weekend weg

21-08-2012 16:57 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex/scharrel is op dit moment op vakantie in het buitenland. Hebben al ruim een maand geleden afgesproken om a.s weekend samen weg te gaan. Heb hem net een whatsapp gestuurd met de vraag of het nog doorgaat, gewoon om even zeker te zijn, en omdat ik in de tussentijd niks gehoord heb van hem. Als ik minder dan 24 uur van te voren afzeg moet gewoon het hele bedrag betaald worden. ( stom, geen annuleringsverzekering afsluiten) Als hij niet reageert zal ik het dan donderdagmiddag gewoon annuleren? En als hij daarna reageert dat het doorgaat, gevalletje jammer dan? Of er vanuit gaan dat het gewoon doorgaat met het risico dat het niet doorgaat en ik dus alsnog alles moet betalen? Heb geen zin om hem steeds achter z'n kont aan te lopen met die vraag

Alleen gaan is geen optie, zouden de kosten ook delen omdat het anders te duur voor mij werd.

Stom dilemma om me bezig te houden, ik weet het. Maar zit wel even in dubio erover.
quote:aumentar schreef op 21 augustus 2012 @ 19:05:

Waarom staat er dan expliciet bij dat het je ex scharrel is. Mag je zelf weten hoor, maar ik zou hebben geschreven:

Ik w een weekend weg met een vriend die nu in het buitenland is.

Goede vrienden laten elkaar niet zomaar zitten, dus begrijp ik de twijfels niet. Je hebt afgesproken met een vriebd. Waarom zou het niet doorgaan? Niet annuleren dus. Het lijkt me nergens voor nodig.

Hadden paar jaar terug een relatie, toen tijdje amper tot geen contact en nu friends with benefits, maar geen relatie. Noem het altijd gewoon m'n scharrel omdat er zo'n uitleg bij komt

Maar ik snap je punt wat vrienden betreft, vind ik dus ook. Wilde gewoon voor de zekerheid nog even checken.
Je twijfelt of hij wel weg wil met je?

Waarom? Ben je gekker op hem dan hij op jou? Wil je hem eigenlijk terug? Anders snap ik echt de hele toevoeging of uitleg niet.

Al ben je meester en slaaf.

Het is een ex waar je daarna mee scharrelde, en het werd ex scharrel dus puur dat beviel niet. En nu voornamelijk vrienden bent waarmee je toevallig soms in bed belandt.
quote:aumentar schreef op 21 augustus 2012 @ 19:36:

Je twijfelt of hij wel weg wil met je?

Waarom? Ben je gekker op hem dan hij op jou? Wil je hem eigenlijk terug? Anders snap ik echt de hele toevoeging of uitleg niet.

Al ben je meester en slaaf.

Het is een ex waar je daarna mee scharrelde, en het werd ex scharrel dus puur dat beviel niet. En nu voornamelijk vrienden bent waarmee je toevallig soms in bed belandt.Nee hoor, wil hem echt niet terug. Een relatie met alles wat erbij komt werkt gewoon niet tussen ons, wel iets zonder verplichtingen en gewoon doen wat we zelf willen. Gaat me er meer om, dat ik hem er even aan wilde herinneren hoe of wat. Kan me voorstellen als je 3 weken op vakantie gaat dat je niet altijd uit jezelf herinnert dat je een afspraak hebt een paar dagen later. Heb ik zelf tenminste. Dus als hij niet zo reageren of ik dan moest annuleren of niet. Dat was de vraag.
Ik kan me jou wel voorstellen hoor. Met wie je gaat doet er niet toe in deze, ook als je met een vriendin zou gaan, je wilt zekerheid. Voor de een is het misschien geen punt iets voor een ander te betalen en ik denk ook dat TO dat niet zo heel erg vind, maar voor sommige mensen is geld nou eenmaal niet iets wat ze in overvloed hebben. Ik zou hem vanavond even smsen en als je donderdag niets gehoord hebt zou ik annuleren. Als hij daarna pas aan komt met een bericht dat het door gaat kun je altijd nog wat op booking.com vinden of je boekt het gewoon nog eens, dat is niet binnen een uur weg denk ik (tenzij het iets is wat erg populair is).
Accepteer de dingen die je niet kunt veranderen, verander de dingen die je niet kunt accepteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven