te maken.ywtje schreef: ↑01-07-2018 12:56Wat een rare reacties weer, echt het inlevingsvermogen hier is beneden peil aan het worden.
Wie zegt dat TO niet gewoon meer wil zien in het gedrag van dit meisje? Gedraagt ze zich echt zo anders of denkt hij dat alleen maar?
De vraag is: wat wil ze? Nou niks dus want ze zei dat ze vrienden wil blijven. Concrete vraag met concreet antwoord. Weinig inlevingsvermogen voor nodig. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
zondag 1 juli 2018 om 13:35
Waarom vraag je het haar niet gewoon? Is dat super raar ofzo?
Hey ik merk dat je mij de laatste tijd veel appt. Vind je het fijn om te appen?
Waarom?
Waarom wil je weten met welk meisje ik afspreek?
Je kan zelf wel allemaal theorieën gaan bedenken, maar daar heb je niets aan.
Hey ik merk dat je mij de laatste tijd veel appt. Vind je het fijn om te appen?
Waarom?
Waarom wil je weten met welk meisje ik afspreek?
Je kan zelf wel allemaal theorieën gaan bedenken, maar daar heb je niets aan.
Wie wat wil die moet wat.
zondag 1 juli 2018 om 13:43
En misschien vindt ze jou ook wel leuk, maar .... (verzin 100 redenen waarom zij nu zo gereageerd heeft). Kan ook hoor.
Jullie zijn nog hartstikke jong. Als je haar leuk vindt, mag je dat best laten merken. Zolang je maar luistert naar wat zij wel of niet wil. En je kunt vragen of ze het leuk vindt iets met je af te spreken, waarom niet?
Jullie zijn nog hartstikke jong. Als je haar leuk vindt, mag je dat best laten merken. Zolang je maar luistert naar wat zij wel of niet wil. En je kunt vragen of ze het leuk vindt iets met je af te spreken, waarom niet?
zondag 1 juli 2018 om 14:05
EenschTijdschriftenverslindster schreef: ↑01-07-2018 13:57Wat ze wil? Niets met jou; dat heeft ze toch duidelijk gezegd.
En als ze slim is, verbreekt ze de vriendschap met jou ook direct. Je illustreert maar weer eens duidelijk waarom ik niet geloof in vriendschap als één van partijen verliefd is op de ander.
zondag 1 juli 2018 om 14:06
Draai je antwoord nou is om, ze zijn nog hartstikke jong. Hoe weet zo'n jongen nou hoe hij zich moet opstellen na zo'n meisje?Jake99 schreef: ↑01-07-2018 13:04Ze zijn, zoals ik het begrepen heb, nog hartstikke jong. Hoe moet zo’n meisje nou weten hoe ze zich het beste op kan stellen naar deze jongen toe? Dat heeft niks met de reacties te maken.
Wie zegt dat TO niet gewoon meer wil zien in het gedrag van dit meisje? Gedraagt ze zich echt zo anders of denkt hij dat alleen maar?
De vraag is: wat wil ze? Nou niks dus want ze zei dat ze vrienden wil blijven. Concrete vraag met concreet antwoord. Weinig inlevingsvermogen voor nodig. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Wie weet ziet hij inderdaad meer, misschien wel niet. Kan ook he..
Daarom ook afstand nemen. Ze is duidelijk. Dus let it go.