weer zo'n zo'n man die te snel wil

20-04-2018 18:26 57 berichten
Wat is dat toch???? Mannen die sneller willen dan de wind?

Even leuk gechat, toen een leuk telefoongesprek. Toen date, uit eten. Leek leuk, tot hij halverwege de avond vroeg: Vind jij mij wel leuk? Ik schrok n beetje. Na de eerste date complete liefdesverklaring, dat hij mij ZO geweldig vond....Ik heb toen gezegd dat ik het allemaal heel leuk vond maar dat dit me wat te hard ging en benauwde. Leek hij te begrijpen. Nog een kans gegeven, tweede date. Was heel gezellig, wel kort, want weinig tijd. Ik dacht bij mezelf wat vlinders te voelen. Dus derde date. Tussen tweede en derde date de ene liefdesverklaring na de andere. Hij heeft eigenlijk helemaal niet geluisterd naar me, dus nu is hij ALL over me. Stapelverliefd, hij kan niet meer slapen. Zegt voortdurend hoe leuk hij me vind en dat hij zich daardoor zo onzeker voelt. Begint over de zomervakantie. Dar hij wel met mij (en zijn kindern) op vakantie wil omdat hij me niet zo lang wil missen. Hij is overigens na laatste date blijven logeren, maar het kwam niet tot de daad want daar was hij veuls te nerveus voor. En nu voel ik dus niks meer. En heb ik ook eigenlijk geen zin meer om m te zien......Eind aan breien maar?
Tijdschriftenverslindster schreef:
20-04-2018 19:03
Hij loopt erg hard van stapel, maar ik vind dat jij ook wel wisselende signalen hebt afgegeven, waardoor je hem weer hoop hebt gegeven en versterkt in zijn hard van stapel lopen.
Dit. Kom op zeg, 'logeren' ? Je snapt toch wel dat dat signalen af geeft?

Frappant hoe het bij jou altijd aan de mannen ligt, wellicht jezelf eens een spiegel voorhouden.
Ik heb inderdaad even geloept elke keer ligt het aan de man die je aan het daten bent, ze gaan elke keer te snel.
Alle reacties Link kopieren
Na de 3e date heb je hem bij jou laten slapen?

o_o
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Je hebt helemaal geen verkeerde signalen gegeven. Je hebt duidelijk gezegd dat het je allemaal te snel ging. En nu hij zich niet kan inhouden ben je daarop afgeknapt. Het is een stukje karakter en dat zal niet veranderen. Schijnbaar heb je iemand nodig die wat meer tegengas geeft.
Alle reacties Link kopieren
zilverlach schreef:
20-04-2018 18:33
Ondanks dat je niets meer voor 'm voelt en 'm niet meer wil zien er toch een eind aan breien? Zou je dat nou wel doen?
:rofl:
"Vertel nog eens hoe opa en jij elkaar ontmoet hebben, oma?"
"Nou, oma wou helemaal niet meer maar hij wou zo graag op vakantie..."
Hij draagt zijn hart duidelijk op zijn mouw en filtert zijn gevoelens niet. De een vind dat heel fijn, de ander niet. Jij kennelijk niet. Als jij het niks vindt, brei er dan inderdaad een einde aan zodat deze man weet waar hij aan toe is en verder kan.
Alle reacties Link kopieren
Voor een relasie zijn er twee nodig die instemmen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Gezien de titel is het niet de eerste keer en trek je dit soort mannen aan..?
Enig idee waar dat door kan komen..

Maar goed, het is wel erg onaantrekkelijk.
Hij komt wanhopig over.
Bloody_Mary schreef:
21-04-2018 03:12
Hij komt wanhopig over.

Nee hoor, TO komt wanhopig over!
loisnvt schreef:
21-04-2018 03:27
Nee hoor, TO komt wanhopig over!
Dat ook ja
Hij is verliefd. Dat is alleen maar leuk als je zelf ook verliefd bent. Anders is het vooral benauwend.
Alle reacties Link kopieren
snug schreef:
20-04-2018 18:35
Waarom liet je hem logeren als je het daarvóór al benauwd van hem kreeg?
Dat vraag ik mij dus ook af en vreemde woorkeuze in dit geval. Hij bleef slapen/neuken?
Logeren is voor neefjes en nichtjes en zo... :wtf:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Stimuleert hem vooral om dingen voor zichzelf te ondernemen.
Hij gaat teveel op in zijn verliefdheid van dit moment.
Heeft hij geen 'eigen' leven met zijn kinderen, hobby's en werk?
Sommige mensen kunnen niet alleen zijn, hebben altijd een relatie nodig.
Is hij oprecht verliefd op jou of wil hij gewoon graag iemand hebben.
Ben niet altijd bereikbaar en beschikbaar zodat je ruimte voor jezelf creëert.
Als je niet meer in hem geïnteresseerd bent laat hem dat zo snel mogelijk weten.
Hij is verliefd en jij geeft wisselende signalen af terwijl je niet verliefd bent.
Dat voelt hij ergens ook heus wel. Dan kunnen mensen weleens een beetje anders gaan doen.
Verlos hem uit zijn lijden en wees gewoon eerlijk en duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
20-04-2018 18:42
Je mag t ook haken.
Afhaken heet het dan ;-)
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af, als jij nu ook straalverliefd op hem zou zijn geworden, zou je dan wel met hem en zijn kinderen op vakantie willen?

Ik zou het van dat idee alleen al benauwd hebben gekregen. Of ik nou verliefd op hem was of niet.
Oftewel, ligt het alleen aan zijn overenthousiasme en zie je een man met gezin op zich wel zitten, of realiseer je je nu pas dat er heel veel aan die man vast zit?
óu sont les neiges d'antan

Nou ik snap to wel, je bent toch op zoek naar iemand met een beetje gezond verstand. Na 3 dates het bed induiken is nog steeds prima gezond verstand. Na 3 dates plannen maken om je kinderen voor te stellen en binnen een paar maanden samen met die kinderen op vakantie te gaan is niet echt gezond verstand.
Afknapper dus.
@ Merano: Ik zie een man met gezin wel zitten, ik heb zelf ook een dochter. Maar ik heb een vol leven (hij als het goed is ook) en ik wil eerst rustig uitvinden of we elkaar echt leuk vinden voordat we dat gaan samen voegen.

@damesbril: Ik vermoed dat hij verliefd is op het verliefd zijn, want we kennen elkaar nog helemaal niet. Je kunt iemand best heel erg leuk vinden, en ook heel snel, maar ik heb nu het gevoel dat zijn interesse helemaal niet oprecht bij MIJ ligt maar bij zijn eigen gevoel.

@ Jandoe: Ik vond hem best heel leuk, en voelde voorzichtig wat vlindertjes fladderen, maar die vlinders heeft hij nu heel hard weggeblazen.....

@ClumsyNinja: dat dus!! Precies wat ik bedoel
Bleh. Wisselende signalen afgeven, in gaan zitten vullen waar zijn gevoelens vandaan komen en ik begrijp dat dit niet de eerste keer is dat het zo loopt.

Ga ff lekker aan jezelf werken voordat je verder date.
Als iemand te snel gaat en je geeft aan dat jij dit niet ziet zitten dan gelijk afstand nemen.
Hoge bergen en ineens zijn ze weer weg.
Blijf ook trouw aan je eigen grenzen
Eens met mijn voorgangers, je geeft erg wisselende signalen af.

Iemand die zo snel is hoeft niet wanhopig te zijn, maar hij zou wel jouw grenzen moeten respecteren. Als jij zegt dat je rustig aan wil doen (moet je uiteraard niet met hem het bed induiken :facepalm: ) en hij reageert daar goed op, door jou het tempo aan te laten geven wat dates en contact betreft, dan is het echt niet erg dat hij zo enthousiast is. Zolang hij maar de tijd neemt zodat jij bij kunt benen.
En zo niet, dan gaat hij over je grenzen heen, en dat is een heel goede reden om het af te kappen.

Maar ga eerst zelf eens na wat jij hier beter in had kunnen doen...
Alle reacties Link kopieren
Stop er maar mee, compleet ongelijkwaardig dit. En de vlinders zijn weg.
Ook wel eens met vorige reacties dat het niet handig om hem bij je te laten slapen als er al iets knaagt bij je.

En waar ik dus heel erg nieuwsgierig naar ben (in het algemeen): de daad lukt niet omdat hij veel te nerveus was? Really?
Kan ik me (ben een man) dus echt helemaaaaaaaaal niets bij voorstellen....
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
@ hightower : Echt! Ik kan me er bij een man ook weinig bij voorstellen, maar zo ging het. Ik geloof dat hij al ruim 2 jaar helemaal geen vrouw meer had, dus misschien dat daarom de druk wat hoog lag.

En ik heb me een beetje laten meeslepen en laten overrompelen door zijn enthousiasme, en dus niet heel fantastisch mijn grenzen aangegeven. Maar ik was zelf nog onzeker over mijn gevoel naar hem. Dus wilde dat wel onderzoeken. Ik vind dat toch wat genuanceerder dan dat ik 'wisselende signalen' afgeef. Dat heb ik misschien gedaan, maar dat kwam omdat ik ook wisselend gevoel had.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_325209 wijzigde dit bericht op 07-09-2018 21:39
98.83% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven