weer zo'n zo'n man die te snel wil

20-04-2018 18:26 57 berichten
Wat is dat toch???? Mannen die sneller willen dan de wind?

Even leuk gechat, toen een leuk telefoongesprek. Toen date, uit eten. Leek leuk, tot hij halverwege de avond vroeg: Vind jij mij wel leuk? Ik schrok n beetje. Na de eerste date complete liefdesverklaring, dat hij mij ZO geweldig vond....Ik heb toen gezegd dat ik het allemaal heel leuk vond maar dat dit me wat te hard ging en benauwde. Leek hij te begrijpen. Nog een kans gegeven, tweede date. Was heel gezellig, wel kort, want weinig tijd. Ik dacht bij mezelf wat vlinders te voelen. Dus derde date. Tussen tweede en derde date de ene liefdesverklaring na de andere. Hij heeft eigenlijk helemaal niet geluisterd naar me, dus nu is hij ALL over me. Stapelverliefd, hij kan niet meer slapen. Zegt voortdurend hoe leuk hij me vind en dat hij zich daardoor zo onzeker voelt. Begint over de zomervakantie. Dar hij wel met mij (en zijn kindern) op vakantie wil omdat hij me niet zo lang wil missen. Hij is overigens na laatste date blijven logeren, maar het kwam niet tot de daad want daar was hij veuls te nerveus voor. En nu voel ik dus niks meer. En heb ik ook eigenlijk geen zin meer om m te zien......Eind aan breien maar?
Bucephela schreef:
21-04-2018 12:26
https://www.baggagereclaim.co.uk/fast-f ... gh-dating/

Hij heeft een probleem, maar jij ook als je deze kerels bij herhaling tegenkomt.
Iedereen komt mensen in alle soorten tegen. De een kapt het eerder af dan de ander
Je wilde "je gevoelens onderzoeken" en daarom ging je maar met hem naar bed? Heb je er ook aan gedacht dit met hem te bespreken?

Je komt op mij verre van volwassen over.
Alle reacties Link kopieren
Snap je wel hoor, wat betreft dat blijven slapen. Die nuance zag ik wel, omschreef ik alleen niet zo handig. Zo'n wereldramp is het ook niet. We zijn allemaal volwassen toch?

Kan me er wel iets bij voorstellen dat je daar ook nieuwsgierig naar bent, zeker als hij wel wat in je losmaakt. En als de seks dan vervolgens fantastisch is, wie weet wat dat met je gevoel doet.

Lijkt me in dit geval alleen dan echt een extra afknapper.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Tezke schreef:
20-04-2018 18:37
@Snug: Ik had nog even goede hoop en dacht hem toch leuk te vinden, maar hij ging ondanks mijn vraag het rustig aan te doen gewoon keihard door met keihard te snel gaan....
Hij mag voelen wat hij voelt. Niets mis mee. Ik woonde na drie week samen.
Jij voelt echter niet hetzelfde. Uitmaken dus. Hij verdiend ook iemand die 100% voor hem gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jij hem gewoon niet leuk genoeg vind. Als een vrouw een man superleuk vind, vinden we het helemaal niet erg als hij te hard van stapel zou lopen.
Alle reacties Link kopieren
Triest figuur dat hij zo snel al een nieuwe vrouw aan zijn kinderen wil opdringen. Of zoekt hij daar soms een nieuwe moeder voor omdat het hem teveel moeite is om daar zelf voor te zorgen?
taqwa schreef:
22-04-2018 13:42
Triest figuur dat hij zo snel al een nieuwe vrouw aan zijn kinderen wil opdringen. Of zoekt hij daar soms een nieuwe moeder voor omdat het hem teveel moeite is om daar zelf voor te zorgen?
Wauw, wat een hoop aannames en veroordelingen. Zoals hierboven al gezegd: hij mag voelen wat hij voelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven