Wat zou jij doen....

11-02-2010 10:34 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag werdt ik gebeld door een kennis, zij willen ons (mijn vriend en ik) meenemen naar een concert..

Ik vind dit een super leuk idee.. dus heb dit ook aangegeven.. maar nu zegt mijn vriend "ja daar heb ik geen zin in"

Ik vind nu dat HIJ deze kennis moet terug bellen omdat HIJ niet wilt... (is trouwens niet de 1e keer)

Wat zou jij doen?
quote:wuiles schreef op 11 februari 2010 @ 10:37:

Waarom zeg jij toe zonder eerst met je partner te overleggen? En waarom maak je een principiële zaak van iets dat in het grotere geheel volstrekt onbelangrijk is?precies.
Oh, even terug te komen op je topic vraag.

Jij hebt afgesproken dat diegene er meer over hoort dus jij bent het antwoord schuldig aan je kennis. Hun maakt het niet uit wie dat is maar je moet je kennissen niet mee belasten dat jullie daar onenigheid over hebben.

Dus kort gezegd jij belt.
Nee echt?
quote:Maped schreef op 11 februari 2010 @ 10:42:

Ik heb aangegeven dat ik het ga overleggen!

Tuurlijk heb ik dat gedaan.. maar ik vind nu wel dat HIJ moet terug bellen..

Hij wil niet.. ik wel.. dus hij mag bellen.. zo denk ik dan

Waarom?

Ik vind dat wel wat kinderachtig overkomen.

Ik zie het probleem écht niet!
Ik vind het raar dat HIJ moet afbellen, als jij met iemand hebt gesproken.

Ik zeg altijd dat ik wel kom en dat ik aan mijn man vraag of hij ook komt. Als hij mee gaat dan bel ik nog even op om het door te geven en als hij niet meegaat dan bel ik niet.

Ik vind het eigenlijk nergens over gaan.
Mens, doe niet zo moeilijk.

Mannen zijn nou eenmaal lui en vinden dingen zoals afbellen onbelangrijk. Om de zaak netjes af te handelen bel jij je vrienden even af. Je kan ook niets van je laten horen, maar dan krijg jij gezeik met je vrienden, niet hij.

Hij wil niet.. ik wel.. dus hij mag bellen.. zo denk ik dan Nee, vind ik niet.. jij kan toch bellen en vertellen dat hij geen zin heeft maar jij wel??
Als je hier al strijd van maakt...
quote:Maped schreef op 11 februari 2010 @ 10:34:

Vandaag werdt ik gebeld door een kennis, zij willen ons (mijn vriend en ik) meenemen naar een concert..

Ik vind dit een super leuk idee.. dus heb dit ook aangegeven.. maar nu zegt mijn vriend "ja daar heb ik geen zin in"

Ik vind nu dat HIJ deze kennis moet terug bellen omdat HIJ niet wilt... (is trouwens niet de 1e keer)

Wat zou jij doen?Ik zou het niet in mijn hoofd halen voor mijn partner te beslissen. En al helemaal niet vervolgens mijn partner het door mij veroorzaakte probleem laten oplossen.

Hij wil niet.. ik wel.. dus hij mag bellen.. zo denk ik dan Ik denk dat jij wat beter moet leren nadenken, als je niet uit bent op gelazer met je vriend.
Die trouwerij is totaal iets anders.

In dit geval ben jij degene die bezig is om iets af te spreken, niet hij en hij wil niet. Dan bel jij op om te zeggen dat jij wel mee gaat en hij niet.

Ik vind het een hele rare manier om zo met je vriend om te gaan, maar goed wie ben ik...
Haha, wat een hilarisch topic dit. Komt TO nog terug?
quote:Kastanjez schreef op 11 februari 2010 @ 12:16:

Haha, wat een hilarisch topic dit. Komt TO nog terug?Ik denk dat ze ruzie aan het maken is met haar onwillende vriend
Nee echt?
Ik zie ook niet in waarom je vriend zou moeten bellen. Jij bent idd degenen die aangaf erop terug te komen, jij was degenen die zou overleggen. Nu moet hij bellen dat hij niet wil? Waarom dan? Als straf dat hij niet wil? Zo van: als ik hem nu wat lastigs laat doen, zoals afbellen, denkt hij volgende keer wel drie keer na?

Dat jij het niet leuk vindt dat hij er geen zin in heeft, kan ik me dan wel weer voorstellen. Ik zou ook denken: leuk, gezellig, en eigenlijk gewoon denken dat vriend dat ook zo ziet. Dat is helaas voor jou niet zo, maar ik snap niet waarom hij dat dan moet gaan meedelen. Tenzij hij van jou een smoes verwacht tov de kennis, dan laat hem zelf maar gaan liegen. Maar in dit geval zou ik even bellen: hee, vriend heeft er niet zo'n zin in, maar het lijkt mij wel heel leuk. Zullen we met zijn drieën gaan of zal ik nog een vriend meevragen?
...
Jij maakt de afspraak; jij brengt de wijzigingen. Hij heeft er niks mee te maken, waarom moet hij dan gaan bellen?

Volgende keer gewoon niks toezeggen hoeft er niet gebeld te worden ook; deze keer gewoon door geven dat je alleen mee gaat (voordat er een 4e kaartje betaald moet gaan worden) en je niet zo kinderachtig en afhankelijk opstellen.
Nu ik er nog zo over nadenk:

Het lijkt wel alsof jij hem wilt straffen door hem te laten bellen, omdat hij niet doet wat jij wilt (namelijk: enthousiast reageren en meegaan).

Waarom is het zo erg dat hij niet mee wil?
Jij kunt toch gewoon gaan, of zie ik dat nou veel te simpel?

Je hoeft toch zeker niet alles samen met je vriend te doen. Ik zie dus ook niet in waarom hij zou moeten bellen om te zeggen dat hij niet meegaat.
quote:Kastanjez schreef op 11 februari 2010 @ 12:16:

Haha, wat een hilarisch topic dit. Komt TO nog terug?Nee, haar vriend moet hier maar komen, het ging tenslotte over hem. En hij weigert.
Vind ik ook. Ik verwacht haar vriend met een reactie. Kom op zeg, om wie gaat het in dit topic nu eigenlijk?

Het gaat niet om een vrouw die probeert de agenda van haar man te beheren zonder overleg en dan verongelijkt is als hij niet mee wil spelen. Daar gaat het niet om.

Het gaat om een man die nog te beroerd! is om gewoon even zijn kennissen terug te bellen als zijn vriendin besloten heeft dat ze samen meegaan naar een concert en hij daar geen zin in heeft.

Dáár gaat het om!

Kom d'r maar in Mapedman!
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

,
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven